“مرحله بیشتر بدن” راهنمای آرامش بدن است که به آن نیاز دارید


زمان خواندن: 4 دقایق

“کتاب های زیاد ، زمان بسیار کم” ده ها سال است که شعار من است. اگر بتوانم ساعات بیشتری در طول روز ایجاد کنم ، می خوانم. این امر در مورد داستانهای تخیلی نیز صادق است ، همانطور که در مورد کتابهای آموزنده یا روشنگر صادق است.

وقتی لیندسی و لکسی کایت ، هر دو دکترا. “بیش از بدن: بدن شما یک ابزار است نه یک تزئین” آن را در لیست ذهنی “بالاخره خواند” قرار دادم.

این کتاب می توانست در این لیست ذهنی باقی بماند ، اما برای اظهارنظر در ایمیلی از Lindo Bacon (لیندو از خود / ضمایر استفاده می کند) پس از مرور آخرین کتاب خود ، “تعلق رادیکال: چگونه می توان در یک جهان ناعادلانه زنده ماند و رشد کرد (برای بهتر شدن آن)” سیاتل تایمز.)

من مدتهاست که به لیندو احترام می گذارم (کتاب “سلامتی در هر اندازه” برای من در دوران تغذیه دبیرستان بسیار مهم بود و کتاب “احترام به بدن” که توسط لوسی افرامور متخصص تغذیه بریتانیایی تألیف شده بود توسعه یافت) ، بنابراین من هنگام گفتن “از بدن” نیز فکر کردم آنها به دلیل خوب بودن پرواز کردندمن کارم را برای گرفتن کپی متوقف کردم.

سپس آن را خواندم و از اینکه چقدر خوب بود شگفت زده شدم. و بلافاصله شروع به توصیه به مشتریانم کرد، که در مورد نحوه خوب بودن و نحوه پروازشان صحبت کردند.

مثبت اندیشی بدن را از بین ببرید

راستش ، حرکت مثبت بدن کمی گیج کننده استبه در حقیقت ، چیزی که از جنبش دریافت چربی متولد شد و با نیتی اصیل برای ترویج خودخواهی رادیکال بدون توجه به اندازه بدن شروع شد ، متأسفانه اکنون توسط تبلیغ کنندگان انتخاب شده است. بهترین پست های #بدن مثبت و #مثبت مثبت اینستاگرام شامل زنان جوان و لاغر سفید پوست است. همچنین می توانید در مورد احساسات مثبت در مورد ظاهر خود صحبت کنید.

همانطور که خواهران بادبادک در پشت کتابهای خود ذکر کرده اند ، “یک تصویر مثبت از بدن معتقد نیست که بدن شما خوب به نظر می رسد. این است که بدن خود را بشناسید است خوب است بدون توجه به ظاهر آن ”

آنها با داستانهای خودشناسی شخصی شروع می کنند: رژیم های رقابتی در دبیرستان ، تیم شنا را ترک می کنند زیرا نمی خواهند با لباس شنا ظاهر شوند (حتی اگر شنا را دوست دارند). سپس شناگران ما به اعماق آبهای شیء می روند (استعاره ای که برای تأثیرگذاری زیاد استفاده می کنند) ، برای بررسی اینکه چگونه تجربیات زندگی می تواند باعث تغییرات کوچک و حتی تحریفات عمده در درک ما از بدن ما شود. (این مطالعه بر اساس مطالعات مربوط به تصویر بدن آنها انجام شده است.)

اغلب می نویسند ، ما با غرق شدن در خجالت یا تلاش برای اصلاح بدن خود از طریق رژیم غذایی ، ورزش ، جراحی پلاستیک با این اختلالات “کنار می آییم”. – راه حل خارجی مشکل داخلی سپس آنها راه بهتری را ارائه می دهند: مقاومت.

ایجاد انعطاف پذیری نسبت به تصویر بدن

همانطور که لیندو بیکن در بیانیه پشت جلد کتاب گفت: “کار خواهران بادبادک خودیاری یا کلیشه های مثبت بدن نیست.” کاملا. کتاب بسیار جذاب ، اما گوشتی است. برای استفاده مجدد از استعاره آب ، ما واقعاً می توانیم با بدن خود آشتی کنیم و تمام تلاش خود را انجام دهیم. بیایید ارزش واقعی خود را به عنوان یک انسان بشناسیمبه این شامل یادگیری نحوه انجام آن است

  • از محیط رسانه انتقاد کنید (و ایجاد / ایجاد یک محیط شخصی رسانه ای که به جای تخریب ما از ما پشتیبانی می کند)
  • از مقایسه خود برای تأمل کردن دست بردارید (با نوعی رحمت) بنابراین ما می توانیم خود را ناسزاگویی متوقف کنیم.
  • با زنان دیگر به ما بپیوندید به جای اینکه خودمان را در یک نوع مسابقه ظاهر قرار دهیم (این شامل حذف تعاریف بدنه نیز می شود).
  • تکرار کنید که سلامتی و تناسب اندام برای شما چه معنایی داردو یاد بگیرید که شبیه نحوه انجام این کارها نباشید نگاه کنبه
  • فراتر از زیبایی بروید با در نظر گرفتن تصویر بدن و مثبت بودن بدن.

این آخرین نکته کلیدی است. در این کتاب ، خواهران به پست های اینستاگرام خود در سال 2016 اشاره می کنند:

این کتاب مال کیه؟

اگر این کتاب برای شماست:

  • خودت را پیدا کن گرفتار روی چرخ همستر “بهبود خود” فیزیکی.
  • شک کنید که تجربه “مراقبت از خود” دقیقاً همین است برای پرورش منحصر به فرد بودن شمابه
  • احساس بی لیاقتی کنید زیرا بدن شما “بیش از حد بزرگ” ، “خیلی قدیمی” است یا از جهات دیگر مطابق آرمان های زیبایی فعلی نیست.
  • از کاری که می خواهید انجام دهید اجتناب کنید زیرا از بدن خود راضی نیستید.
  • باور داشته باشید که می توانید از سلامت و تناسب اندام (خود و دیگران) برخوردار باشید با نگاه به بدن کسی اندازه گیری می شودبه
  • از اینکه چقدر قضاوت می کنید احساس خوبی ندارید در مورد بدن شما و بدن دیگران
  • شما از مبارزه با بدن خود خسته شده ایدبه

تقریباً همه – به ویژه زنان – دچار تحریف تصویر بدن ، بزرگ یا کوچک شده اند. “بیش از یک بدن” شما را نشان می دهد چگونه می توانید از این شیوه ها برای بهبود ارتباط خود با بدن خود استفاده کنید؟ به جای اینکه در یک مارپیچ شرم آور بمانید یا از بیرون “خوب” به نظر برسید ، به جای اینکه امیدوار باشید که سلامت روحی و روانی شما نیز “خوب” خواهد بود. . من شدیدا این کتاب را توصیه می کنم

در این سخنرانی TEDx 2017 ، می توانید کمی بیشتر در مورد رویکرد خواهران بادبادک به مقاومت بدن یاد بگیرید:

این مقاله شامل پیوندهای وابسته به آمازون است. من به عنوان Amazon Associate ، از خریدهای مربوطه درآمد کسب می کنم.


کری دنت او یک متخصص تغذیه ثبت شده در شمال غربی اقیانوس آرام است ، او متخصص تغذیه ، نویسنده مستقل ، مشاور غذای شهودی ، نویسنده و سخنران است. شامل ابرقدرت های آن است افسانه های تغذیه و زنان را تقویت کند احساس بهتری در بدن خود داشته باشند و غذاهایی را انتخاب کنند که از لذت ، تغذیه و سلامتی پشتیبانی می کند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید