پودینگ نان گیاهی گلابی


این پودینگ نان کلاسیک با گلابی ، کاکوله و گردو نرم می شود. این دسر گیاهی یک غذای غیر لبنی اما کاملاً راحت با افزودن نان غلات سبوس دار است که دارای فیبر و پروتئین گیاهی بالا است. این یک دسر باورنکردنی یا حتی یک صبحانه لوکس است!

شما منتظر یک غذای واقعی هستید … این پودینگ نان پوسیده نان گیاهی یک دسر دنج و آرامش بخش است که هنگام آشپزی آشپزخانه شما را با بیشترین بوی مست کننده پر خواهد کرد. صادقانه بگویم ، احتمالاً باید پیشاپیش عذرخواهی کنم ، زیرا بوی آن بسیار بد است و واقعا صبر کردن تا زمان غذا خوردن سخت است!

متخصص تغذیه من دوست دارد که این دستور غذا نه تنها خوشمزه باشد ، بلکه فیبر بسیار بالایی دارد ، تا به لطف نان غلات سبوس دار و گلابی ، معده شما را شاد کند. من معتقدم که غذای سالم و خوشمزه جدایی ناپذیر است … بنابراین من ابتدا دستور العمل های گیاهی را ایجاد کردم!

پودینگ نان خوشمزه یکی از روابط خاص من بود ، اما من واقعاً آنقدر پودینگ نان شیرین نمی پزم – بنابراین فکر کردم اگر دوباره با دوستانم در نانوایی سیلور هیلز باشم ، سرگرم کننده خواهد بود. دسر غنی و آرامش بخش با غذا. پودینگ نان به همان اندازه کلاسیک است: در واقع متعلق به یازدهم استکه در قرن اروپا به عنوان راهی برای استفاده از خرده نان قدیمی ظاهر شد. این یکی از متنوع ترین دستور العمل های دسر گیاهی است ، یک دستور العمل عالی برای استفاده از میوه ها ، آجیل یا طعم ها در دست.

این چیزی است که برای یک دستور پودینگ نان گیاهی سالم به آن نیاز دارید

بعضی اوقات من فقط یک غذای کلاسیک می خواهم … و گاهی اوقات من چیزی را می خواهم که به اندازه خوشمزه و مغذی باشد. راهنمای خوردن گیاهان فاز بیشتر ، حاوی تراکم مواد مغذی ، درمانهای کم قند. و این پودینگ نان گلابی ، که بافت نان تست فرانسوی تقریبا پخته ای دارد ، نیز کاملاً منطبق است!

انجام 9 مورد در روز و 20 دقیقه دستی به موقع بسیار آسان است:

  • 6 تکه نان سبوس دار جوانه زده
  • شیر جو دوسر یا شیر سویا (به خامه تبدیل می شود!)
  • آشکار شدن
  • شربت افرا
  • گردو
  • نشاسته ذرت
  • کاکوله
  • وانیل
  • نمک

طرز تهیه سس پودینگ نان گیاهی

پودینگ نان واقعا ساده است: کمی نان ، چند افزودنی و یک خامه. پس از یادگیری اصول اولیه ، تغییرات بی پایان است! البته چیزی که از نظر گیاهخواری می تواند مشکل باشد … با افزودن کمی بوم نمی توانید به بهترین ها امیدوار باشید. برای این پودینگ نان گیاهی ، با جوشاندن آن با نشاسته ذرت ، آن را بیشتر غلیظ می کنم ، با شیر گیاهی خامه ای مانند جو دوسر یا سویا شروع می کنم. این یک تعمیر بسیار ساده است – نیازی به جایگزین تخم مرغ نیست!

سالم ترین نان کدام است؟

وقتی صحبت از خوردن راحت غذا می شود ، متوجه می شوم که استفاده از پرکننده ها واقعاً عامل راحتی را افزایش می دهد. در این دستور غذا ، نان غلات غلات جوانه دار مورد علاقه پروتئین + غنی از فیبر نانوایی Silver Hills برای ایجاد یک غذای چاق و مغذی طراحی شده است. نان های غلات سبوس دار بدون آرد تهیه می شوند و جوانه زنی به بهبود هضم مواد معدنی گیاهی موجود در گندم سبوس دار کمک می کند.

Oat So Lovely سرشار از ویتامین B ، سلنیوم ، منگنز و مس است. این دو برش حتی حاوی 9 of از میزان مصرف روزانه روی ، یک ماده معدنی مهم برای سلامت روده و ایمنی بدن است. در حال حاضر می توانید Oat So Lovely را در مکانهای Costco در NW کانادا پیدا کنید ، اما بسیاری از شما آن را در ژانویه 2020 امتحان خواهید کرد! اگر به تغییر نیاز دارید ، Big 16 بسیار خوب عمل می کند … درست مانند نان های دیگر.

نکات و ترفندهای پودینگ نان وگان

  • نان سبوس دار جوانه زده دارای ساختار متراکمی است که سس را به خوبی نگه می دارد. اگر از نان سبوس دار استفاده نمی کنید ، از آن استفاده کنید مخمر کهنه و یک روزه بنابراین ، شکننده نمی شود.
  • من هنگام تهیه این دستور غذا به شکر فکر کردم ، بنابراین اگر پودینگ کمی شیرین تر از نان خود می خواهید ، fشربت افرا رایگان تا دوبل
  • با خیال راحت از هر گونه آجیل که در دست دارید استفاده کنید. فندق رایگان است؟ دانه کدو تنبل را امتحان کنید!
  • هل نداره؟ دارچین را امتحان کنید!

دستور العمل های غذایی سالم وگان راحت تر

پودینگ نان گیاهی در ظرف پخت با گلابی

دستور چاپ
پین دستور العمل ها

پودینگ نان گیاهی گلابی

این پودینگ نان کلاسیک با گلابی ، کاکوله و گردو نرم می شود. این دسر گیاهی یک غذای غیر لبنی اما کاملاً راحت با افزودن نان های غلات سبوس دار است که دارای فیبر بالا و پروتئین گیاهی زیاد است. این یک دسر گیاهی شگفت انگیز یا حتی یک صبحانه لوکس است!

زمان آماده سازی20 دقیقه

زمان پخت50 دقیقه

کل زمان1 سا 10 دقیقه

دوره: صبحانه ، شیرین

آشپزخانه: آمریکا

رژیم غذایی: گیاهخوار ، گیاهخوار

کلید واژه ها: پودینگ نان ، هل ، گلابی ، دانه های جوانه زده

انتخاب رژیم غذایی: بدون شیر ، بدون تخم مرغ ، گیاهخوار ، گیاهخوار

بخش ها: 6 بخش

نویسنده: Desiree Nielsen، RD

عناصر

  • 6 برش ها هیلز هیلز نان جوانه بسیار زیبا جوانه زده یا یک نوع دانه جوانه زده دیگر
  • 3 فنجان شیر جو دوسر یا شیر سویا اگر وانیل دارید اینجا خوب است
  • .. فنجان شربت افرا خالص
  • 2 قاشق سوپخوری نشاسته ذرت
  • 4 قاشق چایخوری عصاره وانیل
  • 2 قاشق چایخوری هل
  • .. قاشق چایخوری نمک
  • 1 سیب یا گلابی سفت پوست کنده ، دانه دار و خرد شده
  • .. فنجان تکه های گردو یا گردو

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (180 درجه سانتیگراد) گرم کنید و یک فویل آلومینیومی روی توری فر بگذارید تا هنگام پخت پودینگ نان قطره قطره به دست آید.

  • یک قالب نان گرد 8 اینچی را چرب کرده و یک تکه کاغذ پوست برش بزنید تا کف آن جا بیفتد.

  • هر تکه نان را به مکعب های 1 اینچی (2.5 سانتی متر) برش دهید. نیمی از نان ، نیمی از گلابی ، نیمی از گردو را در یک ظرف پخت بریزید ، با مواد باقی مانده این کار را تکرار کنید. کنار بگذارید.

  • بلغور جو دوسر ، نشاسته ذرت ، وانیل ، نمک نارگیل و شربت افرا را در یک کاسه کوچک بزنید تا یکدست شود. روی حرارت متوسط ​​بجوشانید. ده دقیقه به آرامی بجوشانید ، مرتباً هم بزنید تا شیر غلیظ شود و دم بکشد.

  • در صورت لزوم ، حرارت را کم کنید تا کف نکند و نسوزد. پس از اتمام ، کرم پشت قاشق را به زیبایی می پوشاند.

  • خامه را به طور مساوی روی نان بریزید و نان را به آرامی روی خامه فشار دهید تا هر قطعه خیس بخورد.

  • کمی بیشتر هل روی آن بپاشید ، سپس با دقت در فر قرار دهید (داغ می شود!). به مدت 45-50 دقیقه بپزید تا بالای آن طلایی شود و پوسته آن غلیظ شود.

  • به مدت 10 دقیقه سرد کنید. اگر دوست دارید با کمی بستنی ابرو از دمای گرم یا اتاق لذت ببرید!

یادداشت

این واقعا یک دستور العمل سازگار است !! برخی از این گزینه های سرگرم کننده را امتحان کنید:
زنجبیل: 1/3 فنجان زنجبیل کریستالیزه خرد شده را اضافه کنید ، 1 قاشق چایخوری دارچین را با نارگیل و آجیل ماکادامیا خرد شده را با پکن جایگزین کنید.
نان دارچینی: دارچین را با کاکول جایگزین کنید ، cup فنجان کشمش را اضافه کنید
شکلات تلخ: در دو دقیقه آخر غذا ، نصف فنجان چیپس شکلات تلخ را روی خامه بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید