برخی از سفرها مهمتر از مقصد هستند


زمان خواندن: 6 دقایق

وقتی چیزی را می خواهید ، احتمالاً آن را در اسرع وقت می خواهید. این درست است که آیا مورد نظر شما به معنای واقعی کلمه یک شی (یک ماشین جدید ، یک خانه ، یک جفت کفش) است یا یک مهارت / ویژگی (که یک پیانیست کنسرت کلاسیک باشد یا یک فرد شهودی بخورد).

بیایید از آخرین رویای خود استراحت کنیم: خوردن شهودی. من به بسیاری از مردم کمک کردم تا آشپزی بصری را بیاموزند و تمرین کنند ، و تقریباً هیچ کس مانند یک اردک آب نمی گیرد. ترافیک در جاده وجود دارد. عقبگردهایی وجود دارد. کسانی هستند که برای کوهنوردی احساس کوه می کنند. من نگرانی هایی مانند “احساس پیشرفت نمی کنم” یا “نمی دانم آخر هفته گذشته چه شد … احساس می کنم کاملا گوشه گیر شده است” را می شنوم. (البته ، من نیز شنیده ام: “فکر می کردم رفتن به آن شام سخت است ، اما من واقعاً توانستم از غذا لذت ببرم و احساس سیری کنم ، نه سیر.”)

شرایط خاصی وجود دارد که مقصد مهمتر از سفر است. وقتی به پاریس پرواز می کنم می روم پاریساگرچه سعی می کنم با کتاب ، فیلم و لباس راحت پرواز را تا حد ممکن لذت بخش کنم ، اما به این دلیل نیست که حدود 11 ساعت در هواپیما هستم. اما در بسیاری از موارد این چیزی است که واقعاً مهم است مسافرت رفتنبه این شامل سفرهای ناهار خوری بصری است.

سفر بی پایان ، قسمت 1

یکی از دلایل مهم سفر بودن می تواند نبود خط پایان باشد. به عنوان مثال ، بگویید که می خواهید پیانیست کنسرت کلاسیک باشید. این رویای شماست. شما می خوانید و تمرین می کنید ، تمرین می کنید و مطالعه می کنید و یک روز در کارنگی هال اجرا می کنید. وای! (خوب ، احتمالاً ابتدا در مکانهای کوچک کنسرت اجرا کرده اید ، اما هنوز.)

مطمئناً شما یک حرفه عالی دارید ، اما آیا این است؟ سفرت تموم شد؟ خیر شما یادگیری یا رشد را متوقف نمی کنید. من خواندم که پیانیست های کنسرت 3-4 ساعت در روز تمرین می کنند و حتی بالرین های اولیه برای بهبود مهارت ها و تکنیک های خود کلاس های روزانه را برگزار می کنند.

من مطمئن هستم روزهایی بود که پیانیست های نخبه حتی موسیقی را احساس نمی کردند ، یا وقتی قطعه ای را اجرا می کردند که قبلاً صدها بار به زیبایی آن را اجرا کرده بودند ، اشتباه کردند. ممکن است این یک اجرا با تکنیک کامل باشد ، اما آنها به اندازه کافی به آن توجه نکرده اند. به طور مشابه ، یک رقاص در ابتدای رشته خود ممکن است مجروح شود یا بهترین عملکرد را داشته باشد زیرا در خارج از صحنه با مشکلات جدی شخصی دست و پنجه نرم می کند.

در مورد غذای شهودی نیز همین امر صادق است. نیاز به تحقیق و تجربه دارد. زندگی را تجربه کنید. یکی از مکانهایی که مردم در آن گیر کرده اند این است که “غذاهای بصری” را می خوانند ، اما در واقع مهارت هایی مانند گرسنگی و سیری و آشتی با همه غذاها را تمرین نمی کنند. آنها از نظر فکری “درک” می کنند ، اما از نظر فنی به آنها اجازه می دهند تمام غذا را بخورند ، اما در مورد غذا احساس گناه می کنند. مسلم – قطعی خوراکی ها. به عبارت دیگر ، اجازه خوردن آنها بیشتر شبیه یک اجازه کاذب بود.

سفر بی پایان ، قسمت دوم

اگرچه می توانید بگویید که واقعاً اهل خوردن بصری هستید ، شما آن را آموخته اید ، آن را به کار گرفته اید ، آن را زندگی کرده اید ، آن را درونی کرده اید ، نباید خودتان را گردگیری کنید و خود را “تمام شده” اعلام کنید.

چرا؟ زیرا شما هنوز در فرهنگ رژیم زندگی می کنید. اگرچه مهارت های خوردن بصری طبیعی است ، نه به این دلیل که همه ما با آنها به دنیا آمده ایم ظاهر می شود به طور طبیعی ، زیرا اکثر مردم اهل خوردن بصری نیستند. در مجموع ، ما نه در آبهای غذای شهودی ، بلکه در آبهای رژیم غذایی شنا می کنیم.

در حال حاضر مواردی وجود دارد که می توانیم بر کیفیت آبی که در آن شنا می کنیم تأثیر بگذارد ، و من در واقع این کار را توصیه می کنم.

  • خوردن بصری در رسانه های اجتماعی ، تماشای افراد و گروه هایی که از پذیرش و مراقبت از خود برای کل بدن حمایت می کنند.
  • همچنان به پادکست ها گوش دهید و کتاب هایی در این زمینه بخوانید ، درست مانند زمانی که به طور فعال از فرهنگ رژیم غذایی دور می شوید.
  • به ترسیم مرزها در مورد بحث رژیم غذایی و نظرات دیگران در مورد وزن خود ادامه دهید.
  • همچنان با میزان گرسنگی و سیری خود سازگار شده و رویکرد دقیق تری نسبت به غذا داشته باشید.

همچنان به طور فعال از مهارت های خوردن بصری و درک بدن خود استفاده کنید اطراف خود را با منابعی احاطه کنید که شما را با غذاهای شهودی و فلسفه های مرتبط مرتبط می کند و می تواند به شما کمک کند تا مسیر خود را نسبتاً هموار پیش ببرید. وقتی به مانعی برخورد می کنید یا زندگی یک توپ کج را برای شما می فرستد ، می تواند به شما کمک کند تا در اسرع وقت بدون شفقت و قضاوت به مسیر اصلی خود بازگردید.

سرعت افزایش می یابد ، خم می شود و به جلو حرکت می کند

فرض کنید قبل از شروع سفر غذایی بصری خود ، یک احساس خسارت جدی بودید. سپس ، به لطف خوردن بصری ، شما توانستید شیوه مبارزه متفاوتی را توسعه دهید ، به طوری که در شرایط سخت ، خوردن احساسی کار اصلی شما نبود. اما پس از آن شما همیشه بدترین روز را دارید. و شما در جستجوی آسایش مستقیم به خوردن غذا می روید. نرو ، 200 دلار پس انداز نکن.

خوب ، این اتفاق می افتد. احساسات زیادی را تجربه کردید و به غذا روی آوردید. شاید در آن زمان واقعاً بهترین انتخاب بود (اصل خوردن حساس شماره 7: احساسات خود را با مهربانی بکشید) ، شاید شما اینطور فکر نمی کردید. ضربه سرعت را بکوبید شما به سخنرانی رفتید که نمی خواستید بروید. اتفاق می افتد. شما شکست نخورید … این فقط بخشی از سفر است.

پس از در نظر گرفتن چیزی ، این ایده که مسیر آن کاملاً خطی است ، مانند تصویر بالا ، در واقع یک ایده فرهنگ رژیم غذایی است.به وی گفت: “من این رژیم را شروع می کنم و سپس هفته ای 10 کیلو وزن کم می کنم ، سپس وزن موردنظر خود را حفظ می کنم و همه چیز هلو خواهد بود.” اشتباهات زیادی در این ایده وجود دارد که برای بررسی آن به یک پست وبلاگ دیگر نیاز خواهید داشت. اما به این بسنده کنیم که تعداد کمی از چیزها در زندگی کامل هستند ، با این تفاوت که همه ما متولد شده ایم و همه ما می میریم. بنابراین چرا داشتن رابطه مسالمت آمیزتر با غذا و بدن متفاوت است؟

گاهی مقصد بخشی از سفر است

برگردیم به سفر من به پاریس. (چون پاریس.) بنابراین هدف شما این نیست که سوار هواپیما شوید. این فقط یک ابزار برای هدفی است که شما می خواهید. اما وقتی می آیید (منظورم به جز جت لگ) چه اتفاقی می افتد؟ آیا فقط در اتاق هتل خود می نشینید یا در Airbnb؟ امیدوارم اینطور نباشه! نه ، شما قصد کاوش دارید.

و … امیدوارم کاری را که من برای اولین بار در پاریس کردم انجام ندهید. بنابراین ، حتی اگر احساس خستگی می کنید ، یک لیست جدی از چیزهایی که می خواهید به آنها پایبند باشید و کارهایی که باید انجام دهید داشته باشید ، و سلام ، به این کافه کوچک دوست داشتنی نگاه کنید ، ای کاش می توانستیم توقف کنیم ، اما ما یک سلامتی داریم!

نه ، امیدوارم به معماری Monoprix ، جایی که آن خیابان کوچک سنگفرش دوست داشتنی ، نقاشی ها ، خواربارفروشی های مختلف خانه ، امکان سوار شدن بر گربه ای که در شکسپیر زندگی می کند یا دوچرخه ای با پاشنه بلند علاقه مند باشید. این شرکت (این گربه واقعی در بالا است) امروز به شما اجازه می دهد آن را دوست داشته باشید – و پنیر ، شراب و نان هر دو شگفت انگیز و نسبتاً ارزان هستند.

به عبارت دیگر ، مقصد به سفر گیج کننده خود تبدیل می شود. (در حال حاضر تنها ثابت در سفرهای ما به پاریس این است که شبی که وارد می شویم در همان بیستروی اصلی اما غیرمعمول غذا می خوریم و همیشه سه شنبه ها به لوور می رویم تا بازدید خود را در اتاق مجسمه بزرگ به پایان برسانیم. بمانید تا به معنای واقعی کلمه تعقیب شویم. دور..)

آیا با خرید ماشین یا خانه جدید سفر شما به پایان می رسد؟ خیر البته تعمیر و نگهداری وجود دارد ، اما شما با ماشین خود رانندگی می کنید و در خانه خاطرات ایجاد می کنید. این نیز بخشی از سفر است.

آخرین وعده غذایی برای مدیتیشن

بنابراین وقتی در سفری برای خوردن بصری و تنظیم بدن هستید ، و همه چیز خیلی خوب پیش می رفت و ناگهان اینطور نبود ، خوب نیست. یا اگر منتظر هستید که در بزرگراه باشید و در عوض خود را به آرامی در جاده ای آسفالته در حال حرکت ببینید ، خوب است.

سفر زمان می برد. برای هر شخص متفاوت به نظر می رسد. و در آخر ، قطعاً مقصدی وجود ندارد. هیچ خط پایان وجود ندارد. بدون دست خط. این به معنای آرامش غذایی بیشتر ، پذیرش بیشتر بدن (یا احترام یا عشق یا آزادی) ، دلسوزی بیشتر به خود ، علاقه بیشتر به زندگی است. کمی عقب ماندن (و امتناع از سوار شدن هنگام راه رفتن) در هر مکان استراحت یا ایستگاه کامیونی که طی می کنید ، کمبود تدریجی آموزش فرهنگ رژیم غذایی است.

به امید خدا ، ما هرگز از یادگیری و رشد دست نمی کشیم. همچنین شامل یادگیری درباره خودمان است ، بنابراین می توانیم رشد کنیم و پیشرفت کنیم.


کری دنت او یک متخصص تغذیه ثبت شده در شمال غربی اقیانوس آرام است ، او متخصص تغذیه ، نویسنده مستقل ، مشاور غذای شهودی ، نویسنده و سخنران است. شامل ابرقدرت های آن است افسانه های تغذیه و زنان را تقویت کند احساس بهتری در بدن خود داشته باشند و غذاهایی را انتخاب کنند که از لذت ، تغذیه و سلامتی پشتیبانی می کند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید