کاشت دندان اقساطی در تهران | آپریل ایمپلنت


آیا از ایمپلنت دندان شناخت کافی دارید؟ آیا از ویژگی های این روش مطلع هستید؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا شرایط آن را برای شما بررسی کنیم و یکی از بهترین مراکز تخصصی دندانپزشکی در این زمینه را به شما عزیزان معرفی نماییم.

همان طور که می دانید، امروزه روش های مختلفی برای ترمیم دندان وجود دارند که ایمپلنت یکی از آنها است و در سال های اخیر سر و صدای زیادی در دنیا به پا کرده است.

از طرف دیگر، دندان های طبیعی انسان دیر یا زود سلامتی خود را از دست می دهند و دچار آسیب می شوند که با این وجود همه انسان ها به ترمیم دندان نیاز پیدا خواهند کرد.

شاید کسانی که مراقبت و بهداشت دهان و دندان را رعایت می کنند دیرتر با این مشکل مواجه شوند اما نمیتوانند برای همیشه از بروز این اتفاق جلوگیری کنند. زیرا علاوه بر بهداشت دهان، موارد دیگری نیز وجود دارند که منجر به از بین رفتن دندان های طبیعی انسان می شوند.

به همین دلیل لازم است تا همه شما همطونان عزیز از ایمپلنت دندان اطلاعات کافی داشته باشید و آن را به خوبی بشناسید تا در صورت نیاز این روش را مورد استفاده قرار دهید.

ایمپلنت دندان چگونه است؟

ایمپلنت در حال حاضر جدیدترین روش ترمیم دندان محسوب می شوند که در آن از قطعات مختلفی همچون: اباتمنت، روکش ایمپلنت و پایه استفاده می شود. اولین بخشی از آن که در داخل دهان قرار داده می شود، پایه تیتانیومی است که به جای ریشه دندان از دست رفته در فک قرار می گیرد.

سپس با استحکام یافتن این پایه تیتانیومی که سازگاری خوبی با بدن انسان دارد، روکش ایمپلنت بر روی آن نصب می شود و در این خصوص از اباتمنت و یا چسب ایمپلنت به عنوان واسطه ای برای نصب روکش بر روی پایه استفاده می گردد.

کاشت دندان اقساطی در تهران

کاشت دندان اقساطی در تهران

ایمپلنت دندان دیجیتال چیست؟

با پیشرفت هایی که در تکنولوژی به وجود می آید، دائما به ویژگی های مثبت ایمپلنت یا سایر روش های پزشکی و دندانپزشکی افزوده می شود. ایمپلنت دیجیتال یکی از جدیدترین راه های ترمیم دندان محسوب می شود که در این روش برای ترمیم دندان با ایمپلنت از دستگاه ها و نرم افزار های سه بعدی استفاده می شود. علاوه بر آن اسکن دیجیتالی در این روش به کار می رود که از طریق آن دقیق ترین قالب گیری از دهان و دندان فرد انجام می شود تا ایمپلنت های ساخته شده کاملا از نظر اندازه و سایز به دندان های طبیعی فرد مشابه باشند و جلوه طبیعی تری را به وجود آورند.

لازم به ذکر است که ایمپلنت دیجیتال علاوه بر انکه زیبایی دندان ها را افزایش می دهد، شرایط بهتری را برای جراحی نیز به وجود می آورد تا بیمار در حین انجام عملیات شرایط بهتری داشته باشد و دوره نقاهت کوتاه تری نیز برای آن وجود داشته باشد.

اما همه مراکز دندانپزشکی در تهران یا سایر شهرستان ها هنوز به تجهیزات ایمپلنت دیجیتال مجهز نیستند در حالی که مجموعه دندانپزشکی آپریل ایمپلنت یکی از معدود مراکزی است که این موقعیت را برای شما هموطنان عزیز رقم زده است.

مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

مهمترین مزیت های ایمپلنت دندان را میتوان از قبیل زیر در نظر گرفت:

  • برخوردار بودن از دوام و ماندگاری بسیار بالا
  • امکان استفاده از آن تا پایان عمر
  • افزایش زیبایی دندان ها و چهره
  • ایجاد جلوه طبیعی در دهان
  • امکان ترمیم یک، چند و یا همه دندان های فک بالا و پایین
  • امکان استفاده از آن برای تمامی رده های سنی
  • امکان اصلاح طرح لبخند
  • سازگاری بسیار بالا و مناسب برای بدن
  • عدم بروز عوارض
  • و….

چه کسانی میتوانند از ایمپلنت دندان استفاده کنند؟

  • کسانی که همه دندان های فک خود را از دست داده اند
  • کسانی که یک یا چند دندان از دست داده باشند
  • کسانی که قصد اصلاح طرح لبخند دارند
  • کسانی که به زیبایی دندان های خود اهمیت می دهند
  • تمامی بانوان و آقایان
  • کسانی که دارای تراکم استخوانی کافی در فک باشند
  • افرادی که از عهده پرداخت هزینه ایمپلنت بر آیند
  • و…

آیا ایمپلنت بهترین روش ترمیم دندان است؟

در حال حاضر ایمپلنت دندان به دلیل ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی که به همراه دارد به عنوان بهترین روش ترمیم دندان شناخته می شود که استفاده از آن در سراسر جهان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و حتی سلبریتی ها و افراد مشهور دنیا نیز از این روش برای ترمیم دندان های خود استفاده می کنند تا به کمک آن به سلامتی و زیبایی خود بیفزایند.

اما به هر حال شرایط افراد نقش بسیار مهمی در روش ترمیم دندان برای آنها دارد و بر اساس موقعیت هر شخصی میتوان بهترین روش ترمیم دندان برای او را تعیین کرد. به همین دلیل ممکن است که ایمپلنت برای همه انسان ها بهترین گزینه محسوب نشود.

در نتیجه برای اینکه بدانید ایمپلنت برای شما مناسب است یا خیر باید از متخصص ایمپلنت مشورت و راهنمایی بگیرید که در ایران ایمپلنت این زمینه برایتان فراهم گردیده است.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران

به جرات میتوانیم دندانپزشکی تخصصی آپریل ایمپلنت را به عنوان یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی که در این حوزه فعالیت دارد، در نظر بگیریم. در این مرکز تخصصی میتوانید از انواع روش های ایمپلنت و برندهای مختلف آن استفاده کنید.

علاوه بر آن مجموعه آپریل، امکان استفاده از ایمپلنت دیجیتالی را نیز برایتان فراهم کرده است که به میتوانید از تمامی خدمات با کیفیت آن تحت نظارت بهترین متخصصین دندانپزشک بهره مند شوید.

در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، از طریق وب سایت رسمی آپریل ایمپلنت به کسب اطلاعات بیشتری بپرازید.

سخن پایانی

با توجه به اینکه ایمپلنت دندان از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و محدودیتی در خصوص استفاده از آن وجود ندارد، اگر از عهده پرداخت هزینه مربوط به این روش بر می آیید، آن را برای ترمیم دندان های خود به کار ببرید تا بهترین شرایط پس از ترمیم دندان را تجربه کنید.

مرکز آپریل ایمپلنت

تلفن: ۰۹۱۹۶۸۳۶۷۶۴

سایت: Aprilimplant.com

اینستاگرام: Aprilimplant_com

 



Source link