عادات سلامتی خود را در هر سنی بازگردانید – Beaupre Coaching Weight Loss و Life Coaching



اگر در 20-50 سال گذشته بارها وزن خود را کاهش داده اید ، و این در حال حاضر ساخت سیستم عصبی است. ما در هر سنی به رشد خود ادامه می دهیم و از طریق نوروژنز سلول های عصبی جدیدی ایجاد می کنیم. نه تنها می توانید از طریق رژیم غذایی ، ورزش و خواب وزن کم کنید ، بلکه می توانید مغز ، استخوان ها ، مفاصل و سیستم ایمنی بدن خود را نیز سالم نگه دارید. وقتی احساس بهتری دارید ، از زندگی بیشتر لذت خواهید برد.

گمراه شدن آسان است ، حتی اگر بدانیم که در بلندمدت احساس بهتری خواهیم داشت. ترفند این است که یک مسیر واضح تعیین کنید ، و هنگامی که از آن خارج می شوید ، نمی خواهید در مورد آن چیزی بگویید. درام را رها کنید. به این قطعه به عنوان دستورالعمل نگاه کنید و به عقب برگردید.

هنگامی که من در بروکلین بزرگ می شدم ، خط ترولیبوس NY B71 مانور چرخشی را از خیابان اسمیت به ساکت انجام داد. اغلب ، دو قطب و طناب چرخ که اتوبوس را به منبع تغذیه بالا متصل می کند در یک پیچ جدا می شوند و راننده اتوبوس مجبور می شود پیاده شود و دوباره تیرها را راه اندازی کند. به نظر می رسید یک درد واقعی است ، اما بخشی از روز راننده بود. منظور او این نبود که کار اشتباهی انجام داده یا سیم ها را نفرین می کند ، او فقط از اتوبوس پیاده شده و راست شده و راه افتاد. (همه رانندگان آن روزها مرد بودند!)

من این تصویر قطعه را بسیار دوست دارم. شما می توانید از نقطه ای به نقطه دیگر حرکت کنید ، گاهی سریع ، گاهی کند ، گاهی نامنظم ، اما همیشه شما را به مقصد می رساند.

چه در محل کار باشید یا در کنار خانواده ، یا نفس تنگی دارید – حواس پرتی های زیادی دارید که می توانند شما را در مسیر ایجاد عادات سالم جدید به بیراهه بکشند.

تیم فریس ، سخنران و نویسنده پرفروش کتاب بدن 4 ساعته و ابزار تیتان ها ، می گوید که او راه اشتباهی را طی کرده است. تیم به دلیل شکستن بدن و شیوه زندگی خود برای رسیدن به سلامتی و بالاترین عملکرد شناخته شده است و حتی به بیراهه می رود. پاسخ او: “هیچ چیز بزرگ نیست – من می دانم چه کار می کند ، فقط باید به مسیر اصلی خود برگردم.”

اینها کلمات عاقلانه ای هستند.

رد پای شما راهنمای شما برای جلوگیری از پرخوری ، کاهش وزن و داشتن یک سبک زندگی سالم است.

دوست دارید در 6 ماه کجا باشید؟ می خواهید آهنگ شما را به کجا برساند؟

فرض کنید می خواهید 25 # با ارقام بهتر در عملکرد خون و فشار خون خود از دست بدهید. چگونه از اینجا به آنجا می رسید؟ شما با دانش و اطلاعاتی که نیاز دارید مسیری را بسازید تا 25 ثانیه از دست بدهید و فشار خون خود را به حداکثر برسانید.

این که چگونه کمتر غذا بخورید و ورزش کنید ، یک راز بزرگ نیست ، اما اینکه چگونه به آن وفادار بمانید و در مسیر درست بمانید ، می تواند یک راز برای مغز شما باشد. علوم اعصاب به شما آموخته است که تغییر عادات خود دشوار است ، زیرا هر بار که یک حرکت یا یک سری حرکات را انجام می دهید (یک غذای شیرین بعد از شام) سیناپس عصبی متصل به هم در مغز ایجاد می کنید و این نورون ها در حالی که با هم هستید با هم آتش می گیرند. به “سلام ، برای دسر چیست؟” نورون های سوزان به یکدیگر متصل هستند.

دانستن این امر به ما راهی می دهد تا بتوانیم چیزهای جدیدی را بیاموزیم. ما باید مسیرهای عصبی جدیدی ایجاد کنیم و به یادگیری چیزهای جدید ادامه دهیم ، زیرا احساس نگرانی نمی کند. ما می دانیم که احساس ناراحتی خواهیم کرد ، اما برای مدت طولانی.

از دست دادن این 25 #نیاز به خوردن غذاهای مختلف بارها و بارها دارد. شاید بیشتر از بعضی چیزها ، کمتر از بقیه. برای اکثر ما ، این بدان معناست که غذای مضر کمتر و سبزیجات یا سالاد بیشتر است. بدون شک ، این به معنای داشتن ذهنیت رشد است. به معنی درک و درک چیزهایی است که شما را در لحظات روز خوشحال می کند. این بدان معناست که یادگیری عادات جدید و لذت بردن از مناظر دیدنی در این مسیر دشوار خواهد بود. وقتی به جایی که می روید می روید ، به تلفن خود نگاه نکنید و منظره اطراف خود را از دست ندهید.

آیا می بینید که نمی توانید بدون برنامه به جایی که می خواهید بروید؟ بدون هدف و هدف ، شما گم شده اید. گیر کرده ای.

با برنامه ریزی ، اشتیاق و پشتکار و عشق و مهربانی زیاد ، می توانید با کشیدن مسیر خود به هدف خود برسید. البته.

بیایید آن را به قطعات تقسیم کنیم ، هر یک از ساختمانها بر روی دیگری. وقتی صحبت از غذا و ورزش می شود ، بیایید آن را پایدار کنیم.

چرا می خواهید سالم باشید؟ چرا می خواهید مانع کار شوید؟ به طور کلی وقتی چند هفته در راه هستیم احساس بهتری داریم. قطعه کجا می رود؟ آیا جایی برای شلیک دارید؟ ظاهر و رنگ خود را غنی کنید؟ آیا ذهن خود را تحریک می کنید؟ روی خواسته های خود در زندگی تمرکز کنید. مقصودت چیه؟

از بین بسیاری از رژیم های غذایی ، اکثر آنها موافق هستند که نمی توانید با رژیم کامل تر (معتبر) ، از جمله رژیم گیاهی بیشتر اشتباه کنید. ساده نگه داشتن غذای شما نقطه قوت این قطعه است. می توانید به بخشهای قبلی نحوه تنظیم برنامه غذایی برای ساخت این قطعه گوش دهید. خوردن غذاهای کامل ، بسیاری از گیاهان و چربی های سالم به عنوان بهترین انتخاب شما برای پیشگیری یا شکست سرطان ، دیابت ، بیماری های التهابی و بیماری آلزایمر شناخته شده است. درباره تاثیرات غذا بر سلامتی خود بیاموزید – فقط از من خرید نکنید.

به احتمال زیاد ، شما مهارت های مورد نیاز برای ماندن در مسیر یا بازگشت به مسیر اصلی را یاد خواهید گرفت. به اتصالات عصبی جدیدی نیاز دارد که با گذشت زمان ایجاد می شود. چه مهارتهایی در برنامه شما ضعیف است؟ آیا از خرید متنفر هستید؟ آیا حوصله غذا خوردن زیاد است چرا که هیچ چیز سرگرم کننده ای در برنامه شما وجود ندارد؟

بهبود روند کار برای کسی است. سفر کاهش وزن خود را به عنوان فرآیندی که مدیریت می کنید تصور کنید و ببینید چگونه می توانید آن را در مواقعی که کار نمی کند بهبود دهید. این نیاز به یک ذهنیت رشد دارد که قبلاً به آن متعهد بوده اید. درک کنید و بفهمید که چه مهارتهایی برای توسعه و به کارگیری عمدی آنها مورد نیاز است.



دیدگاهتان را بنویسید