چگونه بهترین کرم مرطوب کننده خارجی را برای صورت خود انتخاب کنید؟


فهرست عناوین

انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده خارجی

برای اکثر افراد، خشکی پوست را می‌توان به راحتی با تنظیم رطوبت روتین پوستی برطرف کرد. اما با صدها محصول، از کجا شروع می‌کنید؟ بهترین مرطوب کننده‌ها چه ویژگی‌هایی دارند و چه موادی در آن‌ها استفاده می‌شود؟ در این مطلب نکات مربوط به بهترین کرم‌های مرطوب‌کننده خارجی برای صورت و انواع پوست را بررسی می‌کنیم.

بهترین کرم مرطوب کننده خارجی

بهترین کرم مرطوب کننده خارجی

انواع مرطوب کننده مناسب پوست

ربکا کازین، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره در Bethesda، می‌گوید: “قطعا یک نوع مرطوب کننده برای همه انواع پوست وجود ندارد.” در عوض، مرطوب کننده که با وارد کردن رطوبت به پوست و همچنین جلوگیری از خروج آب از پوست کار می‌کند، می‌تواند در قالب تعدادی از محصولات مختلف از جمله لوسیون‌ها، ژل‌ها، کرم‌ها و پمادها استفاده شود. تفاوت‌های ظریفی بین آن‌ها وجود دارد. ژل اغلب بر پایه آب است و نسبت به لوسیون روی پوست احساس سبکی بیشتری دارد. کرم غلیظ تر است و محتوای روغن بیشتری نسبت به لوسیون و ژل دارد و باعث آبرسانی بیشتر آن می‌شود. پماد غلیظ‌ترین پماد است که آن را در درمان خشکی پوست موثرتر می‌کند. نرم کننده‌های موجود در این مرطوب کننده‌ها پوست شما را نرم نگه می‌دارند.

نوع پوست را در نظر بگیرید

انتخاب کرم مرطوب کننده مناسب به نوع پوست شما و شدت خشکی که تجربه می‌کنید بستگی دارد. برای دقیق‌ترین و متناسب‌ترین توصیه‌ها برای نوع پوست شما، مراجعه به یک متخصص پوست کمک می‌کند. برای پوست معمولی، اگر خشکی فصلی را در پوست‌های معمولی تجربه می‌کنید و جوان هستید، لوسیون می‌تواند پاسخگوی نیازتان باشد. اما با افزایش سن، پوست رطوبت کمتری را در خود نگه می‌دارد و به کمک بیشتری نیاز دارد. دکتر کازین می‌گوید که افراد یائسه و همه افراد بالای ۵۰ سال باید از مرطوب کننده‌های مبتنی بر کرم استفاده کنند.

برای پوست خشک اگر پوست شما تمایل به خشکی دارد و زمستان شدت آن را بیشتر می‌کند، بهتر است از مصرف لوسیون صرف نظر کنید و به سراغ کرم ضخیم‌تر و موثرتر بروید. کرم‌ها رطوبت بیشتری به پوست می‌دهند و رطوبت بیشتری نسبت به لوسیون و پمادها را حفظ می‌کنند. بنابراین، کسی که پوست خشکی دارد می‌خواهد با یک کرم یا پماد شروع کند و دیگر از لوسیون استفاده نکند.

برای پوست چرب، مصرف بیش از حد مرطوب کننده می‌تواند منافذ را مسدود کند و منجر به آکنه شود. در افرادی که پوست سیاه یا قهوه‌ای دارند، آکنه می‌تواند باعث تغییر رنگ و هایپرپیگمانتاسیون شود. به همین خاطر، باید از کرم‌های مرطوب‌کننده مخصوص استفاده کنید.

برای پوست خشک و چرب ترکیبی، اغلب در آنچه “منطقه T” نامیده می‌شود که ناحیه T شکل روی صورت شما است که شامل پیشانی، بینی و چانه شما می‌شود. با صورت خود طوری رفتار کنند که انگار دو چهره است. لکه‌های خشک را مرطوب کنید و از مناطق چرب خودداری کنید. به برخی افراد می‌گویم هرگز مرطوب‌کننده را در مرکز صورتتان قرار ندهند. زیرا بینی معمولا به مرطوب‌کننده نیازی ندارد.

در خرید کرم مرطوب کننده صورت خارجی به دنبال چه مواردی باشیم؟

صرف نظر از نوع پوست شما، تقریبا هر متخصص پوست توصیه می‌کند یک مرطوب کننده با کرم ضد آفتاب حداقل SPF 30 را در طول سال و در هر آب‌وهوایی استفاده کنید. شما می‌توانید آن را در مرطوب کننده خود یا در یک محصول جداگانه دریافت کنید.

مرطوب‌کننده‌های حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند چای سبز، بابونه، انار یا عصاره ریشه شیرین‌بیان ممکن است به داشتن پوستی شاداب و سالم کمک کنند. آنتی‌اکسیدان‌ها به خنثی کردن رادیکال‌های آزاد کمک کنند و از این جهت برای پوست شما مناسب باشند.

برتری کرم‌های مرطوب‌کننده صورت خارجی نسبت به ایرانی

شاید در زمان خرید کرم‌های مرطوب‌کننده این سوال برایتان ایجاد شود که بهترین کرم ایرانی است یا خارجی؟ چه تفاوتی میان کرم‌های ایرانی و خارجی وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که کرم‌هایی که خارجی هستند، به مراتب کیفیت و کارایی بالاتری دارند. همین موضوع باعث شده است تا محبوبیت استفاده از آن‌ها افزایش پیدا کند.

شاید برخی از کرم‌های مرطوب کننده صورت خارجی قیمت بالاتری داشته باشند، اما باید به اثرگذاری آن‌ها نیز توجه کنید. کرم‌های ایرانی به دلیل متریال استفاده و فرایند شیمیایی که دارند، ممکن است عوارضی روی پوست برخی از افراد داشته باشند.

برخی از بهترین کرم‌های مرطوب‌کننده صورت خارجی در بازار

شما می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف انواع کرم مرطوب کننده صورت خارجی را با قیمت مناسب تهیه کنید. در حال حاضر، فروشگاه هایلند بیوتی به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌ها برای خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی شناخته می‌شوند. از جمله برخی از کرم‌های مرطوب کننده صورت خارجی در بازار که در هایلند بیوتی نیز موجود هستند، می‌توان به ژل کرم آب‌رسان پمپي پوست حساس پمپي کامان ۵۰۰ ميل، کرم مرطوب کننده فاقد چربی مناسب پوست‌های چرب و مختلط ریچموند ۵۰ میل و کرم مرطوب کننده و تنظیم‌کننده چربی پوست درمایونیک ۵۰ میل اشاره کرد که در ادامه آن‌ها را معرفی کرده‌ایم.

کرم مرطوب‌کننده و تنظیم‌کننده چربی درمایونیک؛ محصولی برای پوست‌های مستعد آکنه

اگر پوست شما از آن دسته پوست‌هایی است که دائما جوش می‌زند یا مستعد آکنه است، پیشنهاد می‌کنیم از کرم مرطوب‌کننده و تنظیم‌کننده چربی درمایونیک استفاده کنید. این کرم به دلیل بافت سبک و بدون چربی کودون‌زایی که دارد، می‌تواند در کنار رطوبت‌رسانی مناسب به پوست شما، میزان ترشح چربی را تنظیم کرده و چربی‌های اضافه روی پوست را از بین ببرد. لازم به ذکر است که این کرم می‌تواند به سرعت به لایه‌های پوستی نفوذ کرده و جذب آن‌ها شود.

کرم مرطوب کننده فاقد چربی مناسب پوست‌های چرب و مختلط ریچموند

کرم مرطوب کننده فاقد چربی مناسب پوست‌های چرب و مختلط ریچموند ۵۰ میل را می‌توان به عنوان یکی از کرم‌های خوش‌قیمت موجود در بازار معرفی کرد که ویژگی‌های مختلفی دارد. به عنوان مثال، این کرم می‌تواند به عنوان یک مات‌کننده پوست عمل کند و به لطف برخورداری از ترکیبات خاص، می‌تواند علاوه بر مرطوب‌کنندگی، تقویت و نرم‌کنندگی پوست را نیز انجام دهد. در عین حال، این کرم امکان ایجاد لایه‌های برای جلوگیری از ایجاد خشکی پوست را دارد. شما می‌توانید از فروشگاه هایلند بیوتی کرم مرطوب کننده فاقد چربی مناسب پوست‌های چرب و مختلط ریچموند ۵۰ میل را خریداری کنید.

ژل کرم آب‌رسان پمپي پوست حساس پمپي کامان برای آبرسانی عالی

ژل کرم آب‌رسان پمپي پوست حساس پمپي کامان ۵۰۰ ميل یکی از کرم‌های آب‌رسان و مرطوب‌کننده صورت است که در بازه قیمتی کاملا مناسبی عرضه شده است و دارای ترکیباتی مانند ویتامین ای، آلانتوئین، عصاره عسل، هیالورونیک اسید و تنظیم‌کننده بالانس باکتریایی پوست است. این کرم به لطف ماندگاری بالا و قدرت جذب سریعی که دارد، می‌تواند آثار پیری پوست را به شدت کاهش دهد. توجه کند که اگر با مشکل قرمزی پوست و خارش آن مواجه می‌شوید، ژل کرم آب‌رسان پمپي پوست حساس پمپي کامان ۵۰۰ ميل می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد که می‌توانید آن را از فروشگاه هایلند بیوتی خریداری کنید.

هایلند بیوتی؛ مرکز خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مراقبتی پوستی

فروشگاه هایلند بیوتی را می‌توان به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید انواع محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت پوستی معرفی کرد. اگر قصد خرید این محصولات را دارید، کافی است همین حالا وارد وب‌سایت هایلند بیوتی شده و محصولات دلخواه را به سبد خرید اضافه کنید. با طی مراحل ثبت سفارش، در مدت زمان کمتر از سه ساعت در تهران می‌توانید سفارش خود را تحویل بگیرید.



Source link