هایفوتراپی و فیشیال صورت روش‌های ترکیبی زیباسازی و جوان‌سازی پوست


هایفوتراپی

هایفوتراپی

زیبایی و شادابی پوست صورت می‌تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. بسیاری از افرادی که در سنین میان‌سالی قرار دارند از افتادگی و چین‌وچروک صورتشان ناراحت هستند و به دنبال راهی برای رفع این مشکل می‌گردند. شاید به همین دلیل است که این روزها کلینیک‌های زیبایی پر از خانم‌ها و آقایانی است که به دنبال راهی برای برگرداندن نشاط و شادابی جوانی به چهره خود هستند.

درمان‌های کلینیکی می‌تواند خیلی زود شما را به خواسته‌تان برساند. برخی از این درمان‌ها تأثیر موقتی دارند و تأثیر برخی دیگر از آن‌ها به صورت دائمی بر چهره شما باقی می‌ماند. ما در ادامه تعدادی از روش‌های ترکیبی زیباسازی و جوان‌سازی را به شما معرفی خواهیم کرد که نتیجه آن‌ها بسیار رضایت‌بخش بوده و توانسته لبخند رضایت را بر صورت بسیاری از مراجعان بیاورد.

تزریق ژل و بوتاکس

تزریق ژل و بوتاکس

تزریق ژل و بوتاکس

یکی از بهترین روش‌های ترکیبی جوان‌سازی، تزریق ژل و بوتاکس است. به کمک این روش بخش زیادی از چین‌وچروک‌های صورت از بین می‌روند. همچنین افرادی که دچار افتادگی صورت هستند نیز می‌توانند از این روش ترکیبی برای شادابی و جوانی چهره خود استفاده کنند. ژل‌هایی که به صورت تزریقی وارد پوست بیمار می‌شوند، دارای تأییدیه‌های سازمان جهانی غذا و دارو هستند به همین دلیل نباید نگرانی خاصی بابت عوارض این روش جوان‌سازی داشته باشید.

همچنین این روش نیازی به بی‌هوشی ندارد و با بی‌حسی موضعی در کمتر از نیم ساعت انجام می‌شود. پزشک با توجه به چهره افراد، نواحی تزریق ژل را علامت‌گذاری می‌کند و بی‌حسی را انجام می‌دهد. در انتها پس از تزریق ژل برای افزایش دوام و ماندگاری از تزریق بوتاکس نیز استفاده می‌کند.

همچنین این روش بسیار کارآمد، قیمت مناسب‌تری نسبت به روش‌های جراحی دارد. البته که تأثیر ژل و بوتاکس موقتی بوده و بعد از شش ماه تا یک سال بخش زیادی از آن از بین می‌رود. با این حال هیچ‌وقت پوست صورت شما به حالت اولیه برنمی‌گردد و همیشه ده تا بیست درصد بهبود دائمی در چهره فرد مشاهده خواهد شد. در ضمن شما می‌توانید در صورت تمایل این روش را هر سال تمدید کنید.

هایفوتراپی

هایفوتراپی

هایفوتراپی

روش هایفوتراپی یکی دیگر از روش‌های جوان‌سازی پوست است که می‌تواند روند پیری پوست را به تاخیر بیندازد. بسیاری از پزشکان این روش جوان‌سازی را به افراد جوانی که بابت پیری و چین‌وچروک صورتشان نگرانی دارند، توصیه می‌کنند. هایفوتراپی صورت را لیفت کرده و افتادگی‌های جزئی و چین‌وچروک‌های سطحی را برطرف می‌کند.

پس از هایفوتراپی می‌توانید متوجه لیفت شدن گونه‌ها و ابرو‌هایتان شوید. این روش جوان‌سازی عوارض جانبی خاصی ندارد و شما پس از انجام آن می‌توانید به راحتی به انجام کارهای روزمره خود بپردازید. در هایفوتراپی پزشک به کمک یک دستگاه مخصوص، امواج فراصوت را به بخش‌هایی از صورت می‌تاباند. این کار باعث محکم‌تر شدن و افزایش سرعت کلاژن‌سازی پوست در آینده می‌شود.

امواج فراصوت به بخش‌های زیرین پوست برخورد می‌کنند بنابراین اثرات آن طولانی‌تر ز برخی روش های دیگر مانند فیشال صورت یا بوتاکس است. جالب است بدانید که از هایفوتراپی می‌توان برای لیفت گردن یا قفسه سینه هم استفاده کرد. این روش جوان‌سازی عارضه‌ای برای بیمار ایجاد نمی‌کند و هزینه آن نسبت به بسیاری از روش‌های جوان‌سازی دیگر به‌صرفه‌تر و اقتصادی‌تر است. همچنین برای اینکه نتیجه بهتری از هایفوتراپی بگیرید به شما توصیه می‌کنیم که جلسات درمان خود را کامل کنید.

آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال

یکی از جدیدترین روش‌های جوان‌سازی است که برای بسیاری از افراد کاربرد دارد. آر اف فرکشنال عملکردی شبیه به هایفوتراپی دارد. در این دو روش بالا رفتن دمای پوست باعث تحریک کلاژن‌سازی می‌شود. با این حال یک تفاوت اساسی میان هایفوتراپی و آر اف فرکشنال وجود دارد. در آر اف فرکشنال سوزن‌های بسیار نازکی وارد پوست صورت بیمار می‌شود تا امواج RF به صورت مستقیم به لایه‌های زیرین پوست برخورد کنند.

زمانی که آر اف فرکشنال انجام می‌دهید می‌توانید حرارت را در پوست خود احساس کنید. بسیاری از پزشکان زیبایی از این تکنیک برای از بین بردن جای اسکار، جای جوش، چین‌وچروک‌های سطحی و همین‌طور ترمیم کلی پوست استفاده می‌کنند.

آر اف فرکشنال با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و دوره نقاهت خاصی ندارد. عوارض این روش جوان‌سازی بسیار محدود است و در بسیاری از افراد هم هیچ عارضه‌ای دیده نمی‌شود. همچنین شما نتایج استفاده از این روش را می‌توانید پس از پایان جلسه درمان بر روی صورت خود مشاهده کنید.

تزریق فیلر و بوتاکس

تزریق فیلر و بوتاکس

تزریق فیلر و بوتاکس

فیلر ماده‌ای شبیه به ژل است که می‌توان از آن برای زیباسازی بخش‌های مختلف صورت استفاده کرد. برای مثال تزریق فیلر برای افرادی که گودی یا تیرگی زیر چشم دارند می‌تواند مناسب باشد. فیلرها به سه دسته قابل جذب یا بیولوژیکی، نیمه دائمی و دائمی یا مصنوعی تقسیم‌بندی می‌شوند.

این روش زیباسازی نیز با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و پزشک با استفاده از سوزن‌های ظریف و نازکی فیلر را به بخش‌های مورد نیاز تزریق می‌کند. در بسیاری از موارد پزشک برای اینکه نتیجه بهتری از تزریق فیلر بگیرد، از تزریق بوتاکس نیز در برخی از نواحی صورت استفاده می‌کند.

اگر این روش جوان‌سازی با استفاده از فیلرهای موقتی یا بیولوژیکی انجام شود، تأثیر آن به طور میانگین حدود شش ماه است. فیلرهای دائمی و نیمه دائمی تأثیر به مراتب طولانی‌تری دارند و اثرات آن‌ها تا مدت‌ها بر روی صورت شما قبل مشاهده است. هزینه انجام این روش درمانی نیز نسبت به روش‌هایی که نیاز به جراحی و بی‌هوشی دارند، بسیار کمتر است.

ترکیب لیفت با نخ و ژل لیفتینگ

لیفت با نخ یک روش جوان‌سازی خوب و کارآمد برای از بین بردن موقتی آثار پیری در چهره است. این روش برگشت‌پذیر بوده به طوری که بعد از حدود شش ماه بخش زیادی از بهبودی پس از انجام لیفت با نخ از بین می‌رود؛ بنابراین اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از روش‌های زیباسازی دائمی خوششان نمی‌آید می‌توانید این روش را امتحان کنید.

لیفت با نخ ممکن است عوارضی مانند قرمزی و تورم پوست را به همراه داشته باشد که بعد از دو تا سه روز به طور کامل از بین می‌روند به همین دلیل نیازی به نگرانی درباره عوارض احتمالی این روش نیست. از لیفت با نخ می‌توان برای لیفت ابرو، چانه و گونه استفاده کرد.

ترکیب لیفت با نخ و ژل لیفتینگ نیز یک روش ترکیبی بسیار خوب برای افرادی محسوب می‌شود که دوست دارند تغییرات مشهود تری در چهره خود به وجود بیاورند. استفاده از نخ و ژل در کنار هم به خوبی افتادگی و چین‌وچروک‌های پوست را برطرف می‌کند. تأثیر این روش لیفتینگ در افرادی که پوستی شل و افتاده دارند بی‌نظیر است.

با موتاکس زیباتر دیده شوید

کلینیک زیبایی موتاکس سال‌ها تجربه موفق در زمینه انجام روش‌های زیبایی مانند فیشیال صورت، هایفوتراپی، لیفت با نخ، ژل و بوتاکس دارد. علاوه بر این موتاکس با بهره‌گیری از روش‌های روز دنیا به افرادی که دچار چاقی و اضافه‌وزن هستند کمک می‌کند تا بدون رژیم‌های سخت اندامی زیبا و متناسب داشته باشند.

کادر مجرب، هزینه مناسب، استفاده از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها از جمله ویژگی‌های کلینیک موتاکس است. شما می‌توانید برای دریافت وقت مشاوره با ما تماس بگیرید. همچنین ما در اسرع وقت آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما درباره روش‌های جوان‌سازی و زیباسازی و سایر خدمات کلینیک خواهیم بود.

 

 

 

 



Source link