ساندویچ سبز سبز عالی با هموس


این ساندویچ سبزیجات ترد ، ترد ، خامه ای و پر از مواد خوشمزه و ساده است تا هر وعده غذایی را اشباع و سیر کند. یک غذای گیاهی عالی با الهام از رژیم مدیترانه ای.

منشاء گیاهی به چه معناست؟



ما چند ماه پیش مقاله ای در این مورد نوشتیم ، زیرا این اصطلاح اخیراً زیاد استفاده می شود.

رژیم غذایی گیاهی چیست

رژیم غذایی گیاهی به چه معناست؟


در این مقاله ، ما برخی افسانه ها را در مورد معنای منشاء گیاهی برای شما بررسی می کنیم و در مورد تمام مزایای بالقوه سلامتی از افزودن گیاهان بیشتر به رژیم غذایی خود بحث می کنیم.

به طور خلاصه ، ما در مورد چگونگی تمرکز رژیم مدیترانه ای بر رشد گیاهان (سبزیجات ، میوه ها ، غلات کامل ، آجیل ، دانه ها ، حبوبات) در رژیم غذایی خود صحبت می کنیم. مزایا خطر بیماری های قلبی ، سرطان های خاص ، دیابت و موارد دیگر را کاهش می دهد.

ایجاد جدیدترین ساندویچ گیاهی

ساندویچ سبزیجات را ببندید


هر وقت ساندویچ بدون گوشت درست می کردم ، شوهرم دیوانه وار به من نگاه می کرد. بدون شک او طرفدار ساندویچ های پر از گوشت برای شام است. اما هنگامی که من برای اولین بار شروع به ساخت این ساندویچ های سبزیجات کردم ، به سرعت طرفدار زیادی شد.

در اینجا نکات من برای تهیه بهترین ساندویچ بدون گوشت آمده است:

  • بیایید با نان واقعا خوب شروع کنیم. نان سبوس دار فیبر بیشتری به شما می دهد ، که شما را اشباع کرده و مدت بیشتری سیر نگه می دارد.
    • به دلیل برخی مشکلات پزشکی ، اخیراً رژیم غذایی بدون گلوتن را شروع کردم و آن را پیدا کردم نانوایی کانیون بهترین مارکی باشد که تا به حال امتحان کرده ام
  • بافت های مختلف اضافه کنید
    • برای تهیه ساندویچ عالی به مخلوط ترد ، خامه ای ، ترد و نرم نیاز دارید
    • خارج از کاهو و گوجه فرنگی استاندارد فکر کنید و شامل جوانه ، سبزیجات مختلف برگ دار ، خیار ، فلفل دلمه ای ، آووکادو ، گوجه فرنگی ، ترشی ، پیاز قرمز ، تربچه ، بادمجان ، سبزیجات بو داده و موارد دیگر باشد.

پروتئین و فیبر را با هوموس اضافه کنید

نه تنها طعم فوق العاده ای دارد ، بلکه یکی از نکات من برای افزودن پروتئین و فیبر اضافی این است که به جای خردل یا سس مایون از نان برنج بر روی نان استفاده کنید.

فقط 2 قاشق غذاخوری هوموس حدود 1 گرم فیبر و 2 گرم پروتئین را تأمین می کند. علاوه بر این ، منشاء گیاهی دارد و با رژیم مدیترانه ای مطابقت دارد.

ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما در مقایسه با خردل و لباس شنا یک افزودنی است –

** لطفاً توجه داشته باشید که اینها تخمین هستند و محصولات و مارک ها ممکن است کمی متفاوت باشند. هر قاشق غذاخوری 2 قاشق غذاخوری

همه هموس ها برابر نیستند

مارک ها و طعم های زیادی از هوموس در بازار فروخته می شود. امیدواریم به زودی مقاله ای کاملاً اختصاص داده شده به هوموس را جمع آوری کنیم. در این میان ، ما می خواهیم چند نکته در مورد خرید هوموس به اشتراک بگذاریم.

برای اینکه ببینید هوموس از چه چیزی ساخته شده است ، حتماً لیست مواد اولیه احتمالی را بررسی کرده و سعی کنید یکی از طبیعی ترین مواد ممکن را پیدا کنید. علاوه بر روغن زیتون به عنوان ماده اصلی ، بسیاری از آنها حاوی مواد نگهدارنده ، افزودنی ها یا حتی روغن های زیادی هستند.

دو مارک شخصی محبوب هوموس –

PS تهیه حمص خوشمزه در خانه بسیار خوشمزه است و خیلی پیچیده نیست. این بسیار خامه ای است و هنوز هم برتر از هوموس خریداری شده از فروشگاه است.

hummus آخرین ساندویچ سبزیجات سبز

ساندویچ سبز سبز عالی با هموس

بهترین و ساده ترین ساندویچ سبزیجات ساخته شده از مقدار زیادی سبزیجات سبز و حمص برای یک غذای فیبری و خوشمزه گیاهی.

نویسنده برین مک داول ، متخصص تغذیه RDN محلی

  • 2
    برش ها
    نان آرد کامل نان سبوس دار نانی که با آرد سبوس نگرفته پخته باشند
  • 2
    قاشق سوپخوری
    هوموس
  • 2
    قاشق سوپخوری
    جوانه زدن
  • 1/4
    فنجان
    روکولا
    (یا سبز برگ به انتخاب شما)
  • 1/4
    خیار ، به برش های نازک بریده شود
  • 1
    تکه
    پنیر (ما از هوا استفاده کردیم)
  • 1/2
    آووکادو ریز خرد شده

  1. هوموس را در یک طرف نان بمالید ، سپس آروکولا ، جوانه ، خیار ، پنیر و آووکادو را داخل آن بریزید. تکه باقی مانده نان را روی آن بریزید.

(5 بازدید ، 1 بازدید امروز)

آخرین تغییر: 16 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید