سالاد بهاری – ریشه های جدید من


با سلام خدمت دوستان! برای لذت بردن ، من یکی از پست های وبلاگم از سال 2010 را احیا می کنم – یک کاسه سالاد لوبیا روغن داغ ، هویج سیر بو داده و برنج وحشی. چرا یک دستور ده ساله را دوباره منتشر می کنم؟ خوب ، در ابتدا فکر کردم تعداد زیادی بیننده جدید هستند که حتی این طعم را ندیده اند (سلام به هر حال)! ثانیاً ، بسیاری از شما که قبلاً اینجا بوده اید ممکن است این موضوع را فراموش کرده باشید. سوم ، دستور غذای اصلی اصلی انبار. و در نهایت ، زیرا بسیار زیاد لوبیای چرب خامه ای خوشمزه ، سکه های هویج سیر طلایی ، برنج وحشی جویدنی ، پیاز ترشی ترد و روشن ، کلم ابریشمی و شوید تازه ، همه با سس خردل که لب های شما را لیس می زند ترکیب شده است ، مانند همه چیز-این سالاد و فراتر از آن.

من آن را به سالاد شام بهار تغییر نام دادم ، زیرا یک غذای عالی فصلی است (بله عزیزم ، این یک امر ضروری است غذا خوردن) که هر دو ترکیبی از محصولات و طعم های زمستانی و بهاری را در جهت حرکت به سوی نور معراج ترکیب می کند! وای!

این دستور برای من خاطرات زیادی به ارمغان می آورد. من حدود 3 سال در رستوران های کپنهاگ کار کردم. من عاشق کارم بودم و به کسی اعتماد نداشتم پرداخت شده من تمام روز را در یک آشپزخانه گرم و تنگ می گذرانم و هر روز غذاهای جدید زیادی را بدون منو یا دستور غذا می پزم – هنوز در مرحله ماه عسل هستم. با به کار بردن درک عمیق خود از تغذیه در دستور العمل ها ، احساس اطمینان می کردم که در غذاهایی که تهیه کرده ام از آن استفاده می کنم و از آن برای خلاقیت خود استفاده می کنم و متوجه می شوم که هر روز با چه سرعتی در حال یادگیری و رشد هستم. بدون شک ، من در یک گردباد بودم و آن دوره بسیار هیجان انگیز از زندگی من بود.

شیفت را ساعت 8 صبح شروع کردم و وقتی درها را برای شام باز کردم ، اکثر غذاهایم باید تا ساعت 12 ظهر آماده می شد. این زمان نسبتاً کوتاهی برای تولید 200 وعده است هر چیزی، اما بعد از چند سال من به سرعت راه های کوتاه کوتاهی را آماده کردم که طعم و مزه زیادی به همراه خواهد داشت. یکی از راههای میانبر روغن سیر بود – اولین کاری که بعد از بستن بندهای پیش بندم انجام دادم این بود که نقش اصلی را در ترشیجات ، ماهیتابه ها و سوپ ها ، خورشت ها ، سس ها و سس ها در طول روز ایفا کنم. در واقع ، من فکر نمی کنم غذای زیادی از ایستگاه من آمده باشد کار را نکرد سپس سیر وجود دارد (چنین راهی آسان برای خوشمزه کردن همه چیز!). این چربی روی نیمکت نشسته بود و در همه چیز قاطی شده بود و همه مردم برای موارد بیشتر برمی گشتند.

چیزی که من در استفاده از روغن سیر دوست داشتم سبزیجات زمستانی بود. می توانم آنها را در طلای مایع ذکر شده بریزم و در فر بپیچانم و یک توده پف دار و درخشان از ریشه های رنگین کمان به مدت نیم ساعت ، فقط کمی آب لیمو و کمی سبزی تازه تهیه کنم. ارائه شود چه کسی نمی خواهد در این مورد غوطه ور شود؟! بعلاوه ، ارزان بود. مانند اکثر رستوران ها ، ما به نتیجه نهایی نگاه کردیم و فکر کردیم که چگونه می توانیم حتی معتدل ترین غذاها را خوشمزه کنیم. بلیط روغن سیر بود.

در رستوران ، با ترکیب سبزیجات ، غلات و حبوباتی که برای آنها ثبت نام کردم به طرز هیجان انگیزی (آن زمان خیلی جدید بود!) ، ما این غذا را از هویج بو داده با سیر تهیه کردیم که به خانه نیاز دارد. وقتی یک لوبیای چرب کمی نازک و خامه ای از فر بیرون آمد و من را برای یک روز از یخچال بیرون آورد ، این ترکیب با برنج وحشی بخارپز با در نظر گرفتن بافت ، رنگ و طعم های مختلف بسیار ارگانیک جمع شد.

راز این غذا این است که سیر در روغن سازگار است. بر خلاف خرد کردن سیر و افزودن آن به روغن ، باید این کار را در اینجا انجام دهید باید باشد رنده یا مخلوط کنید تا تقریبا شبیه خمیر شود. به این ترتیب ، سیر همه جا در روغن می رود و همراه با الهی ترین ، خوشمزه ترین طلا ، که نرم و شیرین و سرخ شده نیز کارامل می شود. نفرت نخواهی داشت.

متوقف کردن! زمان فیبر

فیبر احتمالاً سکسی ترین و سکسی ترین غذاهایی است که در مورد آن می شنویم. همه چیز درباره پروتئین است! چاق! و اگر در مورد کربوهیدرات ها چیزی می شنوید ، احتمالاً نادانسته و بی انصافی است (من واقعاً از بازگرداندن درشت مغذی ها متنفرم!). فیبر بسیار خسته کننده به نظر می رسد و این فقط چیزی است که مادربزرگ شما به آن اهمیت می دهد ، پس چرا این کار را می کنید شما مورد نیاز؟

یکی از دلایلی که غذاهای غنی از گیاهان بسیار سالم هستند نه تنها به دلیل فیبر بالای آنها ، بلکه به دلیل پتانسیل آنها برای تنوع فیبر است. فیبرها در گذشته به دو دسته اصلی محلول و نامحلول تقسیم می شدند. آنچه در این زمینه تحقیقاتی جدید و هیجان انگیز است این است که فیبر را می توان بیشتر به دسته های بیشتری تقسیم کرد (پلی ساکاریدهای چسبناک ، غیر چسبناک ، بدون نشاسته ، نشاسته های مداوم و غیره) که هر کدام پتانسیل تنوع را آشکار می کند. منابع غذایی برای باکتری های روده ما. به طور خلاصه ، هرچه گیاهان متنوع تری داشته باشیم ، میکروبیوم ما نیز متنوع تر خواهد بود.

چرا این مهم است؟ زیرا روده ما اساس سلامت کلی ما است. اگر ما در خط مقدم سیستم ایمنی بدن خود از حمایت زیادی برخوردار باشیم ، شانس ما نه تنها بهتر است زنده ماندن، اما در حال تکامل است فیبرهایی که می خوریم هم باکتری های خوب و هم انواع خاصی از فیبر را تغذیه می کند. از متنوع ترین گیاهان که می توانید لذت ببرید تا مطمئن شوید از بهترین بچه ها در دستگاه گوارش خود حمایت می کنید. آنها پولی را که به شما گفتم پس می دهند!

لوبیا و عدس ، سبزیجات ، میوه ها ، غلات ، آجیل و دانه ها بیشترین فیبر را دارند (به یاد داشته باشید که غذاهای با منشاء حیوانی حاوی فیبر نیستند). نسبتهای مختلف فیبرهای محلول و نامحلول ، و همچنین الیاف چسبناک / نچسب و الیاف تخمیر پذیر در همه این گروههای غذایی یافت می شود. به جای تمرکز بر گرم (حداقل توصیه شده روزانه 25 گرم است ، ما در مورد آن صحبت نمی کنیم …) ، ما باید بر تنوع تمرکز کنیم. تا آنجا که ممکن است از غذاهای گیاهی لذت ببرید و به آرامی تغییر ناحیه بدن خود را آغاز کنید. همه چیز به روده برمی گردد ، نه فقط شما آنها غذا می خورند ، اما باکتری های روده شما نیز غذا می خورند.

با این غذا شما آن افراد خوب را با فیبر تغذیه خواهید کرد شش گیاهان مختلف! در مورد ترکیب جامد صحبت کنید. لوبیا ، غلات ، 3 سبزیجات مختلف ، به علاوه گیاهان ، باعث تنوع جدی فیبر می شوند. خوب ، خوب ، فیبر خوب! 😉

بخش سرگرم کننده بازنگری در این دستور غذا دیدن این بود که آیا چیزی وجود دارد که بتوانم این بار تغییر دهم. من در دهه گذشته به عنوان سرآشپز چیزهای زیادی آموخته ام و به طرز باورنکردنی رشد کرده ام ، بنابراین تعجب می کنم که تنظیمات زیادی انجام نداده ام. تنها دو موردی که من برای این سالاد به آن احتیاج داشتم سبز و ترشی برگ تیره بود – سارا B کلاسیک در حال حرکت است! از آنجا که سبزیجات بهاری هنوز اتفاق نیفتاده است ، من تصمیم گرفتم که کلم برنده شود و باید آشکارا ماساژ داده شود! من به سرعت پیاز قرمز را در دستور اصلی به ترشی تبدیل کردم ، زیرا این یکی دیگر از تکنیک های ارزشمند آشپزخانه است که پس از اولین چاپ آن را آموختم.

این ظرف سالاد همه چیزهایی را که شما نیاز دارید و از یک کاسه می خواهید دارد: فوق العاده خوشمزه و سیر کننده ، تمام بافت های موجود در مخلوط برای برآوردن خواسته های شما. اگر آشپزی همزمان برای غذا زیاد به نظر برسد ، می توان عناصر را در روزهای مختلف به طور جداگانه تهیه کرد. اگر از نورد می روید ، لوبیا و برنج را روز قبل (و برای برندگان هنگام پخت) بجوشانید و پیاز را تا یک هفته نمک بزنید. کلم را می توان یک روز قبل تهیه کرد / ماساژ داد ، اما قبل از سرو هویج باید تفت داده شود.

در غیاب کره ، هر لوبیا سفید کار می کند (دریایی ، کانلینی ، گریت نورث یا لوبیای بچه لیما برخی از انواع آن هستند) و اگر می خواهید دانه را تغییر دهید ، هر نوع برنج کار می کند – حتی ارزن یا کینوا خوشمزه خواهد بود! به جای هویج ، از هر سبزی که گوشت ترد خود را با آن می شویید استفاده کنید: چغندر ، سیب زمینی شیرین ، شلغم یا کدو زمستانی در روغن سیر بسیار خوشمزه است. اگر شوید علف رویاهای شما نیست ، سعی کنید آن را با جعفری ساده ، گشنیز ، ریحان یا ترخون جایگزین کنید.

امیدوارم به زودی از این غذای خوشمزه و سیر کننده لذت ببرید. او این روزها از ما چیزهای زیادی می خواهد ، و من برای پی ریزی ، وضوح و ارتباط به آشپزخانه باز می گردم. پاسخ منفی است ، فقط بودن است. و در آن وجود ، من بر روی تخته برش می بینم که خوشبختانه به خاطر آنچه در مقابل من است ، یک هویج را برش می زنم ، و سپس برای چیزهای ساده تشکر می کنم.

همه شما را دوست دارم. آنجا خوب و ایمن بمانید.
xo ، سارا بی.

دیدگاهتان را بنویسید