چرا وزن کم می کنم اما وزن کم نمی کنم؟


رژیم غذایی و کاهش وزن یک علم است. به یاد داشته باشید که بدون اصول وزن کم کردن ارزش ندارد. برای کاهش وزن ، باید اصول متابولیسم بدن را بدانید. شما همچنین باید اطلاعات کافی در مورد همه غذاها داشته باشید. در اصل ، کاهش وزن دشوار نیست. در برخی موارد ، ممکن است کاهش اندازه مشاهده کنید. اما وزن کم نکنید. به نظر شما چرا این چنین است؟ در این مقاله می خواهیم شما را به طور کامل با این موضوع آشنا کنیم. سپس به ما بپیوندید.

چرا اندازه کاهش می یابد ، اما من وزن کم نمی کنم
18 نفر دارای اضافه وزن در ترازوی حمام هستند

ترازو حقیقت را به شما نمی گوید

بهتر است ابتدا با این کلمه شروع کنیم. ترازو حقیقت را به شما نمی گوید. چه مفهومی داره؟ خوب ، همه ما برای کاهش وزن به ترازو متکی هستیم. وقتی ترازو رقم پایین تری نشان می دهد ، خوشحال می شویم و می گوییم لاغر هستیم. پس چرا ترازو حقیقت را به ما نمی گوید؟ به گفته بسیاری از متخصصان تغذیه داخلی و خارجی ، برای کاهش وزن باید از متر استفاده کنید. دستگاه اندازه گیری بهترین ابزار برای اندازه گیری کاهش وزن یا چاقی است. متر هرگز به شما دروغ نمی گوید. در این زمان ، ترازو به شما زیاد دروغ می گوید.

بنابراین سوال این است که چرا و چگونه Libra به ما دروغ می گوید؟ در حقیقت ، ابتدا باید به این سال پاسخ دهید. چرا می خواهید وزن کم کنید؟ اگر پاسخ شما بیشتر سلامت یا زیبایی بدن است ، نیازی به ترازو ندارید. شما سعی می کنید در طول رژیم چربی بدن خود را کاهش دهید. کاهش بافت چربی به شما کمک می کند اندامی سالم ، متناسب و زیبا داشته باشید.

حجم و وزن کاهش اقدامات برای کاهش وزن

بهتر است کمی در اینترنت جستجو کنید و مقدار چربی را بدست آورید. در برخی از مقالات تصاویری را مشاهده می کنید که یک کیلوگرم چربی و یک کیلوگرم عضله یا همان ماهیچه را با هم مقایسه می کنند. چربی حدود 6-7 برابر حجم ماهیچه ها است. بنابراین ، با کاهش یک کیلوگرم چربی خالص ، اندازه آنها را تا حد زیادی کاهش می دهید. این فقط یک پوند کاهش وزن است. در عین حال ، افرادی که برای کاهش وزن ورزش می کنند ، بیشتر از وزن کم می کنند. این به این دلیل است که با کاهش بافت چربی ، بدن شروع به تولید بافت ماهیچه ای می کند.

به همین دلیل ، شما مقدار زیادی بافت چربی را از دست می دهید و کاهش اندازه را تجربه می کنید. در عین حال ، به دلیل ساخت بافت ماهیچه ای ، کاهش وزن وجود ندارد.

چرا اندازه کاهش می یابد ، اما من وزن کم نمی کنم

به فکر سلامتی خود باشید

در نهایت ، بهتر است اعتماد به نفس داشته باشید. اگر احساس می کنید کالری مناسب مصرف می کنید و روزانه ورزش می کنید ، نگران نباشید. در حقیقت ، متر را به جای تکیه بر ترازو تغییر دهید. اندازه قسمت های مختلف بدن خود را به صورت هفتگی ثبت کنید. در صورت عدم کاهش وزن یا کاهش وزن با وجود برنامه تغذیه و ورزش مناسب ، باید با متخصص تغذیه مشورت کنید. البته این بعید است.

دوستان ، نظر شما در مورد رابطه بین کاهش اندازه و کاهش وزن چیست؟ آیا از این مشکل رنج می برید؟ آیا برای حل این مشکل به پزشک مراجعه کرده اید؟ تجربیات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید