معرفی روش های جوانسازی کلینیک ماه


واژن از نقاط حساس بدن خانم ها است که با گذشت زمان و با توجه به کاهش تولید کلاژن در این ناحیه مانند دیگر نواحی بدن همچون پوست صورت دچار شلی و افتادگی می شود. بدین ترتیب خانم ها با شل شدن واژن با مشکلات متعددی مواجه می شوند، نشت ادرار، عدم لذت جنسی، افتادگی پوست در این ناحیه و… از جمله این مشکلات هستند. از این رو بانوان برای حفظ ظاهر و عملکرد بهتر واژن به دنبال استفاده از روش های مختلف برای جوانسازی واژن هستند. بنابراین در ادامه مقاله پراستفاده ترین این روش ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

روش های جوانسازی کلینیک ماه

روش های جوانسازی کلینیک ماه

واژینوپلاستی و جوانسازی واژن

واژینوپلاستی یکی از پرکاربردترین روش های جراحی برای جوانسازی واژن شناخته می شود که امروزه جهت زیبایی واژن و رفع گشادی آن به کار می رود. خانم های که زایمان های متعددی داشته اند، افرادی که مرتبا چاق و لاغر می شوند، خانم های مسن و… با گذشت زمان و با توجه به افزایش قطر واژنشان دیگر همانند گذشته روابط جنسی لذت بخشی را تجربه نمی کنند، برخی از آنها نیز به دلیل باز بودن دهانه رحم به طور مرتب دچار عفونت می شوند.

بنابراین روش جراحی واژینوپلاستی این امکان را به آنها می دهد تا با برداشتن عضلات اضافه واژن، آن را تنگ و سفت نمایند.

معمولا این جراحی یک تا دو ساعت طول می کشد، در این جراح عضلات کف لگن را به هم نزدیک می کنند و هر گونه زخم و پوست های اضافه واژن را بر می دارند. بدین ترتیب بافت واژن محکم تر می شود و خانم ها بعد از ترمیم واژن می توانند روابط جنسی لذت بخش تری را با همسر و شریک جنسی خود تجربه کنند. معمولا جراح بیمار را بی هوش می کند و برای برش عضلات واژن از لیزر استفاده می نماید چرا که لیزر خواص ترمیم کنندگی بیشتری دارد تا بیمار به سرعت بهبود یابد.

تزریق چربی بیکینی و جوانسازی واژن

یکی دیگر از راه ها جهت زیبایی و جوانسازی واژن تزریق چربی بیکینی است، بسیاری از خانم ها بخصوص خانم های که در دوران یائسگی هستند یا زایمان های متعددی داشته اند، می توانند با استفاده از این روش واژن خود را تنگ کنند.

در واقع چربی از قسمت های مختلف بدن متقاضی همانند ران، شکم و… گرفته می شود و بعد از فرآوری به قسمت لابیا منتقل می گردد که موجب سفتی واژن خواهد شد.

تزریق چربی بیکینی فواید زیادی برای خانم ها دارد چرا که هر گونه خارش، شلی واژن، خشکی واژن، نشت ادرار، مقاربت دردناک و… با تزریق چربی برطرف می گردد. بسیاری از خانم های که دچار لابیای نامتقارن هستند یا می خواهند ظاهر فرج خود را زیباتر کنند نیز از شیوه تزریق چربی بیکینی بهره می برند.

تزریق فیلر و جوانسازی واژن

خانم های که دچار افتادگی، شلی و… واژن گردیده اند، می توانند از روش دیگری همانند تزریق فیلر به واژن برای جوانسازی آن استفاده کنند. تزریق فیلر موجب رفع چین و چروک های واژن می شود و لبه های ناحیه تناسلی خانم ها را حجیم تر می کند. این شیوه به صورت سرپایی انجام می شود و با توجه به نوع فیلر و برند آن بین شش ماه تا یک سال و نیم ماندگاری دارد.

جوانسازی واژن با PRP

روش PRP نیز راهی موثر جهت زیبایی و جوانی واژن شناخته می شود. پزشک در این شیوه به سلول درمانی می پردازد، یعنی پلاسمای خون فرد را می گیرد و به ناحیه واژن تزریق می کند که موجب تحریک کلاژن و زیبایی و جوانی پوست این ناحیه می گردد.

جوانساز واژن با رادیوفرکانس

این روش نیز یکی از راه های موثر برای زیبایی واژن شناخته می شود، پزشک متتخصص در این شیوه برای جوانسازی واژن از امواج رادیویی استفاده می کند، پزشک با بکارگیری امواج رادیویی به گرم کردن بافت های واژن می پردازد که موجب می شود تا خون رسانی در این ناحیه به بهترین شیوه انجام گیرد.

بنابراین کلاژن بیشتری در ناحیه واژن ساخته می شود و واژن سفت و تنگ می گردد. این روش یکی از راه های آسان شناخته می شود که خانم ها بدون هیچ گونه درد و خونریزی می توانند واژن خود را جوان و تنگ کنند. خانم های هم که دچار خشکی واژن هستند نیز از طریق این روش به راحتی می توانند به رفع مشکل خود بپردازند.

جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی

خانم های که دوست دارند واژن آنها سفید و تنگ شود، از این شیوه جهت جوانسازی واژن خود استفاده می کنند. پزشک متخصص با وارد نمودن گاز کربن دی اکسید به واژن موجب می شود تا فرایند خونرسانی به آن به بهترین نحو صورت گیرد و کلاژن بیشتری در واژن تولید گردد. بنابراین این روش هر گونه تیرگی، سلولیت و چین و چروک های موجود بر بافت و پوست واژن را به خوبی برطرف می سازد.

لیفت واژن و جوانسازی آن

افتادگی واژن مسئله ی است که بسیاری از خانم ها با آن مواجه می شوند، زایمان های مکرر، روابط جنسی متعدد، فعالیت های سنگین، فعالیت های ورزشی نظیر بدنسازی و… از جمله عواملی است که موجب افتادگی واژن می شوند.

افتادگی واژن تاثیر زیادی بر اعتماد به نفس خانم ها می گذارد و روحیه آنها را بسیار ضعیف می کند. بانوانی که دچار افتادگی واژن می شوند هیچ کشش و میلی برای انجام روابط جنسی ندارند که موجب سردی روابط زناشویی آنها می گردد. بنابراین امروزه روش های جراحی مختلفی جهت لیفت واژن به کار می رود تا افتادگی واژن را برطرف نمایند. لیفت واژن با لیزر و لیفت واژن با نخ از جمله این روش ها است.

نتیجه گیری

جوانسازی واژن از بهترین راه ها به شمار می آید که به خانم ها کمک می کند بدون کمترین عارضه به سفتی و تنگ نمودن واژن خود بپردازند. بنابراین خانم ها می توانند با مراجعه به پزشک متخصص و جراح زیبایی زنان از روش های متعدد جوانسازی واژینال همانند تزریق چربی بیکینی، واژینوپلاستی و… آگاه شوند و با توجه به میزان مشکل و نظر پزشک خود به انتخاب یکی از این شیوه ها به جوانسازی واژن بپردازند. سلامت و جوانی واژن بر بعد روحی و جسمی خانم ها تاثیر فراوانی می گذارد و موجب تقویت روابط زناشویی آنها می گردد.

برگرفته از وب سایت https://clinicmah.com/

 



Source link