طرز تهیه پنکیک بلغور جو دوسر – دکتر رویا خادمیان


تهیه پنکیک بلغور جو دوسر 1280x720 1 - طرز تهیه پنکیک بلغور جو دوسر

طرز تهیه پنکیک پوسته جو

اگر طعم جدیدی را برای صبحانه می خواهید ، دستور امروز برای شما مناسب است. پنکیک ها بسیار محبوب هستند زیرا سریع و آسان آماده می شوند و طعم مطبوعی دارند. پنکیک تازه نیز یک انتخاب عالی برای افرادی است که رژیم می گیرند. اگر رژیم دارید ، صبح ها پنکیک بخورید تا مدت بیشتری سیر بمانید. پنکیک بلغور جو دوسر علاوه بر طعم فوق العاده خواص فوق العاده ای دارد. غلات جو سرشار از آنتی اکسیدان ها هستند که برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید هستند. از سوی دیگر ، جو دوسر به کاهش فشار خون و خطر حمله قلبی کمک می کند. منتظر چی هستی؟ بیایید یاد بگیریم که سریعتر پنکیک های جو را درست کنیم.

مواد لازم برای تهیه پنکیک پوسته جو

  • آرد: 2 قاشق غذاخوری
  • جو پوست کنده: 2 قاشق غذاخوری
  • شکر قهوه: 1 فنجان
  • بیکینگ پودر: 1 قاشق غذاخوری
  • دارچین: نصف قاشق چایخوری
  • نمک: نصف قاشق چایخوری
  • شیر: 2 فنجان
  • تخم مرغ: 2 عدد

طرز تهیه پنکیک پوسته جو

  • دو فنجان آرد ، یک فنجان پوست جو ، بیکینگ پودر ، دارچین و نمک را در مخلوط کن بریزید. مواد را مخلوط کنید تا یکدست شود ؛
  • دو فنجان شیر و دو تخم مرغ را مخلوط کنید ؛
  • آرد را به مخلوط شیر و تخم مرغ اضافه کنید ؛
  • یک فنجان جو را به مخلوط اضافه کنید و مخلوط کنید.
  • یک قابلمه را گرم کنید و سرخ کنید ؛
  • پنکیک ها را درون تابه بریزید ؛
  • وقتی گوشه های خوشه ها کف می کنند ، طرف دیگر را بچرخانید تا پخته شود.
  • پنکیک ها را در یک کاسه بریزید و با عسل یا سس شکلات تزئین کنید.
  • نوش جان.

اطلاعات تغذیه ای در مورد پرک جو

همه پنکیک های خوشمزه حاوی 1750 کالری هستند و اگر بر 10 تقسیم شود ، هر فرد یک دهم این مقدار را دریافت می کند. اطلاعات زیر مربوط به یک تکه (یک دهم) این پنکیک است:

  • کالری: 175
  • کربوهیدرات: 34.6 گرم
  • چربی: 2.2 گرم
  • پروتئین: 7.2 گرم

دیدگاهتان را بنویسید