خداحافظی با پلک‌های افتاده و پف‌آلود با لیفت چشم


پلک‌های افتاده و پف‌آلود یکی از دلایل مهم ظاهر سال‌خورده صورت هستند. اگرچه در گذشته تنها راه برطرف‌کردن این مشکل و لیفت چشم، جراحی بلفاروپلاستی بود، اما اکنون درمان‌های زیادی برای چشم‌های پف‌آلود طراحی شده که بسیاری از آن‌ها غیرتهاجمی و ساده هستند.

اگر چشمان شما هم پف‌آلود است، این مقاله را درباره روش‌های درمان پلک‌های افتاده و پف‌آلود تا انتها بخوانید.

خداحافظی با پلک‌های افتاده و پف‌آلود با لیفت چشم

خداحافظی با پلک‌های افتاده و پف‌آلود با لیفت چشم

خداحافظی با پلک‌های افتاده و پف‌آلود با لیفت چشم

فهرست عناوین

روش‌های درمان پلک‌های افتاده و پف‌آلود (لیفت چشم)

درمان پلک‌های افتاده و پف‌آلود (لیفت چشم) که در بهترین مرکز جوان‌سازی پوست در تهران انجام می‌شود، به افراد کمک می‌کند تا ظاهر صورت خود را جوان کنند و علاوه‌بر این مشکلات ناشی از این عارضه، مانند دید محدود، سنگینی پلک‌ها و… را معکوس نمایند. ما در اینجا روش‌های لیفت چشم را معرفی می‌کنیم.

درمان جراحی لیفت چشم: بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی قطعی‌ترین روش درمان پلک پف آلود است. این روش هم برای پلک بالا و هم برای پلک پایین کاربرد دارد. در بلفاروپلاستی متخصص در یک جراحی جزئی که با بیهوشی موضعی انجام می‌شود، پوست اضافه و چربی و بافت‌هایی را که زیر پلک‌ها جمع شده‌اند و سبب پف‌آلود‌شدن آن‌ها می‌شوند، بیرون می‌آرود. سپس با یک بخیه ظریف در بالا و پایین چشم، زخم را می‌بندد. عمل بلفاروپلاستی یک راه حل رایج، دائمی و مناسب برای لیفت کردن چشم در حالت شدید است.

درمان‌های غیرجراحی برای لیفت چشم

اگر افتادگی و پف‌آلوده‌بودن پلک کم باشد، می‌توان از روش‌های غیر جراحی نیز برای لیفت کردن چشم استفاده کرد. بیایید برخی از این روش‌ها را بررسی کنیم.

لیفت ابروها با بوتاکس

در این درمان، بوتاکس به اطراف چشم و پیشانی تزریق می‌شود. این تزریق‌ها باعث شل‌شدن ماهیچه‌های پیشانی شده که اغلب منجر به لیفت ابروها می‌شود. لیفت ابرو به نوبه خود باعث می‌شود که پلک‌ها احساس سنگینی کم‌تری داشته باشند و تا حد زیادی لیفت شوند.

خداحافظی با پلک‌های افتاده و پف‌آلود با لیفت چشم

لیفت چشم با نخ

دراین روش‌از نخ‌های کلاژن‌ساز برای لیفت کردن چشم‌ استفاده می‌شوند. متخصص یک نخ مخصوص را با استفاد از روش خاصی از داخل پلک عبور داده و آن را بالا می‌کشد. این نخ به‌طور موقف پلک را بالا کشیده و علاوه‌بر این، به دلیل کلاژن‌سازی پوست را جوان می‌کند.

استفاده از قطره چشم

قطره چشم خاصی با نام Upneeq وجود دارد که سازمان غذا و دارو آن را تایید کرده است. این قطره می‌تواند عضلات چشم را منقبض کرده و آن را تا یکی دو میلی‌متر بازتر از حالت معمول نشان دهد.

لیفت چشم با استفاده از لیزر

با استفاده از لیزر می‌توان پوست پشت چشم را نوسازی کرد. لیزر لایه بیرونی پوست را از بین می‌برد و لایه‌ای که به‌شکل جدید تولید می‌شود، صاف‌تر، یک‌دست‌تر و در عین حال لیفت‌شده‌تر است.

لیفت چشم

فیان یا پلکسر

این روش محبوب شامل سوزاندن پشت و زیر چشم در نقاط کوچک و نزدیک به هم است. در فیان، پزشک با استفاده از دستگاه خاص، زخم‌های کوچکی را روی پلک ایجاد می‌کند. وقتی ضخم‌ها خوب می‌شوند، پوست لیفت شده و جوان‌سازی دور چشم انجام می‌شود. این روش برای به تعویق انداختن چین و چروک هم مناسب است.

کرم ضد افتادگی

برخی از کرم‌های دور چشم، علاوه‌بر جوان‌سازی خاصیت لیفت چشم را دارند. این کرم‌ها توسط برند‌های مختلف ساخته می‌شوند و برای کم‌کردن پف چشم‌ها کاربرد دارند. اگرچه این روش نیز مرسوم و محبوب است؛ اما استفاده از این روش، به‌اندازه روش‌های دیگر جراحی و غیر جراحی دردسر ساز نیست. کافی است به‌عنوان بخشی از روتین روزانه خود، دوبار در روز از کرم‌های ضد‌افتادگی استفاده کنید، تا تاثیر آن‌ را در مدت کوتاهی ببینید.

ورزش‌های چشم

برخی از ورزش‌های خاص برای لیفت کردن چشم وجود دارد. این ورزش‌ها با تقویت ماهیچه‌های اطراف چشم سبب می‌شود تا پلک لیفت شده و در جای اصلی خود قرار بگیرد.

لیفت چشم

این گزینه‌های غیرجراحی می‌توانند نتایج سریع و مؤثری را ارائه دهند. با این حال، مهم است که در نظر داشته باشید که این نتایج دائمی نیستند. اگر این درمان‌ها را انتخاب می‌کنید، برای جلوگیری از افتادگی مجدد پلک‌ها، باید دوباره آن‌ها را تکرار کنید. شما می‌توانید در کلینیک دکتر مهرشاد رابط همه درمان‌های مربوط به لیفت چشم را پیدا کنید و علاوه‌بر آن از سایر خدمات پوست و مو، مثل کاشت، انواع لیزر، جوان‌سازی و انواع تزریق زیبایی استفاده کنید.

 



Source link