پنج راز زیبایی پوست صورت که تا امروز از آن خبر نداشتید


راز زیبایی پوست صورت چیست؟

پنج راز زیبایی پوست صورت

پنج راز زیبایی پوست صورت

افراد زیادی به دنبال راز زیبایی پوست صورت وب سایت های مختلف را جستجو می کنند و حجم بالای مطالب آن ها را گیج و سردرگم می کند. ما اینجا هستیم تا پنج راز زیباسازی پوست را برای شما فاش کنیم. این موارد ضمن شیوایی در بیان، ساده ترین راهکارها را در اختیار شما قرار داده و در درمان پوست صورت خراب نیز موثر واقع می شوند. در ادامه از پنج راز مهم و تاثیرگذار در زیباسازی صورت پرده بر می داریم .

ماساژ درمانی و تاثیر آن بر پوست

ماساژ درمانی و تاثیر آن بر پوست

 

راز زیبایی پوست صورت؛ تمیز نگه داشتن پوست و ماساژ آن

دانستن راز زیبایی پوست صورت، می تواند روند پیری پوست را به تعویق بیندازد و حتی چین و چروک ها را محو کند. اولین کاری که باید انجام دهید، تمیز نگه داشتن پوست صورت است. توجه داشته باشید، بهترین کرم ها، داروها، روغن های گیاهی و …. نیز روی پوست کثیف کارایی ندارند. بنابراین در اولین قدم پوست خود را با آب ولرم و شوینده ای مناسب تمیز کنید. تمیز نگه داشتن و ماساژ آن باید به صورت روزانه و پیوسته انجام شود. ماساژ را با یک روغن گیاهی مطمئن که از یک فروشگاه روغن گیاهی معتبر خریده اید، انجام دهید.
ما به شما روغن آرگان اصل مراکش را توصیه می کنیم. بدون روغن پوست، کش آمده و صدمات زیادی به بافت آن می زند. قبل از روغن تراپی پوست یا روغن تراپی مو حتما روغن را گرم کنید تا تاثیرات آن بیشتر شود. ماساژ روزانه صورت با روغن های گیاهی برای استحکام پوست و بافت های میانی پوست، بسیار اثربخش است. با روغن های گیاهی خط فک، گونه و عضلات صورت شما استحکام بیشتری پیدا می کنند. ماساژ روزانه باعث می شود تا گردش خون بهبود یافته و مواد مغذی بیشتری در اختیار سلول ها قرار بگیرند.

استفاده از ویتامین سی؛ راز زیبایی پوست صورت است

راز پوست زیبایی صورت بسیاری از زیبارویان، استفاده از ویتامین سی به صورت روزانه است. ویتامین سی، ساخت کلاژن و الاستین در پوست را افزایش می دهد. این ویتامین را می توان هم به صورت خوراکی و هم به صورت کرم استفاده کرد. خوشبختانه محصولات متنوعی در داروخانه ها یافت می شوند که به صورت لوسیون و سرم ویتامین سی قابل دسترسی هستند. این ویتامین باید روی پوست مرطوب و تمیز مورد استفاده قرار گیرد. ویتامین سی را می توان در فلفل دلمه ای، مرکبات، توت فرنگی، کلم بروکلی و زیره یافت.

ماسک صورت

اگر فکر می کنید به دست آوردن زیبایی پوست صورت تا عید امکان پذیر نیست، سخت اشتباه کرده اید. تنها کافی است صورت خود را با چند ماسک تقویت کنید. ماسک های زیادی هستند که کارایی آنها اثبات شده اند، ماسک پوست پرتقال خشک شده با ماست و کمی روغن آلوئه ورا می تواند صورت را اسکراب کرده و تقویت نماید. این ماسک حاوی ویتامین سی است و باعث سفتی و کشسانی بیشتر بافت پوست می شود. بهترین روش برای زیبایی پوست صورت استفاده از روغن آلوئه ورا است. این روغن سرشار از مواد مغذی است که پوست را آبرسانی و تغذیه می کند. ماست نیز از قدیم الایام یک تمیز کننده فوری پوست بوده است. ماسک آرد نخودچی، روغن جوجوبا و کمی گلاب نیز برای بازسازی سلول ها بسیار مناسب است. استفاده از ماسک هفته ای دو الی سه بار باعث می شود تا عید پوستی تمیز، براق و درخشان داشته باشید.

لایه برداری

راز زیبایی پوست صورت را می توان در نحوه لایه برداری از پوست دنبال کرد. لایه برداری می تواند به جوانسازی پوست منجر شود. برای این کار می توانید هفته ای یک یا دو بار با لایه بردارهای شیمیایی یا چند دستور خانگی اسکراب کنید. اسید گلیکولیک و اسید سالیسیک دو نمونه از لایه بردارهای شیمیایی هستند که می توان از داروخانه تهیه کرد. اسکراب پوست با قهوه و مقداری روغن آرگان نیز به حذف سلول های مرده از روی پوست منجر می شود. اگر پوست شما خشک است بهتر است هفته یک الی دو بار پوست خود را لایه برداری نکنید. با هر لایه برداری، پوست کلاژن جدید تولید کرده و باعث حذف تدریجی خطوط و چین و چروک صورت می شود.

تاثیر روغن آرگان بر روی پوست

تاثیر روغن آرگان بر روی پوست

 

بهترین روغن برای زیبایی پوست صورت کدام است؟

بهترین روش برای زیبایی پوست استفاده از روغن های گیاهی مانند روغن آرگان است. روغن های گیاهی راز زیبایی صورت ملکه ها و زنان اشراف در عهد باستان بوده است. امروزه نیز ستارگان هالیوود از تاثیر روغن های گیاهی آگاه هستند و از آن ها در روتین مراقبت از پوست خود استفاده می کنند. روغن آرگان با مواد مغذی و موثره ای که در ساختار خود دارد، به خوبی سلول های پوست را آبرسانی کرده و مواد مغذی را در اختیار آنها قرار می دهد. ناگفته نماند، سامانا اویل یک فروشگاه معتبر فروش روغن های گیاهی است که می توان با کارشناسان فروش آن ارتباط تلفنی داشت. آنها درباره فواید روغن های گیاهی، تاثیرات روغن تراپی مو و … شما را راهنمایی خواهند کرد.



Source link