آیا یک سیستم بیمارستانی خارج از ایالت می تواند پروژه جدیدی را در گرجستان مسدود کند؟ – اخبار سلامت جورجیا


صاحبان یک بیمارستان قدیمی در شمال غربی جورجیا می خواهند آن را با یک مرکز کوچکتر مدرن در فاصله 5 مایلی و نزدیکتر به I-75 جایگزین کنند.

تحت سیستم گواهی نیاز نظارتی ایالتی (CON)، بیمارستان‌های دیگر می‌توانند با پیشنهاد CHI Memorial Hospital جورجیا برای دریافت تاییدیه دولتی برای بیمارستان جایگزین، که در رینگ‌گلد قرار دارد، رقابت کنند. هیچ سیستم بیمارستانی گرجستان اعتراضی نکرده است.

اما راه ساخت و ساز یک مانع غیرعادی دارد.

یادبود CHI در فورت اوگلتورپ

CON برای پروژه 130 میلیون دلاری توسط یک سیستم بهداشتی که نه در جورجیا، بلکه درست در سراسر خط ایالتی در تنسی مستقر است، مخالف است. سیستم سلامت پارکریج، با چهار بیمارستان در چاتانوگا، بخشی از HCA Healthcare، یک زنجیره بیمارستانی است.

CHI Memorial همچنین یک بیمارستان در چاتانوگا و یک بیمارستان در نزدیکی Hixson دارد.

یادبود بخشی از CommonSpirit Health مستقر در شیکاگو است که در سال 2019 با ادغام ابتکارات سلامت کاتولیک و سلامت کرامت ایجاد شد.

مقامات CHI می گویند که آنها معتقدند این اولین بار است که یک سازمان ارائه دهنده خدمات بهداشتی خارج از ایالت، یک تلاش مخالف را برای درخواست گواهی نیاز جورجیا رهبری می کند.

آنجی استیگینز، مدیر بیمارستان غیرانتفاعی CHI Memorial جورجیا، که در حال حاضر در فورت اوگلتورپ واقع شده است، گفت: «شهروندان این بیمارستان را می خواهند. ما در تلاش هستیم تا یک مرکز درمانی پیشرفته را برای شهروندان ایجاد کنیم.»

دارای یک بخش اورژانس 24 تختخوابی، خدمات جراحی گسترده و یک واحد مراقبت های ویژه جدید است.

رندر پروژه بیمارستان رینگ گلد

بیمارستان فعلی CHI که در سال 1953 ساخته شده است، دارای 179 تخت مجاز است. بیمارستان جدید به 64 کاهش می یابد. استیگینز گفت: «ما در جامعه خود به 179 تخت نیاز نداریم.

سخنگوی پارکریج روز چهارشنبه به GHN گفت که سیستم بهداشتی با انتقال به رینگ گلد، نه مکان فعلی فورت اوگلتورپ مخالف است.

میشل هیندمون در بیانیه‌ای گفت: «سیستم سلامت پارکریج برای دهه‌ها به ساکنان جنوب شرقی چاتانوگا و شمال جورجیا، از جمله شهرستان کاتوزا خدمت کرده است و متعهد به ارائه مراقبت‌های بهداشتی با کیفیت بالا است». «جابه‌جایی پیشنهادی خدمات را در منطقه‌ای که قبلاً به خوبی ارائه می‌شود تکرار می‌کند و در عین حال دسترسی به مراقبت از پایگاه بیماران را که در گذشته توسط بیمارستان CHI Memorial جورجیا، به‌ویژه ساکنان شهرستان واکر ارائه می‌شده، کاهش می‌دهد.

“Parkridge Health از دسترسی عادلانه و پایدار به مراقبت های بهداشتی پشتیبانی می کند. با این حال، ما احساس نمی کنیم که جابجایی بیمارستان CHI Memorial جورجیا از این موقعیت حمایت می کند.

تنسی همچنین دارای مقررات CON است.

تصمیم تنظیم کننده گرجستان که در این ماه معلق است، اندکی پس از آن که تنش ها بر سر برنامه CON دوباره در مجلس قانونگذاری جورجیا ظاهر شد، اتخاذ خواهد شد.

CON یک سیستم بحث‌برانگیز است که بر ساخت و گسترش امکانات مراقبت‌های بهداشتی نظارت دارد و نوع خدماتی را که آنها می‌توانند ارائه دهند، تنظیم می‌کند. یک ارائه‌دهنده باید برای هر پروژه بزرگ گواهی دولتی نیاز یا CON دریافت کند.

چنین قوانینی چندین دهه پیش برای کنترل هزینه های مراقبت های بهداشتی توسط ایالت ها تصویب شد. اما بیش از دوازده ایالت این تنظیم های نظارتی را لغو کرده اند، فلوریدا یکی از موارد اخیر است.

نشست مجمع عمومی جورجیا که اخیراً به پایان رسیده است، مانند سایرین قبل از آن، شامل پیشنهادهای قانونی عمده ای بود که CON را هدف قرار می داد – از جمله یک پیشنهاد برای لغو کل دستگاه. مانند سال های گذشته، صنعت بیمارستان با موفقیت علیه هرگونه تغییر لابی کرد.

در یک حباب

استن جونز، وکیل قدیمی مراقبت های بهداشتی و کارشناس CON در شرکت حقوقی نلسون مولینز، چهارشنبه گفت که مخالفت یک سیستم بهداشتی خارج از ایالت با پروژه بیمارستانی در جورجیا غیرعادی است. جونز افزود: “من موقعیتی را به خاطر نمی آورم که بر نتیجه یک تصمیم CON تأثیر بگذارد.”

رئیس قدرتمند کمیته قوانین سنای جورجیا، جف مولیس (R-Chickamauga)، سال گذشته در بیانیه‌ای گفت که بیمارستان‌های محلی «نرگ حیاتی مناطقی هستند که در آنها خدمت می‌کنند، شغل و تأثیر اقتصادی برای مشاغل محلی، مدارس، دولت‌های محلی ایجاد می‌کنند. و ساکنین.»

او افزود که «شرکت‌هایی که به دنبال استقرار در یک منطقه جدید هستند، مراقبت‌های بهداشتی را در صدر فهرست نیازهای کارکنان خود قرار می‌دهند. این بیمارستان جدید یک تقویت قابل توجه برای توسعه اقتصادی منطقه ای ما خواهد بود.

مولیس، که امسال از مجلس قانونگذاری بازنشسته می شود، همچنین مدیر عامل و رئیس اداره توسعه مشترک شمال غرب جورجیا است.

استیگینز خاطرنشان کرد که سناتور جان اوسف (D-Ga.) از وزارت بهداشت جامعه ایالت خواسته است تا بیمارستان جایگزین را تأیید کند.

او گفت که احساس اطمینان می کند که درخواست CHI Memorial برای CON توسط تنظیم کننده های جورجیا تایید خواهد شد.

اما او خاطرنشان کرد که پارکریج می تواند به این تصمیم اعتراض کند. حل چنین نبردهای تجدیدنظر سال ها طول می کشد.