5 نکته اساسی برای تغذیه باروری


ما فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، اینطور نیست؟ حقیقت مطلق نیست کار آسانی نیست!
برخی از والدین ماه ها کار می کنند ، اما بارداری اتفاق نمی افتد. اغلب با تغییر برخی رفتارهای معمول و افزودن به زندگی حذف برخی از ویژگی ها فرزندآوری را آسان می کند.
تجربیات یک مادر:

“وقتی فهمیدیم که کاری داریم و باید انجام دهیم ما نمی دانیم و می توانیم مانع شانس بچه دار شدن شویم ، ما شروع به حل کردیمدردنشون.. ما در خانه ورزش کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

توانایی تغییر تغذیه و شیوه زندگی می تواند بر اساس بهره وری باشد این باورنکردنی است و این یکی از وظایف رژیم درمانی ما است
اطلاعات ما را با زوج های نیازمند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در 6-12 ماه آینده باردار شوید تغذیه می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت سلولهای جنسی خود (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشند. بنابراین ، این نکات مهم را بخوانید و در 90 روز آینده خود را پیدا کنید برای تولد آماده شوید!

برای اطلاعات بیشتر حتما با متخصص تغذیه و پزشک خود تماس بگیرید برای مشاوره.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم شاید در نگاه اول برای خیلی ها سخت به نظر برسد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تخریب شود تخمک و اسپرم. این می تواند باعث ناهنجاری شود کروموزوم (یکی از مهمترین علل کمردرد). میوه ها و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های غذایی هستند و دارای 3-4 عدد هستند واحد (لیوان) در رژیم غذایی روزانه شما می تواند یک راه عالی باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای دریافت آنتی اکسیدان پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکنید شریک زندگی خود را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین دی. نام ویتامین خورشید رایج است و این توانایی ما در تولید ویتامین های کافی است D در معرض آفتاب کم زمستان. اقدامات معمول رژیم غذایی ما ویتامین D کافی برای حفظ سطح مورد نیاز بدن وجود ندارد گاهی راه حل اضافه کردن ویتامین D است.
در صورت امکان ، سطح ویتامین D را به همراه بقیه از پزشک خود بپرسید ویتامین ها را بررسی کنید. به این ترتیب نقشه راه برای شما کار می کند چگونه می توانید تمام ویتامین های بدن خود را بهتر کنید.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند اینها ویتامین D هستند (من گفتم این ماهی ها ماهی های روغنی آب سرد هستند و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن کبد ماهی نیز منبع خوبی است این دارو به شکل کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. چند رول و بپزید غنی سازی ویتامین D

3. مصرف چربی ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

روغن های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند و شما رژیم غذایی مناسب برای زایمان بسیار مهم و حیاتی است. حالا قصدما مجبور نیستیم زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، فقط باید بدانیم که آیا آنها هستند ماهیهای روغنی معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی در 2-3 هفته ماهی و … نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید خوب نگاه کنید.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید به هر حال ، شما می خواهید یک مشت نقل و انتقال پول زیبا را در قلب خود تبریک بگویید شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد ، یعنی کورتیزول! وقتی می خواهید کورتیزول را از منابع لازم برای بدن تهیه کنید تولید پروژسترون مورد نیاز برای تخمک گذاری را سرقت می کند (هر دو هورمونهای استروئیدی). بنابراین ، تولید کورتیزول را پایین نگه دارید منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن به بدن می دهد بمونه..

ویتامین C و B برای کاهش استرس مفید است. بخورید و از استرس خوشحال باشید (برای کاهش استرس می توانید به مقاله داخل مراجعه کنید یک سایت وجود دارد ، ببینید) اما صادقانه بگویم ، بخش بزرگی است آرام باشید ، کاری را که دوست دارید و از آن لذت می برید انجام دهید برگشتن. یوگا کار کن. به موسیقی تمرین گوش دهید. کتاب ادامه مطلب را بخوانید. مراقب ظروف خود باشید. یکدیگر را در آغوش بگیرید. عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و کاری را که می خواهید انجام دهید.

5. قبل از تولد مکمل مصرف کنید.

13 نوع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز برای این مولتی ویتامین وجود دارد بارداری و شیردهی. اگر انتظار دارید ابتدا باردار شوید ، شروع کنید شما یک فرصت طلایی برای دریافت این مکمل را از دست دادید. ما عادت کرده ایم به مشتریان توصیه می شود این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند مصرف کردن.

ما اغلب به تخمک های متولد شده در تخمدان ها فکر می کنیم ما نمی توانیم هیچ کار پایدارتر و سالم تری تا پایان انجام دهیم بودن !! خوب ، این یک تصور غلط بسیار بزرگ است !! دوره بلوغ تخمک حدود 3 ماه است و در این مدت ، گزینه ها و روش های تغذیه زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال بروز ناهنجاری ها دارد دارای سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه در گذشته صادق است شما مدتی بدن خود را کنترل کردید و در واقع شروع به فرار کرد غذاهای مورد نیاز (استروئیدها) در دوران بارداری بسیار مهم هستند لذت بردن. (کنترل هورمونی به عنوان مصرف قرص های ضد بارداری قرص های تنظیم کننده و حتی برخی داروهای پوستی که آن را کنترل می کنند هورمون دارند).

زنا با استفاده از مکمل های مولتی ویتامین در هنگام لقاح خطر مسمومیت حاملگی کمتر از دیگران است.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید بساز اگر قصد دارید در بهار امسال باردار شوید ، مطمئن شوید فردا این مولتی ویتامین ها را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

این مکمل قبل از زایمان را با پزشک یا متخصص خود مصرف کنیدمراقب رژیم غذایی خود باشید. ما معمولاً یک روز معمولی را با غذا می گذرانیم
ما در حال نوشتن هستیم. در برخی موارد ، این مکمل ممکن است عوارض جانبی مانند حالت تهوع داشته باشد مطمئن شوید که این روند را با مشورت یک متخصص ادامه می دهید مصرف خودسرانه آن را متوقف نکنید. اگر دارویی مصرف می کنید مشکل خونریزی ، در حضور یک عامل جراحی خاص ، تحت درمان است قبل از مصرف داروهای لخته کننده خون حتما با پزشک خود مشورت کنید برای مشاوره.
ما سعی خواهیم کرد مقاله ای در مورد تغذیه بنویسیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

خوشحال باش

دیدگاهتان را بنویسید