بهترین کرم رفع سیاهی دور چشم (معرفی 9 برند معتبر ایرانی و خارجی)


شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به تازگی متوجه حلقه های تیره و گودی زیر چشم خود شده اید. حتما این موضوع برای شما ناراحت کننده است. اما هیچ نگران نباشید. کرم رفع سیاهی دور چشم بهترین راهکاری است که به این نگرانی شما پایان می دهد. علاوه بر این برای بهبود بهتر و سریعتر می توانید از کرم ضد چروک هم به عنوان یک تسهیلگر استفاده کنید.

همچنین با یک سرچ ساده در اینترنت می توانید لیست بلند بالایی از این گروه محصولات آرایشی و بهداشتی پیدا کنید. اما کدام یک می تواند بهترین انتخاب باشد؟ قطعا شناخت بهترین کرم دور چشم ایرانی که توصیه شده توسط متخصصین این حوزه باشد انتخاب را برای شما راحت تر می کند.

بهترین کرم رفع سیاهی دور چشم

بهترین کرم رفع سیاهی دور چشم

بهترین برندهای کرم رفع سیاهی دور چشم کدامند؟

قرار دادن کرم های دور چشم در روتین مراقبت های پوستی می تواند باعث پیشگیری یا کاهش چین و چروک های این بخش از صورت شود و مشکلاتی چون پف و تیرگی این بخش را به حداقل برساند. به همین دلیل شناخت برندهای برتر آنها حائز اهمیت است.

۱٫ درماتیپیک، بهترین کرم برای سیاهی دور چشم در محصولات ایرانی

درماتیپیک محصولی ایرانی است که به صورت تخصصی برای رفع سیاهی و تیرگی و پف زیر چشم فرموله شده است. از ترکیبات آن می توان به شی باتر، روغن زیتون، آرگان، کافئین، بیزابولول و ویتامین A، C و K اشاره کرد. این فرمولاسیون علاوه بر کاهش تیرگی در حذف خطوط ریز اطراف چشم نیز موثر عمل می کند. حفظ رطوبت پوست اطراف چشم از مزایای دیگر مصرف این کرم است.

۲٫ اسکین وان، رفع پف و تیرگی اطراف چشم

اسکین وان حاوی ویتامین سی را هم می توان یکی دیگر از برندهای معتبر کرم دور چشم معرفی کرد. فرمولاسیون غنی شده این محصول با ویتامین سی آن را در گروه بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی و گودی قرار می دهد. سایر ویژگی های مثبت این محصول عبارت است از:

  • رفع پف دور چشم
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • از بین برنده چین و چروک های پوستی
  • جلوگیری از پیری زودرس

۳٫ بایومارین، کلاژن ساز و بهبود دهنده تیرگی دور چشم

بایومارین یکی دیگر از برندهای معتبر کرم رفع سیاهی دور چشم است که عملکرد چندگانه دارد. فرمولاسیون خاص دریایی این محصول علاوه بر رفع تیرگی، به کاهش چین و چروک های اطراف چشم هم کمک می کند. پیشگیری از افتادگی پلک ها از دیگر ویژگی های این محصول است.

۴٫ لافارر، مناسب برای انواع پوست

کرم دور چشم لافارر از جمله محصولاتی است که با انواع پوست ها سازگاری دارد. این محصول حاوی کافئین، روغن بادام شیرین، روغن زیتون و گلیسیرین است. رفع کبودی و تیرگی اطراف چشم تنها یکی از مزایای مصرف آن است. سایر ویژگی های مثبت این محصول عبارتست از:

  • شفاف کننده پوست
  • رفع چین و چروک دور چشم
  • تقویت کننده و بهبود روند طبیعی ترمیم پوست
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • بهبود گردش خون در پوست

۵٫ رزاکلین، محصولی فوق العاده در بهبود سیاهی اطراف چشم

رزاکلین یکی از محصولات بی نظیر جهت رفع سیاهی دور چشم می باشد. این محصول تولید شده تحت لیسانس آلمان است که بر اساس نظرسنجی ها عملکرد موثری در درمان سیاهی اطراف چشم دارد. رزاکلین ترکیباتی چون هیالورونیک اسید، کافئین، زعفران، کیوتن، پروتئین گندم و ویتامین های گروه B و E دارد. همچنین این کرم از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس این بخش از صورت نیز جلوگیری می کند.

۶٫ ژنفیک لانکوم، کرم دور چشم برای رفع سیاهی

کرم دور چشم لانکوم مدل ژنفیک یکی دیگر از برندهای معتبر آرایشی است که در حذف حلقه های تیره اطراف چشم تاثیرگذاری بالایی دارد. فرمولاسیون این کرم شامل عصاره های پروبیوتیک، ویتامین سی، هیالورونیک اسید و عصاره گندم سیاه است. این فرمولاسیون غنی، لانکوم را برای پوست های حساس مناسب معرفی می کند. خواص آبرسانی و صاف شدن چین و چروک های دور چشم نیز بخشی دیگر از مزیت های مصرف این کرم است.

۷٫ ویتالر، از بین برنده لک و تیرگی

کرم دور چشم ویتامین سی ویتالر از محصولات ایرانی است که نقش موثری جهت جلوگیری از ایجاد لک و تیرگی اطراف چشم دارد. ترکیباتی چون روغن جوانه گندم، گلیسیرین، شی باتر و ویتامین سی فرمولاسیون این کرم برای سیاهی دور چشم را اثربخش ساخته است. آبرسانی عمیق، کلاژن سازی و کاهش چین و چروک های پوستی را هم می توان از دیگر نتایج مصرف این کرم معرفی کرد.

۸٫ پرودرما، ضد چروک و شفاف کننده

کرم دور چشم پرودرما یک محصول ایده آل دیگر برای برطرف کردن تیرگی و کبودی این ناحیه از صورت است. ترکیبات شبه بوتاکس و رتینول آن، چین و چروک های عمقی و سطحی پوست را نیز کاهش می دهد. هیالورونیک اسید موجود در آن ضمن خاصیت مرطوب کنندگی، از افتادگی پوست نیز جلوگیری می کند. فاقد پارابن و مواد عطری است و مصرف آن هیچ حساسیتی در پوست به وجود نمی آورد.

۹٫ لورآل رویتالیفت، بهترین کرم دور چشم برای افراد میانسال

لورآل رویتالیفت یکی از بهترین محصولاتی است که می توان برای افراد میانسال و چهل سال به بالا معرفی کرد. عملکرد این محصول به عنوان یک کرم دور چشم برای رفع سیاهی و چین و چروک های پوستی اثبات شده است. رفع لک های پوستی، روشن شدن، استحکام و جوانسازی پوست از دیگر مزایایی است که در روتین مصرف این محصول حاصل می شود.

بهترین کرم سیاهی دور چشم چه متریالی دارد؟

بهترین کرم رفع سیاهی دور چشم را باید با توجه به متریال مناسب آن برای رفع تیرگی این بخش از صورت انتخاب کرد.

بهترین کرم برای سیاهی دور چشم از متریال زیر تشکیل شده است:

  • رتینول: از مشتقات ویتامین A است و در کاهش چین و چروک و بهبود وضعیت ظاهری اطراف چشم نقش موثری دارد.
  • ویتامین C: آنتی اکسیدانی فوق العاده قدرتمند است که به روشن شدن پوست دور چشم کمک می کند.
  • کافئین: ماده ای است که عملکرد آن به کاهش پف یا تورم اطراف چشم مربوط می شود.
  • هیالورونیک اسید: یک متریال طبیعی است که در حفظ رطوبت پوست عملکرد مفیدی دارد.

علاوه بر مواد ذکر شده، عبارت “Light-Reflecting” روی محصول را هم باید در نظر بگیرید. درج این عبارت یعنی کرم برای سیاهی دور چشم تاثیرگذار است.

در پایان، بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی و گودی کدام است؟

اولین فاکتور جهت انتخاب بهترین کرم رفع سیاهی دور چشم نوع پوست است. برای پوست های خشک محصولی که حاوی هیالورونیک اسید باشد، مناسب است.

پوست های چرب بهتر است کرم دور چشمی فاقد چربی و حاوی آلوئه ورا یا اسید سالسیلیک را انتخاب کنند. برای پوست های حساس نیز محصولاتی فاقد عطر و مواد تحریک کننده انتخابی ایده آل می باشد.

صرفنظر از نوع پوست، توجه به مواد فعال محصول نیز از دیگر فاکتورهای مهمی است که باید مدنظر گرفته شود. بهترین کرم برای سیاهی دور چشم با ترکیبات اصلی کافئین، رتینول و ویتامین سی شناخته می شود.

محصولات معرفی شده در این مطلب از بهترین برندهای کرم های دور چشم با تاثیرگذاری بالا در کاهش و رفع تیرگی این ناحیه از صورت انتخاب شده اند. برای خرید محصولی ایده آل با کیفیتی تضمین شده برندهای معرفی شده در این مطلب را به خاطر بسپارید.



Source link