7 فایده اصلی زردچوبه + 2 مشکل احتمالی


7 مزیت برتر تورمریک

** برای اطلاع از جزئیات به پیوندهای زیر مراجعه کنید.


1. حافظه ، روحیه و سلامت مغز

یک مطالعه 18 ماهه نشان داد که افراد دارای مشکلات خفیف حافظه هنگام افزودن کورکومین ، ماده فعال زردچوبه ، از نظر حافظه و توجه بهبود چشمگیری داشتند. علاوه بر این ، بهبود خلق و خو مشاهده شد و اسکن PET کاهش تجمع آمیلوئید در آمیگدال و هیپوتالاموس (مسئول حافظه و عملکردهای احساسی) را نشان داد.

کورکومین همچنین در یک مطالعه بالینی با پروزاک (داروی ضدافسردگی با لیست طولانی عوارض جانبی) مقایسه شده است. محققان شگفت زده شده اند که کورکومین می تواند به اندازه داروهای تجویزی در درمان افسردگی مثر باشد. * احتیاط: هیچ کس نباید بدون مشورت پزشک از داروهای تجویز شده برای درمان طبیعی صرف نظر کند.

2. کاهش وزن

کورکومین موجود در زردچوبه مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که مصرف توده بدن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

3. آرتروز

محققان دانشگاه استرالیا گزارش دادند که زردچوبه به طور قابل توجهی موثرتر از دارونما است و گروه زردچوبه ناراحتی زانو را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

4. مشکلات گوارشی


مطالعات نشان داده است افرادی که با سندرم روده تحریک پذیر دست و پنجه نرم می کنند ، پس از مصرف عصاره زردچوبه به مدت هشت هفته ، ناراحتی شکمی را کاهش می دهند.

5. کورکومین و سرطان

کورکومین ، پلی فنول مشتق شده از زردچوبه ، در بیست سال گذشته به عنوان یک آنتی اکسیدان ، ضد التهاب و ضد سرطان توجه زیادی را به خود جلب کرده است. مطالعات همچنین نشان می دهد که شیمی درمانی یا پرتودرمانی می تواند عوارض جانبی را کاهش داده و کیفیت زندگی بیماران را بهبود بخشد.

6. سلامت قلب

محققان دانشگاه کلرادو بولدر نشان داده اند که مکمل کورکومین سلامت شریان ها ، جریان خون و استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد!

7. سلامت سیستم ایمنی

محققان به این نتیجه رسیده اند که کورکومین برای سیستم ایمنی بدن مفید است. این می تواند نشانگرهای ضد التهابی را کاهش داده و فعال سازی سلول های T ، سلول های B ، نوتروفیل ها ، سلول های کشنده طبیعی و سلول های دندریتیک را تعدیل کند.

2 مشکل احتمالی

مشکل احتمالی شماره 1

مطالعات نشان می دهد که زردچوبه ضعیف جذب می شود – اما خوشبختانه یک راه حل ساده وجود دارد! فلفل سیاه فراهمی زیستی زردچوبه را تا 2000 درصد افزایش می دهد!

مشکل احتمالی شماره 2

هنگام افزودن زردچوبه ، متأسفانه بسیاری به زردچوبه جدا شده روی می آورند که بسیاری از خواص درمانی خود را از دست داده است. در حقیقت مشخص شده است که زردچوبه در تمام شکل خود از کورکومین جدا شده که تنها حدود 300 جزء مفید دیگر دارد ، قوی تر است. شواهدی وجود دارد که زردچوبه بدون کورکومین نیز دارای خواص ضد التهابی است. اگر می خواهید از تمام قدرت زردچوبه استفاده کنید ، به دنبال یک محصول غذایی باشید که حاوی پیپرین (فلفل سیاه) باشد. پایه های تغذیه برای Curcumin SAP یک انتخاب خوب برای سلامتی است. موجود در داروخانه من (در زیر).

محصولات را از طریق داروخانه مجازی Fullscript ما خریداری کنید.

ماهانه بمانید و 20 درصد در فروش سالانه روز کارگر صرفه جویی کنید … 🙂

منابع:

حافظه ، روحیه و سلامت مغزhttps://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23832433/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6582779/

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1064748117305110؟via٪3Dihub

وزن کم کنید

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-0990

آرتروز

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15673996/

مشکلات گوارشی

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-0990

کورکومین و سرطان

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6835707/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6429287/

سلامت قلب

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5310664/

سلامت سیستم ایمنی

https://link.springer.com/article/10.1007/s10875-006-9066-7

افزایش فراهمی زیستی زردچوبه تا 2000 درصد

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/9619120/



دیدگاهتان را بنویسید