روش‌ها بسیار آسان برای یادگیری هر چیز کوچک درباره با رژیم کتوژنیک چقدر کم میکنیم نی نی سایت

مطالعه دیگر روی 349 فرد مبتلا به دیابت نوع 2 نشان داد کسانی که رژیم کتوژنیک را دنبال می کردند طی یک دوره 2 ساله به طور متوسط 11.9 کیلوگرم وزن کم 6 راه برای رسیدن به با رژیم کتوژنیک چقدر کم میکنیم شما 1402 کردند. پارکینسون: گرچه تحقیقات بیشتری نیاز است، ولی یک مطالعه نشان داده که این رژیم کتو میتواند در کاهش نشانههای پارکینسون موثر واقع شود. مطالعات انسانی نسبتا کمی تا به امروز انجام شده است، اما مطالعات حیوانی و آزمایشگاهی وجود دارد که نشان میدهد چگونه کتوز ممکن است در سرطان نقش داشته باشد. به طور کلی، مطالعات حیوانی نشان میدهد که کتو ممکن است اثرات ضد سرطانی در اکثر سرطانها داشته باشد. همچنین شواهد خوبی برای فواید بالقوه کتو در سایر سرطانها از جمله سرطان ریه، سرطان پروستات، سرطان روده بزرگ و سرطان پانکراس وجود دارد. چندین شرایط پزشکی وجود دارد که برای آنها کتو مطلقاً نباید استفاده شود. این بخش از علم اصلاً جدید نیست: دانشمند اتو واربورگ برای اولین بار اثر واربورگ را توصیف کرد که منجر به دریافت جایزه نوبل او در فیزیولوژی و پزشکی در سال 1931 شد. کریستن کایزر متخصص تغذیه در مرکز پزشکی هوستون میگوید: “بعضی افراد با شروع این رژیم بیمار میشوند.” در برخی مواقع استفراغ، اختلال دستگاه گوارش، خستگی زیاد و بی حالی وجود دارد.

نی نی سایت درباره رژیم کتوژنیک

قیمت رژیم کتوژنیک بسیاری از غذاهای به اصطلاح “سالم” در بازار وجود دارد که حاوی قندهای اضافه شده مانند موارد ذکر شده در بالا هستند. با آشنایی با برچسب های مواد غذایی و بررسی گرم چربی، کربوهیدرات و فیبر شروع کنید تا تعیین کنید که چگونه غذاهای مورد علاقه شما می توانند در رژیم غذایی شما قرار بگیرند. کتون ها به وسیله کبد از چربی هایی که با استفاده از مواد غذایی وارد بدن میشن و همینطور چربی های موجود در بدن ساخته میشن. دانشمندان مطمئن نیستند که چرا، اما ممکن است کتون هایی که بدن شما هنگام تجزیه چربی برای انرژی تولید می کند، به محافظت از سلول های مغز در برابر آسیب کمک کند. دانشمندان در مورد مکانیسم این اثر مطمئن نیستند، اما ممکن است کتون هایی که بدن شما هنگام تجزیه چربی برای تولید انرژی ایجاد می کند، از سلول های مغز شما در برابر آسیب محافظت کنند. زنان باردار، مایل به باردار شدن یا شیردهی باید از رژیم کتو اجتناب کنند.

رژیم کتوژنیک در درمان سرطان

اگر پیش دیابت دارید یا به دیابت نوع II مبتلا هستید ، باید رژیم کتوژنیک را به طور جدی در نظر بگیرید. اگر به ترجمه دقیق تر نیاز دارید، مترجمان ما آمادگی دارند این مقاله را با کیفیت مطلوب و هزینه مناسب برای شما ترجمه نمایند. برخی از کارشناسان میگویند زمانیکه بدن وارد فاز کتوسیس میشود، ماهیچه ها تحلیل میروند و بدن خسته میشود و در نهایت وارد مرحله ضعف میشود که نتیجه آن سخت تر شدن کاهش وزن میباشد.برخی دیگر از متخصصان میگویند که رژیم کتوژنیک تنها باید به مدت کوتاه و تحت نظر پزشک رعایت شود. از آنجایی که رژیم کتوژنیک یک ابزار قوی در کاهش وزن است، می تواند با مبارزه با چاقی، ریسک سرطان را هم پایین بیاورد.البته این رژیم معایبی هم دارد و نباید خودسرانه و به مدت طولانی استفاده شود. این وضعیت وقتی اتفاق میافتد که بدن مقدار زیادی کتون – اسیدهای تولیدشده از چربیهای سوزانده شده – را نگه میدارد و خون خیلی اسیدی میشود که میتواند به کبد، کلیهها و مغز آسیب برساند، چنانچه درمانی برای این وضعیت پیدا نشود میتواند کشنده باشد.

با 30 تا 35 درصد کل کالری، اغلب مقدار کمی پروتئین بیشتر از رژیم معمولی غربی دارد. این به عدم تعادل رادیکالهای آزاد و آنتیاکسیدانها اشاره دارد، به طوری که تعداد رادیکالهای آزاد از آنتیاکسیدانها بیشتر است. در موردی مشابه، یک پسر ۱۷ ساله پس از گرفتن رژیم کتو دچار بثورات و علائم آرتریت شده و در طول درمان مشخص شد که او بیش از یکسال از رژیم غذایی بسیار کمکربوهیدرات پیروی کرده است. سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) نوعی اختلال هورمونی است که می تواند منجر به تولید بیش از حد هورمون های مردانه، اختلال در عملکرد تخمدان و ایجاد تخمدان های پلی کیستیک شود. نکته جالب توجه در مورد این ماده مغذی اینگونه میباشد که این ماده مغذی را بیش از حد مصرف نکنید، چون مصرف بیش از حد آن عواقبی به همراه خواهد داشت. فشارخون را میتوان عامل اصلی بسیاری از بیماریها نظیر بیماری قلبی، سکته مغزی و همچنین نارسایی کلیه دانست. This  data h as be᠎en ​done by G SA Con te᠎nt G en erat or ᠎DEMO​!

کاشکسی سرطان، سندرم کاهش وزن ناخواسته و تحلیل عضلانی، تصور میشود که عامل مستقیم 20 درصد مرگ و میر ناشی از سرطان باشد. بسیاری از افرادی که بدون راهنمایی پزشک رژیم پرچرب کتو را آغاز میکنند، سطح بالایی از کلسترول را تجربه خواهند کرد که عامل اصلی ابتلا به بیماریهای قلبی و دیابت است. یا رژیم پُرچربی یک گونه رژیم غذایی است با چربی زیاد، اندازهٔ کافیِ پروتئین و قندِ اندک، که بدن را وادار میکند تا بهجای قند، از چربی برای تأمین انرژی استفاده کند. همانطور که بنزین با اکتان بالاتر ممکن است منجر به عملکرد بهتر در خودروها شود، بدن ما نیز زمانی کارآمدتر عمل میکند که ما به آنها سوخت مناسب بدهیم. در تئوری، رژیم کتو همچنین ممکن است به روشهایی عمل کند که میتواند خطر ابتلا به حداقل برخی از سرطانها را کاهش دهد. اجسام کتون دو عمل بالقوه مثبت را در اینجا ارائه میدهند. هنگامی که مصرف کربوهیدرات به میزان قابل توجهی کاهش مییابد، بدن به چربیسوزی رویمیآورد، فرآیندی که اجسام کتون تولید میکند. این رژیم همچنین به کاهش التهاب سیستماتیک بدن که میزان باروری را کاهش میدهد، کمک میکند. دلیل اصلی این حالات این است که بدن سوزاندن چربی را جایگزین سوزاندن قند میکند و همین انتقال کافی است تا فرد چند روز احساس خستگی مفرط کند.

تحقیقات جدیدی در حال انجام است که می گوید رژیم غذایی کتوژنیک بسیار کم کربوهیدرات می تواند موثر باشد.هشدار: هرگز نباید درمان های رایج سرطان را متوقف کرد و درمانی مثل رژیم کتوژنیک را جایگزین آن نمود.رژیم کتوژنیک، یک رژیم بسیار کم کربوهیدرات است که شباهت های زیادی با رژیم اتکینز و سایر رژیم های کم کربوهیدرات دارد. مصرف شود. یک جایگزین سالم تر، جایگزینی کربوهیدرات با چربی ها و پروتئین های گیاهی است. در رژیم کتو، بدن شما در حالتی به نام کتوز کار می کند، جایی که چربی را به عنوان منبع سوخت اولیه می سوزانید. چگونه می توان به کتوز در بدن پی برد؟ پروتئین های بدون چربی مانند ماهی، مرغ و گوشت گاو که با علف تغذیه می شود را می توان به عنوان منبع پروتئین در این رژیم گنجاند. همچنین مهم است که نحوه عملکرد رژیم کتو در کنار سایر درمانها مانند شیمی درمانی و پرتودرمانی در نظر گرفته شود.

انواع کتوژنیک

کاهش سطح گلوکز، حساسیت سلول های سرطانی را به رادیوتراپی و شیمی درمانی افزایش می دهد. کاهش سطح انسولین منجر به مهار مسیر های سیگنالینگ تومور و کاهش گیرنده های انسولین می شود. مشخص شده است که کتو حداقل در کوتاه مدت منجر به کاهش وزن میشود. آیا این رژیم در دراز مدت بی خطر است؟ اما در حات عادی بدن سوخت خود را کربوهیدراتهای ساده و گلوکز تامین میکند. در مطالعهای در سال 2019، رژیم غذایی کتو سلولها را به روشهایی سرکوب میکند که ممکن است فراتر از عملکرد آن در تامین انرژی سلولها باشد. در حدود 35 درصد از کل کالری مصرفیتان باید با مصرف پروتئین تامین شود. تمامی ضد صرعها، تشنجهای صرعی را فرو مینشانند، اما هیچکدام درمانِ قطعی برای صرع نیستند و جلوی استعداد ابتلا به صرع و آسیبپذیری از آن را نمیگیرند. صرع: پژوهشها ثابت کردهاند که این رژیم میتواند باعث کاهش چشمگیر در حملات تشنجی در کودکان مبتلا به صرع شود. در نتیجه افرادی که رژیم کم کربوهیدرات مثل رژیم کتوژنیک داشتند، 6.9 کیلوگرم کاهش وزن داشتهاند، در حالی که گروه رژیم دیابتی (کم چربی) تنها 2.1 کیلوگرم وزن کم کردهاند.

مشکلات رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک یک رژیم غذایی بسیار کم کربوهیدرات و پرچرب است که شباهتهای زیادی با سایر رژیمهای کم کربوهیدرات مانند رژیم اتکینز دارد. چهارشنبه: تمرینات تناوبی با شدت بالا مانند دوی سرعت، قایقرانی یا دوچرخه سواری. یک مطالعه روی موشهای مبتلا به سرطان متاستاتیک رژیم کتوژنیک را با یا بدون اکسیژن درمانی آزمایش کرد. با آنکه نتایج بدستآمده در بزرگسالان با مطالعات معاصر همخوانی دارد، باربورکا نتیجه گرفت بزرگسالان از این نوع رژیم درمانی چندان بهره نمیگیرند و رژیم کتوژنیک از آن زمان تا ۱۹۹۹ میلادی، دیگر در بزرگسالان بررسی نشد. برای اینکه سرطانها رشد کنند، آنها همچنین نیاز به ایجاد رگهای خونی جدید برای حمایت از تومور دارند. از تحقیقات مشخص شده است که هم انسولین و هم فاکتورهای رشد شبه انسولین میتوانند رشد سرطانها را تحریک کنند. کتو ممکن است حداقل برای برخی سرطانها از چند راه مختلف فوایدی داشته باشد. برخی از آنها به چگونگی کمک کتو به سرکوب رشد سلولهای سرطانی مربوط میشوند.

رژیم غذایی غنی از مواد مغذی، غذاهای التهابی و فرآوری شده می تواند سلول های سرطانی را تحریک کرده و باعث تکثیر آنها شود. بهتر است رژیم غذایی خود را بیشتر بر اساس غذاهای کامل و یکی از سبزیها برنامهریزی کنید. البته این مسئلهای است که شامل اکثر رژیمهای غذایی میشود، اما در کتو میزان گزارش شده در مقایسه با سایر رژیمها بیشتر است. اگر میزان درصد چربی بدن خود را نمی دانید ، از ماشین حساب تنظیم کالری استفاده کرده و میزان مصرف روزانه خود را ضرب در 0.2-0.15 کنید تا میزان پروتئین مورد نیاز روزانه شما در نمونه رژیم کتوژنیک به دست آید. این رژیم بر کاهش کربوهیدراتها به میزان 50 گرم در روز و یا کمتر بنا شده که در نتیجه بدن را وادار کند برای ایجاد انرژی چربی بسوزاند. در عین حال، آنها ظرفیت آنتیاکسیدانی را در بدن افزایش میدهند. در یک مطالعه، بادی کتون B-hyroxybutyrat نشان داده شده است که استرس اکسیداتیو را سرکوب میکند. حتی مطالعات بر روی حیوانات نشان دادهاست که این رژیم غذایی میتواند فواید ضدپیری و ضد سرطانی داشتهباشد.