30 میان وعده مغذی + راهنمای میان وعده سالم برای کودکان


این مقاله توسط CLIF Kid حمایت می شود.

اگر به دنبال ایده های میان وعده مغذی برای کودکان هستید ، در مکان مناسب هستید. ما میان وعده های مورد علاقه خود را برای جعبه ناهار مدرسه جمع آوری کرده ایم یا می توانید به راحتی آنها را در حال حرکت جمع آوری کنید! به علاوه ، دستورالعمل های گام به گام ما را در مورد نحوه انتخاب یک میان وعده مغذی برای فرزندان خود و اینکه چگونه فرزندان شما می توانند تنقلات سالم تری بخورند ، دریافت کنید!

ایده های میان وعده سالم برای کودکان  غذاهای مدرسه و میان وعده های آسان برای اطمینان از رژیم غذایی سالم برای کودکان.

“مامان ، من گرسنه ام!” با بزرگ شدن دو پسر ، احساس می کنم روز و شب غذا می خورم و میان وعده می خورم. من یک ظرف را تمیز می کنم و آنها به ظرف دیگری می روند. یادم می آید ، این چیزی است که مادرم همیشه می گفت.

و اگر اشتهای آنها امروز پیش بینی می کند که در آینده چه اتفاقی می افتد ، آنها می توانند به معنای واقعی کلمه ما را در خانه و خارج از خانه در دوران نوجوانی / نوجوانی بخورند. آیا شخص دیگری ارتباط دارد؟

پسران تنقلات Clif Bar را می خورند

نحوه انتخاب یک میان وعده مغذی برای کودکان: راهنمای گام به گام

  1. اول ، میوه ها و سبزیجات: به هر شکل. هنگام دادن میوه و سبزیجات نمی توانید اشتباه کنید. همه اشکال تازه ، منجمد ، کنسرو شده ، خشک و آبدار در نظر گرفته می شوند ، زیرا همه آنها منابع عالی ویتامین ها و مواد معدنی هستند. هدف این است که به هر میان وعده میوه یا سبزیجات اضافه کنید.
  2. به قندهای اضافی توجه کنید. آیا کودک شما دندان های شیرینی دارد؟ همیشه کسی برای تنقلات شیرین می آید. AAP توصیه می کند که شکر را برای کودکان بالای دو سال به کمتر از 25 گرم (یا 6 قاشق چای خوری) در روز و برای کودکان زیر دو سال تقریباً صفر اضافه کنید. آه ، آیا راحت تر می توان مستقیم صحبت کرد؟
  3. منابع سدیم را در نظر بگیرید. سدیم در بسیاری از تنقلات خوشمزه مانند نان ، پنیر ، شیرینی پزی ، چیپس ، کراکر ، غذاهای فریز شده و فست فود بسیار خوشمزه و قابل میل است. اما به منابع نمک توجه کنید ، زیرا نمک موجود در رژیم غذایی کودکان می تواند به سطوح ناسالم برسد. دوز توصیه شده از موسسه پزشکی کمتر از 1500 میلی گرم سدیم در روز برای کودکان خردسال (1 تا 3 سال) و 1900 میلی گرم برای کودکان 4 تا 8 سال است. به یاد داشته باشید که یک قاشق چای خوری نمک رومیزی حاوی 2300 میلی گرم سدیم است!
  4. میان وعده های هدفمند را انتخاب کنید. همه میان وعده ها برابر نیستند. اگرچه اغلب راهی برای پر کردن میوه و سبزیجات وجود دارد ، اما شکر و تنقلات شور در رژیم غذایی کودکان جای دارد.

بگذارید آن را با صدای بلند برای افرادی که پشت آن هستند بگویم. هنگامی که کودکان فعال هستند ، انرژی می سوزانند و عرق می کنند ، آنها نیاز به شکر و نمک بالقوه دارند. نسبت عرق در کودکان متفاوت است ، بنابراین مطمئن شوید که کودک شما ابتدا مایعات کافی دریافت می کند و الکترولیت ها را برای یک ژاکت سنگین در نظر بگیرید. الکترولیت ها به راحتی از غذا دریافت می شوند – میان وعده شور و برخی محصولات حاوی پتاسیم و سدیم هستند – دو الکترولیت بزرگ از دست رفته در عرق.

این غذاها هم بخشی سرگرم کننده و هم عادی یک رژیم غذایی سالم هستند. هدف خود را ایجاد تعادل و انتخاب میان وعده ها کنید – غذای شور به کودکان خود بدهید تا به آنها کمک کند الکترولیت های خود را در یک روز گرم و آفتابی هنگام بازی در بیرون پر کنند.

آنها در حین دویدن و بازی به انرژی نیاز دارند ، بنابراین یک میان وعده با کربوهیدراتهای سالم تهیه کنید. ما خوشمون میاد CLIF Kid Zbar® به دقت طراحی شده است تا انرژی مورد نیاز برای بازی کودکان را تأمین کند. این میله های انرژی طعم عالی و 10-12 گرم جو دوسر ارگانیک ، به علاوه شربت ذرت با فروکتوز بالا یا طعم دهنده های مصنوعی را نمی دهند.

آیا می توانید تنقلات مغذی بیشتری برای فرزندان خود بخورید؟

برای کودکان یک انباری با تنقلات مغذی ترتیب دهید

  1. شمع های خود را مرتب کنید مهم است که میان وعده های مغذی بیشتری در قسمت جلویی و مرکز چشم کودکان داشته باشید ، به ویژه اگر سیاست انبارهای باز دارید که کودکان می توانند بین وعده های غذایی به خود کمک کنند. اگر آنها چیپس و کوکی ها را دیدند ، آنها را می خواهند ، بنابراین غذاهای “کم مغذی” را دور از دسترس کودکان و در قفسه ای بلند دور نگه دارید. من از مخلوط زباله های شفاف و سفید روی فرش خود استفاده می کنم. برای میان وعده هایی که در سطح چشم ترجیح داده می شوند ، چیپس ، آب نبات ، دسرها و غیره در سطل های زباله و نان یا در کمد آشپزخانه متفاوت ذخیره می شوند. ظروف سفید با درپوش برای. یخچال برای تغذیه سالم کودکان
  2. یک قسمت کودکانه در یخچال یا یخچال کوچک خود ایجاد کنیدبه سطل آشغال ها! برای فشردن ماست ، خرد کردن چوب پنیر ، میوه و تهیه ساندویچ های از پیش آماده ، از ظروف تمیز استفاده کنید.
  3. تنقلات را از قبل آماده کنیدبه اگر می خواهید فرزندانتان تغذیه سالم تری داشته باشند ، باید راحت باشید. کیک های خانگی ، تخم مرغ های پخته شده و مخلوط اول را از قبل آماده کنید ، میوه ها و سبزیجات را خرد کنید و ساندویچ های از پیش تهیه شده داشته باشید. میان وعده ها را در کیسه های کوچک نگهداری کنید تا کیسه های میان وعده به راحتی قابل استفاده باشند.جعبه ناهار با تنقلات مناسب کودکان
  4. یاد بگیرید که با میان وعده ها هدفمند باشیدبه خوردن میان وعده عمدی یک مهارت زندگی است. با رعایت چند دستورالعمل میان وعده به کودکان خود عادات غذایی سالم را بیاموزید.
    1. با ترکیب محصولات با هر میان وعده ، مصرف میوه و سبزیجات خود را افزایش دهید.
    2. از زمان میان وعده برای آبرسانی و تشویق کودکان به نوشیدن آب بیشتر استفاده کنید.
    3. در مورد تاثیر غذاهای مختلف بر بدن صحبت کنید. به عنوان مثال ، هنگام فعال بودن ، غلات سبوس دار (مانند آنچه در CLIF Kid Zbar وجود دارد) می توانند به آنها انرژی دهند تا بدن و تخیل خود را در طول بازی تقویت کنند. با این حال ، پروتئین و چربی های خوب که گرسنگی را تسکین می دهند (مانند CLIF Zbar® Stuffed یا Zbar® Protein) می توانند بین وعده های غذایی معده پر آشوب را سیر کنند.
    4. به کودکان آموزش دهید که یک میان وعده متعادل تهیه کنند. یک فرمول میان وعده ساده به آنها آموزش دهید: کربوهیدرات های پیچیده ، چربی های سالم و / یا پروتئین برای حفظ انرژی پایدار. کودک خندان Clif Bar را می خورد
  5. خوش بگذرهبه اگر می خواهید غذاهای جدید را در زمان میان وعده تبلیغ کنید ، یک پارافیت یا یک تکه موز سالم “بار” درست کنید که در آن بچه ها می توانند مکمل های خود را اضافه کنند. آنها را در تهیه کیک یا اسموتی مشارکت دهید. یک فعالیت / کار دستی ترتیب دهید که به آنها اجازه می دهد در طول میان وعده ها با غذای خود بازی کنند. یا چیزی ساده به عنوان خواندن برای کودکان در هنگام میان وعده می تواند به آنها کمک کند از غذای خود لذت بیشتری ببرند.
  6. مثال را دنبال کنبه کودکان اغلب از دستورات والدین خود در مورد غذا پیروی می کنند. هنگام تهیه میان وعده بعد از ظهر ، به جای مصرف یک بسته چیپس یا آب نبات ، یک تکه میوه یا چوب هویج و حمص را انتخاب کنید. تغییرات کوچک در عادات میان وعده والدین به کودکان رفتارهای تغذیه ای سالم تری را آموزش می دهد که می توانند بیشتر از آنها تقلید کنند.

لیست اصلی تنقلات مغذی برای کودکان

بهترین میان وعده های شیر برای کودکان

بهترین میان وعده های لبنی برای کودکان

  • لوله های ماست
  • کفیر
  • شیر
  • چوب پنیر
  • شیر ماست + میوه تازه

بهترین میان وعده های میوه ای برای کودکان

بهترین میان وعده های میوه ای برای کودکان

  • میوه تازه + روغن فندق یا ماست (توت فرنگی ، موز ، انگور ، کلمنتینس ، انبه ، زغال اخته)
  • فنجان کنسرو میوه
  • میوه ی خشک: کشمش ، خرما ، ذرت خشک شده ، انبه پوست کنده ، توت فرنگی و سیب خشک شده
  • اسموتی میوه ای یا خامه ای
  • سرکه سیب
  • نیش موز یخ زده

محبوب ترین سبزیجات برای کودکان

بچه ها تنقلات سبزیجات می خورند

  • سبزیجات + هوموس (کلم بروکلی ، هویج ، گوجه فرنگی ، کرفس ، نخود فرنگی ، چوب خیار ، چوب فلفل بلغاری)
  • نان تست آووکادو
  • سبزیجات + گوآکاموله
  • Crudité + ماست پیاز فرانسوی غوطه ور است

میان وعده های پروتئینی خوب برای کودکان

میان وعده های پروتئینی بالا برای کودکان

  • تریل میکس
  • تخم مرغ آب پز سخت
  • ½ ساندویچ (Quesadillas ، PB&J ، ترکیه و پنیر ، مینی پیتزا)
  • اسموتی پنیر کشک ، کفیر یا ماست
  • پروتئین Zbar کودکان CLIF

غلات کامل برای تنقلات کودکان

غلات سالم برای تنقلات کودکان

  • کیک های خانگی
  • غلات غنی شده
  • CLIF Kid Zbar و Zbar Filled
  • کراکر یا چیپس Pide + Hummus

دستور العمل های آسان میان وعده برای کودکان

بچه ها در آشپزخانه کمک می کنند

این یک راه عالی برای درگیر کردن بچه ها در آشپزخانه ، آشنا کردن آنها با غذاهای جدید و آموزش مهارت های زندگی است. تهیه ترکیبی از کیک ، کیک و موز ترد ، فعالیتهای سرگرم کننده ای است که می توانید با هم انجام دهید و یک رژیم غذایی سالم را ترویج دهید. با این دستور العمل های میان وعده سرگرم کننده و دوستدار کودک ماجراجویی های کوچکی در آشپزخانه ایجاد کنید.

موز کرانچ پاپ | یک غذای ساده منجمد دوستدار کودک

هندوانه ترش در خانه میوه می جوید | دستور تهیه آدامس میوه کامل

کوکی هیولا بدون گلوتن | کلوچه های جو دوسر کره بادام زمینی آردپاشی شده

اسموتی سبز آووکادو

مافین

میوه های میوه ای / سبزیجات

منابع بیشتر برای تغذیه سالم برای کودکان (و مادران نیز!)

100+ ایده ناهار مورد علاقه برای کودکان (شامل رای دهندگان): https://www.loveandzest.com/dinner-ideas-kids-picky-eater/

میان وعده های قبل از 20 تمرین برای سوزاندن مادران شلوغ در جاده ها

و برای ایده های بیشتر میان وعده ، آرشیو اسنک ما را بررسی کنید.

اشتراک گذاری اهمیت دارد!

دیدگاهتان را بنویسید