بهترین مکمل ها برای آمادگی جسمانی || CrossFit® بهترین مکمل برای ورزشکاران است


بهترین مکمل ها برای اسکی صحرایی / بهترین مکمل ها برای ورزشکاران صحرایی

تمرین متقابل باعث ضربان قلب شما می شود. مصرف سوت مورب بهترین افزودنی برای ورزشکاران است این می تواند از سفر شما پشتیبانی کرده و آن را به سطح جدیدی برساند. یافتن کسی در مورد این پدیده دشوار است کراس فیت من چیزی نشنیدم. و تعجب آور نیست – CrossFit® شامل چندین سبک است که از چندین سیستم قدرت استفاده می کنند که برای مخاطبان زیادی بسیار جذاب است. بسیاری از تمرینات برای خسته و مجروح نگه داشتن شرکت کنندگان به حداکثر تلاش نیاز دارند. اگر می خواهید عملکرد و روند بازیابی خود را جدی بگیرید ، آن را جدی بگیرید بهترین مکمل ها برای آموزش متقابل این مهم است.

حتما بخوانید: آموزش کراس فیت چیست؟

هر چه زودتر و م effectivelyثرتر از شر این تمرینات ظالمانه خلاص شوید ، شانس شما برای بهبود تمرین بیشتر می شود. البته ، چیزی به عنوان رژیم غذایی مناسب وجود ندارد که به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند ، اما برخی مکمل ها ممکن است این مزیت کوچک را به شما بدهند. در زیر لیستی از م effectiveثرترین مکمل ها برای حمایت از سفر شما به مرحله بعدی آمده است.

بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس

کراتین

کراتین یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی در بین ورزشکاران و همچنین یکی از م effectiveثرترین وسایل است بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس در نظر گرفته شده است. تحقیقات جامع تأثیرات آن بر قدرت عضلات ، بهبود بین تمرینات و سطح مقطع بافت ماهیچه ای (اندازه) را مستند کرده است. مطالعات اخیر نشان داده است که این مکمل نه تنها به استقامت ماهیچه ها بلکه به استقامت قلبی عروقی نیز کمک می کند. این رویای ورزشکار کراس است.

در صورت لزوم: 3-5 گرم قبل و بعد از تمرین در روزهای تمرین و 3-5 گرم با اولین وعده غذایی در روزهای بدون تمرین مصرف کنید.

بتا آلانین یک مکمل عالی برای ورزشکاران کراس است

این اسید آمینه به عنوان یک شارژر عالی برای بافت ماهیچه عمل می کند و به شما امکان می دهد انرژی بیشتری برای ورزش استفاده کنید. این می تواند رشد اسید لاکتیک در ماهیچه ها را به تأخیر اندازد و دوره تمرین را طولانی کند. همراه با کراتین ، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد تقریباً بر هر مزیت تناسب اندام تأثیر می گذارد!

در صورت لزوم: 2-3 گرم قبل از ورزش ، ترجیحاً همراه با کراتین.

پروتئین آن

این مکمل پروتئینی با عملکرد سریع جزء اصلی برای هر طرفدار ورزش است و یکی از بهترین مکمل ها برای تمرینات متقابل است. پروتئین آن برای هضم سریع برای کمک به بهبود ماهیچه ها طراحی شده است ، اما دارای مشخصات آمینو اسید کامل است که آن را به یک مکمل کامل قبل و بعد از ورزش تبدیل می کند. مطالعات اخیر نشان می دهد که می تواند گرسنگی را برای کسانی که می خواهند از آن برای کاهش وزن استفاده کنند ، کاهش دهد.

در صورت لزوم: عمدتا قبل از تمرین (20-30 گرم) و بعد از تمرین (30-40 گرم) استفاده می شود. شما به راحتی می توانید پروتئین را در هر جایی از رژیم غذایی خود به عنوان بهترین مکمل برای ورزشکاران متقاطع قرار دهید. این نه تنها برای آرامش برای کسانی که صبح زود بیرون می روند (20 تا 30 گرم) ، بلکه برای کاهش سطح کورتیزول پس از بیدار شدن نیز عالی است.

مکمل آموزشی Cross-Fit: ال کارنیتین

کارنیتین (همچنین ال کارنیتین) ممکن است بهترین دوست CrossFitter باشد. این اسید آمینه به تبدیل اسیدهای چرب به انرژی کمک می کند ، بنابراین شما می توانید بیشتر و بیشتر تمرین کنید. در میان سایر غذاها ، گوشت گاو ، گوشت گوسفندی ، شیر و کارنیتین آووکادو می توانند کمک بزرگی برای رسیدن به سطح بعدی باشند.

در صورت لزوم: 1-2 گرم 2 بار در روز نزدیک به زمان تمرین مصرف کنید!

منیزیم و روی

این دو ماده معدنی دارای مزایای زیادی هستند ، از جمله روی ، که به بازسازی و بازسازی بافت ها کمک می کند ، و منیزیم ، که به سیستم عصبی کمک می کند تا بهتر شل شود و سپس به خواب آرام برسد. هر دو بعد از ورزش شدید سریعتر بهبود می یابند و استراحت با کیفیت را بهبود می بخشند ، بنابراین این دو مکمل بهترین مکمل ها برای آموزش متقابل در نظر گرفته شده است.

در صورت لزوم: برای جذب بهتر و جلوگیری از تداخلات دیگر ویتامین ها و مواد معدنی ، این دو را قبل از خواب با معده خالی مصرف کرده و از دوز توصیه شده توسط سازنده پیروی کنید.

مکمل های مولتی ویتامین / معدنی برای ورزشکاران کراس فیت

البته ، مصرف مقداری ویتامین / مواد معدنی خوب به عنوان احتیاط می تواند به شما “بیمه” بدهد که ممکن است در طول تمرینات بسیار شدید به آن احتیاج داشته باشید. با این شرایط تمرین شدید ، یک مولتی ویتامین / مواد معدنی برای پر کردن ریز مغذی های حیاتی بدن ضروری است ، بنابراین می تواند به درستی کار کند و عملکرد ورزشی روزانه شما را افزایش داده و کمبودهای ناشی از ضایعات غذایی را برطرف کند. به

در صورت لزوم: یک مولتی ویتامین / مواد معدنی با کیفیت به عنوان بهترین مکمل برای تمرینات متقابل در پایان روز با آخرین وعده غذایی خود دریافت کنید. به این ترتیب ، هنگام خواب ، مصالح ساختمانی مناسبی برای کمک به ترمیم ، رشد و آماده سازی بدن برای دوره آینده خواهید داشت!

حتما بخوانید: اطلاعات جامع در مورد ورزشهای صحرایی

بهترین مکمل برای ورزشکاران کراس

افزودنی پیشنهادی کی و چقدر؟
کراتین 3-5 گرم قبل و بعد از تمرین و 3-5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون تمرین
بتا آلانین 2-3 گرم قبل از تمرین
پروتئین آن 20-30 گرم قبل از تمرین ، 30-40 گرم پس از تمرین و سایر مواقع نمی توانید غذا بخورید
ال کارنیتین 1-2 گرم قبل و بعد از تمرین
منیزیم 450 میلی گرم در شب
فلز روی 30 میلی گرم در شب
مولتی ویتامین / مواد معدنی محصولی را پیدا کنید که 100٪ ریزمغذی های حیاتی بیشتر در شب داشته باشد

سوالات متداول در مورد بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

من خواندم که هنگام استفاده از کراتین باید مرحله “بارگذاری” را انجام دهید. آیا این درست است و چقدر؟

در ابتدا ، توصیه می شد که روزانه 20 گرم کراتین به مدت یک هفته مصرف کنید و سپس دوز “نگهدارنده” را برای هفته ها ادامه دهید. با این حال ، مطالعات نشان داده است که شروع دوز نگهدارنده 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش نتایج مشابهی را در پایان چندین مطالعه به همراه داشته است. این کار نه تنها در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی می کند ، بلکه دستگاه گوارش شما را نیز آسان می کند!

گاهی اوقات چند دقیقه پس از مصرف بتا آلانین احساس سوزش در پوست ایجاد می شود. علت آن چیست؟

یکی از دلایل ممکن است این باشد که بتا آلانین به گیرنده های عصبی متصل می شود و باعث می شود که آنها به طور تصادفی آتش گرفته و احساس خارش / خارش کنند. یکی دیگر از علل احتمالی (شاید علاوه بر واکنش عصبی) افزایش جریان خون به مویرگ های سطحی و در نتیجه قرمزی پوست است. اینها واکنشهای کاملاً بی ضرری هستند که ممکن است با استفاده طولانی مدت برطرف شوند یا نشوند!

من رژیم متعادلی دارم. آیا همه مثل من به مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارند؟

به طور خلاصه ، بله! حتی برخی از متعادل ترین رژیم ها هنگام انجام تمرینات سنگین در بیشتر روزهای هفته به کمی “بیمه” به شکل کمی مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارند. همچنین رژیم غذایی متعادل شما همیشه می تواند تحت تأثیر تغییرات برنامه ، دوره های استرس زیاد در محل کار و / یا تغییرات زندگی و در نتیجه فشار بر رژیم غذایی شما قرار گیرد!

من به عنوان یک ورزشکار صحرایی ، عضله سازی زیاد ندارم ، چرا من به پروتئین اضافی به شکل پروتئین نیاز دارم؟

پروتئین نه تنها به عضله سازی کمک می کند ، بلکه عملکردهای زیادی از جمله تولید و تنظیم انرژی را نیز انجام می دهد ، سایر بافت های حیاتی را که در حین ورزش تخلیه شده اند ، پر می کند و به روند بهبودی کلی بین تمرینات کمک می کند. علاوه بر این ، پروتئین آن یک پروتئین سریع هضم است که به بدن اجازه می دهد روند بهبودی را به سرعت آغاز کند.

آیا مصرف ZMA با مصرف جداگانه منیزیم و روی یکسان است؟

آره! با این حال ، اکثر محصولات ZMA حاوی 10 میلی گرم ویتامین B6 هستند. B6 باعث آرامش می شود و محیط ایده آل برای کار روی و منیزیم را تسهیل می کند. اما بله ، خرید محصولات جداگانه خوب عمل می کند. اطمینان حاصل کنید که یک محصول معتبر خریداری کرده اید!

برای مشاهده مقالات مربوط به این مقاله به صفحه بروید مکمل های تربیت بدنی و برای مشاهده مقالات دیگر در صفحه وبلاگ شیمی دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید