رئیس فولتون با نزدیک شدن به خروج از بیمارستان ایست پوینت افزایش مالیات را اعلام کرد – اخبار سلامت جورجیا


توسط آریل هارت و اندی میلر

در مواجهه با بسته شدن قریب الوقوع یک بیمارستان در ایست پوینت، مقامات شهرستان فولتون و نمایندگان سیستم بهداشتی گریدی در حال بحث در مورد راه هایی برای ادامه تامین نیازهای اورژانسی و بستری در منطقه محروم شهرستان جنوبی هستند.

در میان گزینه ها: افزایش مقدار پولی که مالیات دهندگان شهرستان فولتون به سیستم بهداشت غیرانتفاعی Grady ارائه می دهند. راب پیتس، رئیس کمیسیون شهرستان گفت که امیدوار است بداند آیا جمع آوری پول بیشتر می تواند گریدی را قادر سازد تا نسخه کوچک شده بیمارستان فعلی را اجرا کند، اتاق اورژانس و چند ده تخت بیمارستان را باز نگه دارد یا حتی خدمات مشابهی را در نزدیکی ارائه دهد. محل.

پیتس گفت: «می دانم که نیازی وجود دارد. “پس چیکار کنیم؟”

AMC South

Wellstar برنامه های خود را در 6 آوریل برای بستن بخش اورژانس و تخت های بستری در Wellstar Medical Center South به منظور تبدیل آن به یک کلینیک 24 ساعته پیاده روی و مرکز توانبخشی سرپایی اعلام کرد. مرکز ایست پوینت تنها بیمارستان مراقبت های حاد است که در جنوب I-20 در شهرستان فولتون وجود دارد.

Atlanta Journal-Constitution تنها رسانه‌ای بود که در جلسه بعد از ظهر سه‌شنبه توسط پیتز برای بحث در مورد پاسخ به برنامه‌های Wellstar برگزار شد.

مدیر عامل Wellstar گفت که تبدیل محل ایست پوینت به یک مرکز سرپایی در اوایل ماه آینده انجام خواهد شد. کاندیس ساندرز، مدیر عامل شرکت، گفت: افرادی که دارای موارد اورژانسی یا سایر موارد در سطح بیمارستان هستند، توسط سایر بیمارستان‌های مجاور خدمات رسانی خواهند شد. اینها شامل مرکز پزشکی منطقه ای جنوبی در شهرستان کلایتون، یا پردیس اصلی مرکز پزشکی ولستار آتلانتا در آتلانتا، یا گریدی است.

برخی از اعضای کمیسیون شهرستان و مقامات بیمارستان گفتند که مایلند گریدی بیمارستان ایست پوینت را تصاحب کند و به اداره آن ادامه دهد. اما جان هاوپرت، مدیر عامل Grady، که در جلسه نیز حضور داشت، گفت که این امر با وضعیت مالی فعلی سازمانش و وضعیت ساختمان بیمارستان ایست پوینت امکان پذیر نیست.

گریدی قبلاً زمانی که Wellstar درخواستی برای پیشنهاد فروش آن بیمارستان و دیگری به نام AMC در آتلانتا ارائه کرد، به این امکان نگاه کرد. هاوپرت گفت، در نهایت این بسیار پرهزینه تلقی شد. ساختمان ایست پوینت نیاز به نوسازی قابل توجهی در تاسیسات خود داشت که هزینه آن 130 میلیون دلار بود، حتی قبل از پرداختن به سایر سازه های قدیمی مانند اتاق بیماران بدون حمام.

هاوپرت گفت، این بیماری همه گیر به قدری به منابع مالی خود گریدی آسیب رسانده است که در عوض، 2 درصد حاشیه سود در سال مالی جاری پیش بینی می شود که 5 درصد زیان باشد.

پیتس احتمال افزایش مالیات شهرستانی را برای Grady و مدیریت تسهیلات Fulton جنوبی توسط Grady مطرح کرد.

پیتس (مرکز) و هاوپرت (راست) در جلسه سه شنبه

هاوپرت گفت که گریدی نمی تواند بدون کسب اطلاعات بیشتر به هیچ یک از پیشنهادات متعهد شود.

پیتس گفت که این موضوع را با دیگر کمیسران شهرستان در نشست عادی روز چهارشنبه آنها در میان خواهد گذاشت. دو کمیسر، ماروین آرینگتون و ناتالی هال، در بخشی از جلسه سه شنبه پیتس با گریدی شرکت کردند.

پیتس همچنین گفت که از Wellstar می‌پرسد که آیا تغییرات را به تأخیر می‌اندازد تا زمان بیشتری برای توسعه یک طرح به این شهرستان داده شود.

شهرستان های فولتون و دی کالب به طور مشترک مالک سیستم سلامت گریدی هستند که بیمارستان اصلی آن در مرکز شهر آتلانتا و شبکه کلینیک ها به نیازمندان پزشکی و ساکنان بی بضاعت خدمات می دهند.

بیمارستان گریدی مموریال

بودجه محلی به طور کلی بین Fulton و DeKalb بر اساس نسبتی تقسیم می شود تا ترکیب بیماران در Grady را منعکس کند. این دو شهرستان در حال حاضر امیدوارند به زودی با شهر آتلانتا و دفتر فرماندار دیدار کنند تا در مورد امور مالی گریدی گفتگو کنند.

هر کمیسیون شهرستانی باید به تصویب بخشی از بودجه منطقه خود رای دهد. فولتون در حال حاضر 42.5 میلیون دلار در سال و DeKalb سالانه 12.9 میلیون دلار می پردازند.

بیمارستان اصلی گریدی در سال 2007 به دلیل بدهی های هنگفت تقریبا تعطیل شد، اما در سال های اخیر ساختار مالی آن بازسازی و تقویت شده است.

وقتی Wellstar تعطیلی را اعلام کرد، گفت که تعداد بسیار کمی از بیمارانی که در درب بیمارستان ایست پوینت قدم می‌زنند، برای مراقبت کامل بیمارستان بستری شدند. Wellstar نتوانست آماری در مورد کسانی که نیاز به مراقبت در سطح بخش اورژانس داشتند و سپس بدون اقامت شبانه آنجا را ترک کردند، ارائه دهد. اما مقامات گفتند که از هر 140 بیمار اورژانس روزانه به طور متوسط ​​تنها 7 نفر در بیمارستان بستری می شوند.

مهمتر از همه، بیمارستان مقصدی برای خدمات پزشکی پرسود نیست. زمانی که Wellstar در سال 2016 مرکز مشکل دار ایست پوینت را به همراه سایر بیمارستان ها خرید، این بیمارستان نورث فولتون در رازول بود که جایزه دریافت کرد. بیمارستان ایست پوینت به سرمایه گذاری نیاز داشت تا بتواند برای متخصصان و عملیات ها مورد توجه قرار گیرد.

Wellstar Health System در سال‌های اخیر در حال بررسی گزینه‌ها – از جمله فروش یا مشارکت – برای مرکز پزشکی آتلانتا و بیمارستان وابسته در ایست پوینت بوده است.

سال گذشته، یک هیئت مشورتی Wellstar گفت که Wellstar به اندازه کافی در بیمارستان East Point سرمایه گذاری نکرده است و از سیستم غیرانتفاعی خواست تا منابع بیشتر و تلاش بیشتری برای تقویت آن تزریق کند.

در نامه ای به رئیس هیئت امنای سیستم سلامت Wellstar از لیزا مدلین، رئیس هیئت داوطلبان که توسط جورجیا هلث نیوز به دست آمده است، آمده است: «به نظر می رسد شواهد یک برنامه معتبر و استراتژی مناسب برای احیای مرکز AMC وجود ندارد. و بیمارستان های ایست پوینت.»

هر دو بیمارستان مرکز پزشکی آتلانتا از نظر مالی دچار مشکل شده اند. دایرکتوری بیمارستان آمریکایی، در داده‌های گزارش شده در اوایل سال جاری، این دو را همراه با سود خفیف 850000 دلاری از درآمد 2 میلیارد دلاری فهرست کرده است. این دو بیمارستان مدت‌هاست که از مشکلات زیرساخت‌های قدیمی رنج می‌بردند.

Wellstar به AJC گفت که تنها در سال 2021، سیستم بهداشتی Wellstar به طور کلی 915 میلیون دلار خدماتی را ارائه کرد که هرگز برای آن پولی دریافت نکرد یا کمتر پرداخت کرد، “که منعکس کننده وعده خود برای خدمت به همه مردم در جوامع ما است.”

سیستم سلامت ولستار دارای 11 بیمارستان، از جمله مرکز ایست پوینت در حال حاضر، و همچنین بیش از 300 مکان مطب پزشکی، مراکز سرطان، مراکز توانبخشی و یک دهکده بازنشستگان است. دارایی خالص سال 2020 خود را 1.8 میلیارد دلار فهرست کرده است.

Grady Health System، بیمارستان اصلی شبکه ایمنی مترو آتلانتا است که سالانه بیش از 700000 بیمار را در بیمارستان اصلی و سایر کلینیک ها و مطب ها ویزیت می کند. میزبان مرکز ترومای برتر ایالت است.

آریل هارت یک گزارشگر مراقبت های بهداشتی برای مجله آتلانتا – قانون اساسی است

بن براش گزارشگر AJC در این مقاله مشارکت داشت

یادداشت سردبیر: این مقاله به این دلیل تغییر کرده است که راب پیتس، رئیس کمیسیون شهرستان فولتون، موضوع بیمارستان را به دستور جلسه کمیسیون شهرستان چهارشنبه اضافه نکرده است.