معرفی ۵ تا از بهترین سمعک‌های نامرئی


معرفی ۵ تا از بهترین سمعک‌های نامرئی

معرفی ۵ تا از بهترین سمعک‌های نامرئی

فرایند تجویز سمعک نامرئی با سایر مدل‌ها تفاوت دارد، زیرا این مدل سمعک زمانی انتخاب می‌شود که با شرایط فرد تناسب و هماهنگی داشته باشد. میزان کم شنوایی فرد، شکل و اندازه کانال گوش، از عواملی هستند که در فرایند تجویز سمعک گوش بسیار نقش دارند. توجه به این موارد بسیار اهمیت دارد تا فرد در آینده با مشکلی مواجه نشود. اغلب افرادی که دچار کم شنوایی می‌شوند تمایل دارند از سمعک‌های نامرئی استفاده کنند و دلیل آن پنهان بودن این دسته از مدل‌ها می‌باشد.

کلینیک سمعک آلفا یکی از بهترین مراکز برای خرید سمعک نامرئی است و دارای ۲۴ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات شنوایی است. چنانچه برای انتخاب برند و مدل مناسب دچار تردید هستید، مطالعه ادامه مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

خرید سمعک نامرئی از کلینیک سمعک آلفا

سمعک نامرئی هوشمند

سمعک‌های نامرئی در دسته جدیدترین سمعک‌های تولیدی کمپانی‌های معتبر قرار می‌گیرند. سمعک‌های نامرئی هوشمند به طور کامل در مجرای گوش می‌گیرند و از دید دیگران پنهان است. سمعک نامرئی هوشمند بهترین گزینه برای افرادی است که حساسیت بالایی در ظاهر خود دارند و تمایلی به دیده شدن سمعکشان ندارند. شایان ذکر است که تجویز سمعک نامرئی به نتایج شنوایی‌سنجی و شکل کانال گوش بیمار بستگی دارد.

اگر کم شنوایی خفیف تا شدید دارید، سمعک نامرئی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. مدل‌های پشت گوشی نیز بهترین مدل برای کم شنوایی‌های شدید تا عمیق هستند، زیرا رسیور بزرگتری دارند و می‌توانند تقویت صدای بهتری را فراهم کنند. جرم گوش زیاد و مجرای گوش باریک می‌تواند چالش‌هایی برای تجویز این مدل سمعک ایجاد کنند. در نتیجه بهتر است قبل از هر چیز، با ادیولوژیست خود در این باره مشورت کنید.

سمعک های نامرئی یکی از پیشرفته ترین سمعک های حال حاضر محسوب می­شوند که جهت استفاده بیماران در بازار موجود هستند. شناسایی بهترین برندهای تولید کننده سمعک نامرئی می­تواند در زمینه خرید این مدل بسیار کمک کننده باشد.

بهترین سمعک‌های نامرئی

امروزه کمپانی‌های تولید کننده سمعک در تلاشند محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کنند تا نیاز‌های شنیداری کاربران به خوبی برطرف شوند. تمامی برندهای جهانی معتبر توانسته‌اند محصولات باکیفیتی را ارائه کنند که صدا را به صورت واضح به گوش بیمار انتقال می‌دهند. مدل‌های نامرئی سمعک جزء جدایی ناپذیر محصولات کمپانی‌های تولید کننده هستند. سمعک‌های نامرئی در انواع مختلفی به بازار عرضه شده‌اند که هر یک ویژگی خاص خود را دارند. در ادامه ۵ مدل سمعک نامرئی از برندهای معتبر را به شما معرفی می‌کنیم:

سمعک نامرئی اتیکن

اتیکن یک کمپانی موفق و پیشرو در زمینه تولید انواع سمعک است و مدل‌های متنوعی به بازار عرضه کرده است. Siya IIC، Alta Pro IIC، Nere2 Pro، Ria2 Pro و OPN IIC از مدل‌های نامرئی کمپانی اتیکن است. این دسته از سمعک‌ها به راحتی در عمق مجرای گوش قرار می‌گیرند و از دید دیگران پنهان می‌شوند. فناوری پیشرفته به کار رفته در سمعک‌های نامرئی اتیکن، این امکان را فراهم کرده‌اند که سطح صدا به صورت اتوماتیک با سطح صدای محیط هماهنگ شود. این مدل از سمعک‌ها به گونه‌ای صدا را تقویت می‌کنند که کاربر صداهای شفاف و واضحی را دریافت می­کند.

سمعک نامرئی زیمنس (سیگنیا)

بهترین مدل‌های نامرئی کمپانی زیمنس (سیگنیا) عبارتند از:

سمعک نامرئی زیمنس (سیگنیا)

مدل‌های نامبرده در تقویت صدا به بهترین نحو عمل می‌کنند و با وجود اندازه کوچکی که دارند، صدای شفاف و واضحی را برای کاربر فراهم می‌کنند. مدل Insio Primax IIC در سه سطح تکنولوژی به بازار عرضه شده است. کمپانی سیگنیا در سال ۲۰۱۸ سمعک نامرئی طراحی شده بر پایه پلتفرم جدید Nx را به بازار عرضه کرد. این مدل به صورتی طراحی شده بود که قابلیت تجویز برای اغلب افراد را داشت.

سمعک نامرئی ریساند

LINX 3D IICجدیدترین سمعک نامرئی کمپانی ریساند است که در واقع سمعک ارتقاء یافته LINX2 است. سمعک فوق بهترین گزینه برای افرادی است که کم شنوایی آن‌ها حداکثر ۶۰ دسی بل است؛ البته رسیور این سمعک در فرکانس‌های بالاتر یعنی ۷۵ دسی بل نیز جوابگو است.

سمعک نامرئی یونیترون

یکی دیگر از کمپانی‌های موفق تولید کننده سمعک، یونیترون است که در این حوزه حرف زیادی برای گفتن دارد؛ به طوری در حال حاضر محصولات خود را به بیش از ۷۰ کشور دنیا صادر می‌کند. در سمعک‌های یونیترون از جدیدترین فناوری‌های دنیا استفاده می‌شود. سمعک نامرئی یونیترون به خوبی در مجرای گوش قرار می‌گیرد و صدای طبیعی را برای کاربر فراهم می‌کند.

سمعک نامرئی ویدکس

سمعک نامرئی ویدکس در سایز بسیار ریزی تولید شده است و به راحتی در کانال گوش قرار می‌گیرد و توسط دیگران قابل مشاهده نیست. کیفیت و ظرافت این سمعک در نوع خود قابل توجه است. سمعک نامرئی کمپانی ویدکس در سه سطح تکنولوژی تولید و به بازار عرضه شده است. از ویژگی‌های این مدل می‌توانیم به راحتی، دوام بالا و مکان‌یابی خوب صدا اشاره کنیم.

جمع‌بندی

توصیه می‌شود برای خرید سمعک نامرئی به مراکز معتبر و با سابقه مراجعه کنید. یکی از بهترین مراکز شنوایی را که قصد داریم به شما معرفی کنیم، کلینیک سمعک آلفا است که در زمینه ارائه خدمات شنوایی دارای ۲۴ سال سابقه درخشان است.

تمامی خدمات این مجموعه با استفاده از جدیدترین دستگاه های شنوایی و توسط پرسنل مجرب و حرفه‌ای ارائه می‌شود. انجام انواع آزمایشات شنوایی بزرگسالان، کودکان و نوزادان، تعمیر و تنظیم انواع سمعک، قالبگیری و ارائه مشاوره درمانی از خدمات کلینیک سمعک آلفا هستند. امکان تجویز سمعک در منزل، برای رفاه حال سالمندان و بیماران دارای محدودیت حرکتی فراهم شده است. برای دریافت نوبت و یا هرگونه اطلاعات بیشتر، از طریق شماره تلفن‌های اعلامی با کارشناسان کلینیک سمعک آلفا تماس بگیرید.



Source link