هزینه بلفاروپلاستی، رفع غبغب و هزینه کامپوزیت دندان


فهرست عناوین

بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یا عمل جراحی پلک یک عمل زیبایی و درمانی است که باعث میشود پف زیر چشم، گودی پلک، تیرگی و چین و چروک پلک از بین برود و فرد افزایش سطح دید پیدا کند.

این عمل که یک عمل جراحی زیبایی است؛ در بعضی مواقع افرادی که افتادگی پلک زیادی دارن و دید کافی ندارند، دکتر چشم پزشک عمل بلفاروپلاستی برای آنها تجویز میکند و باید به سراغ کلینیک‌های زیبایی بروند.

نحوه عمل بلفاروپلاستی

نحوه انجام این عمل به این صورت است که ابتدا زیباجو تحت بیهوشی قرار میگیرد. از آنجایی که پلک از دو لایه تشکیل شده است پس عمل زیبایی روی لایه بیرونی یعنی پوست انجام میگیرد.

بعد از بیهوشی پلک بالا را از ته شکاف میزنند و مقدار اضافه آن را برش میزنند و در آخر بخیه میکنند. نتیجه این عمل حذف چین و چروک پلک بالا است.

اما اگر پلک پایین پف داشته باشد نیاز به عمل پیدا میکند چون پلک پایین دچار چین و چروک نمیشود.

هزینه بلفاروپلاستی

هزینه و قیمت بلفاروپلاستی به عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل میتواند میزان چین و چروک پلک، انجام عمل برای پلک بالا و پایین یا هردو، دستمزد کلینیک و تخصص و تبحر پزشک باشد.

هزینه بلفاروپلاستی، رفع غبغب و هزینه کامپوزیت دندان

هزینه بلفاروپلاستی

لیپوساکشن

لیپوساکشن عمل جراحی برای لاغری و حذف چربی است. شما اگر یک اندام از بدنتان دارای چربی اضافه است و با ورزش و رژیم غذایی موفق به حذف آن نشده‌اید، بهترین روش عمل جراحی لیپوساکشن است.

توجه داشته باشید که اگر کلا دارای چاقی بیش از حد هستید این عمل به شما توصیه نمیشود و بهترین راه استفاده از ورزش به صورت صحیح است.

لیپوساکشن بر روی چه قسمتهایی از بدن میتواند صورت گیرد؟

لیپوساکشن که به آن پیکرتراشی نیز میگویند میتواند بر روی اندامهای مختلفی از بدن صورت بگیرد که عبارتند از:

  • شکم و پهلو

  • پشت و کمر

  • بازو و زیر بغل

  • داخل ران و بیرون ران

  • گردن و غبغب

  • سینه(هم در آقایان و هم در خانم‌ها)

خلاصه این عمل بر روی تمام عضلات و اندام‌ها میتواند صورت گیرد.

انواع روش‌های رفع غبغب

  1. لیپوساکشن با استفاده از لیزر: برای انجام این روش از لیپوساکشن ابتدا چندین سوراخ ریز روی پوست در ناحیه مورد نظر انجام میدهند و یک لوله بسیار ریزی به اسم کانولا را وارد زیر پوست میکنند. پس از آن با استفاده از لیزر و تابش مادون قرمز چربی را آب کرده و از طریق لوله کانولا از بدن خارج میکنند.

  2. لیپوساکشن با استفاده از اولتراسوند: در این روش مانند روش قبل لوله را وارد زیر پوست میکنند و با استفاده از انرژی اولتراسوند آن را آب کرده و از طریق کانولا از بدن خارج میکنند.

هزینه رفع غبغب

با توجه به توضیحات بالا و انواع روش برای انجام عمل لیپوساکشن، قیمت انجام این عمل متفاوت است. علاوه بر روش انجام آن، عمل مهمتر برای تعیین هزینه لیپوساکشن، اندام مورد نظر شما برای این عمل است. یعنی هزینه ساکشن غبغب با قیمت لیپوساکشن شکم و پهلو متفاوت است.

برای اطلاع از قیمت دقیق این عمل، میتوانید با متخصصان کلینیک GMK(گل) تماس حاصل نمایید تا از قیمت روز آن مطلع شوید.

کامپوزیت دندان

کامپوزیت یکی از راههای زیبایی دندان است که با استفاده از آن میتوان دندان شکسته و پوسیده را ترمیم کرد و دندانها را سفید و منظم کرد.

نحوه انجام کامپوزیت دندان

کامپوزیت ابتدا به شکل خمیر است و آن را روی دندان شکسته و پوسیده میگذارند تا قسمت پوسیده آن ترمیم شود.

پس از آن خمیر را با استفاده از لیزر گرم کرده و سپس خشک میشود و تبدیل به دندان میشود.

کامپوزیت با دو رنگ سفید صدفی و رنگ طبیعی دندان میتواند مورد استفاده قرار گیرد که این بستگی به نظر مشتری زیباجو دارد.

مدت زمان عمر کامپوزیت دندان

مدت زمان ماندگاری کامپوزیت به جنس مواد مصرفی، تخصص و تبحر دندانپزشک و میزان مراقبت زیباجو بستگی دارد.

در حالت کلی اگر بعد از انجام کامپوزیت، بهداشت دهان و دندان را به صورت مرتب انجام دهیم احتمالا بین ۸ تا ۱۲ سال عمر مفید داشته باشد. احتمال بیشتر شدن این تایم نیز وجود دارد و آن هم در صورتی است که موارد بالا به درستی پیش بروند.

چند واحد از دندانها نیاز به کامپوزیت دارند؟

در حالت کلی برای هر فک ۱۰ واحد از دندانها نیاز به کامپوزیت دارند یعنی کلا ۲۰ واحد دندان را میتوان کامپوزیت کرد ولی باز هم بستگی به نظر مشتری دارد که بخواهد چند واحد از آنها را با کامپوزیت ترمیم کند.

بهترین برند کامپوزیت دندان

کشورهایی مانند آمریکا و آلمان که از تکنولوژی بسیار بالایی برخوردار هستند، بهترین برند کامپوزیت را دارند و با استفاده از برند این دو کشور میتوان ماندگاری کامپوزیت را بالا برد.

البته همیشه همه برندهای این دو کشور از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و گاهی بعضی از برندهای آنها کیفیت ضعیفی دارد پس بهتر است در این مورد با دندانپزشک خود مشورت نمایید.

قیمت کامپوزیت دندان

قیمت کامپوزیت مانند ماندگاری آن بستگی به چند عامل دارد که عبارتند از: برند کامپوزیت، تخصص دندانپزشک، دستمزد کلینیک و مقدار پوسیدگی دندان زیباجو.

در واقع با بررسی این موارد قیمت کامپوزیت دندان ۱۴۰۲ نهایی میشود.



Source link