کاشت مو در مشهد + معرفی کلینیک و نمونه کار


کاشت مو در مشهد

کاشت مو در مشهد



برای حل مشکلات طاسی سر یا کم پشت شدن مو در مناطق مختلف سر، راه‌های مختلف وجود دارد؛ اما جراحی کاشت موی سر به عنوان یکی از راه‌حل‌های مؤثرتر و سریعتر شناخته می‌شود. در گذشته، کاشت مو با استفاده از انواع روش‌ها قابل انجام بود، اما به دلیل ناکارآمد بودن بعضی از این روش‌ها و همچنین وجود عوارض، برخی از آنها دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

در این مطلب، به توضیح انواع روش‌های کاشت مو می‌پردازیم تا شما بتوانید با آگاهی بیشتری نسبت به جزئیات عمل کاشت موی سر، تصمیم بهتری بگیرید.

کاشت مو به روش FIT

در کلینیک مانا، کاشت مو با استفاده از FIT انجام می‌شود. هر روش‌ی، مزایا و معایب خود را دارند.

کاشت مو با استفاده از روش FIT، یکی از روش‌های موثر و کارآمد در حوزه کاشت مو در مشهد و حتی در تهران می‌باشد. این روش به عنوان یکی از معتبرترین راهکارهای کاشت مو شناخته می‌شود. این روش به خوبی برای افرادی که موهای پرپشت در پشت سر دارند، مناسب است. البته قبل از استفاده از این روش، لازم است یک تست در مورد قوی بودن ریشه‌ها انجام شود یا نظر یک متخصص کاشت مو در مشهد مورد استفاده قرار گیرد.

تعدادی بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ گرفت‌های مو، حدوداً ۵۰۰۰ تار مو را شامل می‌شود که در این روش برداشت شده و در ناحیه مورد نظر از سر کاشته می‌شوند. در روش FIT، برای برداشت فولیکول‌ها، تارهای مو با فواصل منظم بریده می‌شوند تا پشت سر به صورت یکنواخت نمایان شود.”


عامل اصلی ریزش مو:

عامل اصلی در اکثر موارد ریزش مو، معمولاً به عنوان یک ویژگی ژنتیکی شناخته می‌شود که زمینه ارثی دارد. با این حال، عوامل دیگری نیز می‌توانند در ریزش مو تأثیرگذار باشند. این عوامل شامل:

  • رژیم غذایی
  • استرس و اضطراب
  • عدم تعادل هورمونی
  • استفاده از داروهای خاص که می‌توانند باعث ریزش مو شوند

افراد مناسب برای کاشت مو

کاشت مو می‌تواند ظاهر و اعتماد به نفس شما را بهبود بخشد.

افراد مناسب برای کاشت مو عبارتند از:

  • مردان با طاسی الگوی مردانه
  • زنان با موهای نازک
  • افرادی که موهای خود را بر اثر سوختگی پوست سر از دست داده باشند

کاشت مو چقدر زمان می برد؟

یک جلسه کاشت مو ممکن است حدود چهار ساعت یا بیشتر به طول بیانجامد. بخیه‌های شما حدود ده روز پس از عمل برداشته می‌شود. برای دستیابی به سر کامل موهای مورد نظر، ممکن است نیاز به سه یا چهار جلسه باشد. این جلسات معمولاً در چندین ماه از هم جدا می‌شوند تا هر پیوند به طور کامل بهبود یابد. در کلینیک کاشت مو مانا، تعداد جلسات متناسب با نیاز کاشت هر فرد متفاوت است.

در چه صورتی نمی توان کاشت مو انجام داد؟

برخی شرایط ممکن است جلوی انجام عمل کاشت مو را بگیرند. اگر قصد دارید کاشت مو انجام دهید، بهتر است قبل از عمل، با مشاوره دقیق، اطلاعات کاملی درباره عوامل ریزش موی خود کسب کنید. اگر به دسته‌ای از افراد تعلق دارید که ریزش موهای آنها هنوز الگوی مشخصی ندارد یا به صورت پراکنده ریزش دارند، نیازمند است که این عوامل را قبل از انجام کاشت مو برطرف کنید. همچنین افرادی که دچار ریزش مو به شکل سکه‌ای هستند و به علت بیماری‌هایی که باعث ریزش مو می‌شوند، درمان نشده‌اند، باید ابتدا بیماری خود را درمان کنند و سپس به کاشت مو در مرکز کاشت موی مشهد اقدام کنند.

روش FIT یکی از روش‌های کاشت مو است که توسط جراح کاشت مو با استفاده از ابزار خاصی به نام پانچ میلیمتری، سوراخ‌های ریز میکروسکوپی ۱ میلیمتری یا حتی کمتر ایجاد می‌کند. این ابزار با نام پانچ میلیمتری، فقط یک واحد فولیکول را برداشت می‌کند. دقت بسیار بالای این ابزار باعث می‌شود که خونریزی کمتری رخ دهد و نیاز به بخیه نباشد. به دلیل کم تهاجمی بودن، کاشت مو به روش FIT به عنوان یک کاشت مو بدون جراحی شناخته می‌شود. با این حال، به دلیل نیاز به جراح متخصص، تیم درمانی و اتاق جراحی، این روش همچنان جزو عمل‌های جراحی محسوب می‌شود.

کلینیک تخصصی پوست و مو مانا

کلینیک تخصصی پوست و مو مانا ، یکی از برترین و بهره‌ورترین مراکز تخصصی در زمینه کاشت مو و ابرو در شرق کشور محسوب می‌شود. این کلینیک با داشتن ۱۰ اتاق عمل مجزا و تخصصی در زمینه کاشت مو و ابرو، به همراه یک تیم تخصصی با تجربه فراوان که طی ۱۰ سال گذشته هزاران جراحی مو موفق را انجام داده‌اند، بی‌نظیر است. دکتر سلیمان نوری، موسس و مدیر این مجموعه، متخصص پوست و مو با بورد تخصصی ناسیونال است و به عنوان یکی از متخصصین باتجربه در زمینه کاشت مو و ابرو در کشور شناخته می‌شود.

این کلینیک علاوه بر خدمات کاشت مو و ابرو، خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهد از جمله:

    • بلفاروپلاستی
    • لاغری موضعی
    • لیزر برداشتن مو زائد
    • هایفو تراپی
    • جراحی‌های زیبایی
    • جوان‌سازی
    • بوتاکس و تزریق ژل

با مراجعه به کلینیک تخصصی مانا، شما می‌توانید نتایج قابل توجهی را در زمینه بهبود ظاهر و سلامتی مو و پوست خود تجربه کنید. در زیر می‌توانید چند نمونه از نتایج قبل و بعد کاشت در این کلینیک را مشاهده کنید.

نمونه کارها:

اطلاعات کلینیک مانا در مشهد:

آدرس کلینیک: مشهد، بلوار ملک آباد، سه راه خیام، نبش خیام جنوبی ۳، پلاک ۵۴، کلینیک مانا

شماره تماس کلینیک: ۰۵۱۳۷۶۰۶۹۹۳ و ۰۵۱۳۷۶۰۶۹۹۴

شماره موبایل: ۰۹۰۱۳۸۰۱۷۷۹

تلگرام : @kashtdrnouri

اینستاگرام: dr_soleiman_nouri.manaclinic

وب سایت: www.manaclinic.ir





Source link