دکتر قمری بهترین دکتر درمان فیستول


دکتر قمری متخصص درمان فیستول با لیزر و بدون لیزر و درمان بیماری های مقعدی در شهر تهران است. دکتر سید عبدالرحیم قمری فوق تخصص جراحی و درمان بیماری های فیستول، بواسیر، شقاق و کیست مویی بوده و عنوان بهترین متخصص را در اقصی نقاط ایران دارد.

از آنجایی که مقعد یکی از عضو های حساس در بدن از نظر بافت به شمار می رود، در صورت اختلال باید توسط یک پزشک مسلط و با تجربه درمان شود. دکتر قمری با ۱۳ سال سابقه در زمینه درمان عارضه های مقعد، می تواند بهترین انتخاب برای درمان شما و کسب بهبودی باشد.

بیماری فیستول از ایجاد کانال غیر طبیعی میان مقعد و پوست باسن تشکیل می شود که برای تشخیص نیازمند دکتر متخصص است. به همین خاطر شما می توانید برای تشخیص و معالجه به تهران، امیرآباد، بالاتر از خیابان فاطمی، بعد از پمپ بنزین، کوچه خسروی مراجعه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت می توانید با شماره ثابت ۸۸۳۳۹۳۱۷-۰۲۱ و شماره همراه ۰۹۰۳۱۲۵۲۲۹۵ تماس بگیرید.

علائم فیستول مقعدی و روش های درمانی دکتر قمری

فیستول (fistula) از بیماری های رایج میان مردم است که با علائمی مانند درد، التهاب و سرخی اطراف مقعد، سوزش و خونریزی همراه است. راه های بسیاری برای جلوگیری از ابتلا به فیستول مقعدی مانند رعایت رژیم غذایی سالم، وجود دارد. اما اگر به هر دلیلی به این بیماری مبتلا شده اید، باید برای درمان سریعا نزد پزشک بروید.

معمولا پزشک متخصص در این موارد نوع فیستول و شرایط آن را بررسی می کند؛ سپس بر اساس تشخیص بیماری، روش درمان را انتخاب می کند. روش های درمانی فیستول لیزر، فیستولوتومی، تکنیک ستن، فلپ ادونس منت، پلاگین بیولوژیکی و چسب فیبرین می باشد.

دکتر قمری در خصوص بیماریهای مقعدی، لیزر درمانی را به روش های دیگر جراحی ترجیح می دهند. عمل بیماری ها با تیغ جراحی، امکان خونریزی و عفونت را بالا برده و برای بیمار بسیار اذیت کننده است.

در صورتی که در عمل با لیزر، به دلیل مسدود کردن رگهای خونی جلوی خونریزی گرفته می شود و دوران نقاهت بیمار بسیار کوتاه خواهد بود.

بنابراین اگر به دنبال درمان فیستول با لیزر هستید، دکتر عبدالرحیم قمری را انتخاب کنید که با سابقه ترین متخصص جراحی و درمان بیماری های مقعدی است.

خدمات درمانی کلینیک دکتر قمری برای درمان فیستول

خدمات درمانی کلینیک دکتر قمری برای درمان فیستول

آیا خدمات درمانی کلینیک نقشی در درمان فیستول دارد؟ جواب این سوال بله است. هر چه پزشک و جراح تجربه بیشتری داشته باشد، روش بهتری را برای درمان انتخاب می کند.

علاوه بر پزشک حاذق، امکانات و تجهیزات کلینیک در روند بهبود بیمار نقش موثری دارد. کلینیک باید دارای دستگاه های پیشرفته برای درمان بیماری ها با لیزر باشد. جراحی با تیغ، جزو روش های قدیمی در درمان بیماری های مقعدی محسوب می شود.

داشتن کادر درمان با حوصله، مجرب و خوش برخورد نیز از خدمات درمانی مهم در یک کلینیک خوب به شمار می رود. هر چه برخورد پرسنل یک کلینیک بهتر باشد، بیمار احساس بهتری داشته و دچار استرس نمی شود.

کلینیک دکتر قمری با دارا بودن پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه ها به همراه مجرب ترین کادر درمان، بهترین انتخاب می باشد. شما می توانید علاوه بر مراجعه حضوری، برای دریافت مشاوره و ارتباط با قسمت پذیرش نیز با شماره های مطب تماس بگیرید.

بهترین دکتر درمان فیستول چه کسی است؟

جراح های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که می توانند بیماری های مقعدی را درمان کنند، اما بهترین دکتر درمان فیستول باید ویژگی های دیگری هم داشته باشد. این ویژگی ها سبب تمایز بهترین جراح با سایر جراح ها می شود.

تجربه و سابقه یکی از ویژگی های مهم است که باعث تمایز میان بهترین جراح فیستول می شود. تسلط به تمام روش های درمانی نیز از ویژگی هایی دیگری است که به یک جراح خوب اعتبار می بخشد.

به دلیل وجود این ویژگی های است که می توان نام دکتر قمری را به عنوان بهترین دکتر درمان فیستول مطرح کرد. دکتر قمری تهران با سابقه ۱۶ هزار عمل سرپایی موفق با لیزر در کارنامه خود، بسیاری از بیماران را درمان کرده و آن ها را به زندگی عادی بازگردانده است.

چه زمانی باید به دکتر فیستول مراجعه کرد؟

چه زمانی باید به دکتر فیستول مراجعه کرد؟

زمان مناسب برای مراجعه به دکتر فیستول بسیار مهم است. برخی از افراد به دلایل مختلف، امکان دارد معاینه و معالجه خود را به تعویق بیاندازند. اما باید بدانید که هر چه دیرتر برای درمان به پزشک متخصص مراجعه کنید بیشتر ضربه می خورید.

از آنجایی که عمل فیستول با دارو معالجه نمی شود و نیاز به عمل جراحی و عمل با لیزر دارد، باید نزد پزشک متخصص بروید. پس وقت را تلف نکرده و هر چه زودتر برای رزرو نوبت با مطب دکتر قمری تماس بگیرید.

بیمارانی که در شهر تهران هستند، برای دریافت نوبت و مراجعه حضوری، بایستی به امیرآباد، بالاتر از خیابان فاطمی مراجعه کنند. همچنین می توانند برای گرفتن پاسخ سوالات خود و دریافت مشاوره با شماره ۰۹۰۳۱۲۵۲۲۹۵ تماس حاصل کنند.

بیمارانی که در سایر شهرها هستند، می توانند به صورت حضوری به کلینیک مراجعه کنند و در صورت درمان در کمترین زمان به شهر خود بازگردند. چرا که دکتر قمری در اکثر مواقع از لیزر برای درمان بیماران استفاده می کنند.

لیزر درمانی دوران نقاهت کوتاهی داشته و نیازمند بستری نمی باشد. با این تفاسیر، بیمار بدون معطلی درمان می شود و می تواند کارهای ترخیص را به سرعت انجام دهد.

عمل فیستول به نوع عمل که با لیزر یا بدون لیزر باشد، بستگی دارد. همچنین نوع بیماری و میزان بیماری در هزینه درمان و عمل موثر است.

از همین جهت برای اطلاع از هزینه ها می توانید با کلینیک دکتر قمری تماس گرفته و نوبت رزرو کنید. پس از رزرو نوبت، باید به صورت حضوری به کلینیک مراجعه کنید تا بیماری شما تشخیص داده شود.

بعد از تشخیص بیماری، نوبت به تعیین روش درمان توسط دکتر قمری می رسد. با تعیین روش درمان، هزینه عمل نیز مشخص می شود. البته شما می توانید همواره برای دریافت مشاوره رایگان با قسمت پذیرش تماس بگیرید.

پرسنل کلینیک دکتر قمری با حوصله به تمامی سوالات شما پاسخ می دهند و ابهامات ذهن شما را برطرف می کنند. بنابراین اگر علائمی شبیه به فیستول مقعدی دارید، همین حالا برای ویزیت و درمان اقدام کنید.

جمع بندی

فیستول مقعدی از جمله بیماری های شایع در میان افراد می باشد که اکثرا به آن توجه نمی کنند. در صورتی که باید به محض مشاهده علائم آن، برای درمان اقدام کنند. بی توجهی به این بیماری قطعا عواقب بدی را به همراه خواهد داشت.

بسیاری از افراد که به این بیماری دچار می شوند نمی دانند که باید نزد چه دکتری بروند؟ یا بهترین دکتر درمان فیستول چه کسی است؟

با توجه به تمام ویژگی ها و خصوصیاتی که درباره دکتر قمری بیان شد، می توان ایشان را یکی از بهترین جراحان حال حاضر در زمینه بیماری های مقعدی معرفی کرد. به همین خاطر در صورت داشتن علائم فیستول مقعدی به کلینیک دکتر قمری مراجعه کنید تا سریع تر بهبود یابید.

بیماران و مراجعه کنندگانی که تحت درمان دکتر عبدالرحیم قمری بوده اند، گواه این سخنان می باشند. تنها کافیست به وبسایت های پزشکی و نوبت دهی آنلاین مراجعه کرده و نظرات مثبت را مطالعه کنید تا با خیالی آسوده تحت درمان قرار بگیرید.



Source link