راهنمای متخصص تغذیه: گزینه های سالم در استارباکس



حرکت در منوی گزینه های غذای سالم و نوشیدنی در استارباکس (یا هر کافی شاپ) بسیار دشوار است ، اما ما این کار را برای شما آسان می کنیم.

متأسفیم ، موکا نعنا یا کیک اینجا بیرون نمی آید!

مطمئن شوید که این صفحه را نشانه گذاری یا نشانک گذاری می کنید تا دفعه بعد که به اصلاح کافئین نیاز دارید ، لیستی از گزینه های سالم در استارباکس مسلح شوید.

Ps- همچنین می توانید این قسمت را در پادکست آگاهانه تغذیه ما گوش دهید.

نوشیدنی

  • قهوه یا چای سیاه بدون قند. کمی شیر اضافه کنید تا طعم تلخ آن شکسته شود
  • آمریکا
  • لاته بدون شکر یا کاپوچینو با هر شیر
  • چای چای لاته شیرین نشده
  • نیترو کلد دم ، با شیر معمولی یا شیرین نشده
  • نیترو کول دم … با خامه شیرین! یک گراند فقط 4 گرم شکر به آن اضافه می کند که در مقایسه با سایر نوشیدنی های شیرین موجود در SB ، بادام زمینی است ، که حاوی 4 تا 10 برابر بیشتر قند است.
  • چای سبز بدون قند

نکات:

  • شما باید یک شیرین کننده داشته باشید ، یک عدد کوتاه (8 اونس) سفارش دهید یا نصف پمپ شربت را نشان دهید
  • از شیرین کننده های بدون قند اجتناب کنید ، زیرا می تواند در پایان روز میل بیشتری به قند بیشتری ایجاد کند
  • اگر به کافئین حساس هستید یا در خواب مشکل دارید ، محصولات بدون کافئین را بعد از ساعت 13 سفارش دهید.
  • در حالی که کبریت مزایای سلامتی دارد ، ماتچا لاته در استارباکس شیرین می شود. چای سبز را انتخاب کنید که فواید آنتی اکسیدانی یکسانی بدون قند داشته باشد

آیا برای اهداف تغذیه سالم و کاهش وزن خود به مسئولیت 1: 1 نیاز دارید؟
از مجازی ما دیدن فرمایید برنامه گزارش روزانه (DAP) امروز!

صبحانه

  • سس سفید اسفناج و تخم مرغ فتا
  • سس تخم مرغ ویدیو را با یک تکه میوه یا بلغور جو دوسر کلاسیک لقمه می دهد
  • کره کاهش یافته و ساندویچ پنیر – من طرفدار کاهش چربی معمولی نیستم ، اما بسیار خوشمزه است و هنوز مشخصات تغذیه ای خوبی در مقایسه با سایر گزینه ها دارد.

نکات:

  • از غذاهای پخته اجتناب کنید – حتی اگر سالم به نظر برسند (به عنوان مثال ، موز ، فندق یا زغال اخته) ، آنها همچنان یک دسر پوشیده هستند.
  • بلغور جو دوسر بلوط آگاو اضافه کرد که هنوز شکر است. بهتر است یک جو دوسر کلاسیک سفارش دهید و میوه خود را اضافه کنید (مانند یک موز روی پیشخوان)

ناهار

  • هر جعبه پروتئینی بیسترو: مرغ کبابی و حمص. تخم مرغ و پنیر (V) ؛ PB & Jam (V)؛ پنیر و میوه (V) ؛ و جعبه بسته بندی مرغ Southwest برای وعده های غذایی بزرگتر.
  • ترکیه ریحان پستو پانینی
  • کاسه پروتئینی کینوا مرغ
  • گوجه فرنگی و موتزارلا پانینی (V)

تنقلات، خوراک مختصر

  • ماست سیگی
  • آی پندیر
  • پنیر
  • بادام / آجیل
  • میله های KIND
  • میله های کامل
  • ضربه مغزی ترکیه
  • هپپه (پفک نخود فرنگی!)
  • اینجا بارس است

نکات:

  • حداقل 10 گرم پروتئین به عنوان میان وعده برای تغذیه مطلوب ، انرژی و تعادل قند خون (به عنوان مثال ، خوردن هیپی ها با پنیر یا آجیل ؛ میوه ها با ماست Siggi)

و تو داری! در استارباکس (یا هر کافی شاپی که مکرراً از آن دیدن می کنید) برخی از گزینه های سالم به سرعت تمام می شوند.

مطمئن نیستید که سفارش Starbucks شما توسط متخصص تغذیه تأیید شده است؟ از ما بپرس! با س yourال خود (@ nutrition.awareness) به ما اینستاگرام پیام دهید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

کیت ریچاردسون یک متخصص تغذیه است که در اورلاندو ، فلوریدا ثبت شده است. او در آگاهی تغذیه ای خاصی شریک است که به رژیم های ناامید یو یو کمک می کند تا با استفاده از آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. او مجری مشترک پادکست آگاهی از تغذیه است.



دیدگاهتان را بنویسید