ایده های میان وعده گیاهی برای بارداری


جدیدترین لیست ایده های خوشمزه و مغذی میان وعده های گیاهی برای دوران بارداری. لیستی از اسنک های خانگی مورد علاقه من و بسیاری از گزینه های بسته بندی شده عالی را پیدا خواهید کرد.

گنجاندن برخی از میان وعده ها در رژیم غذایی شما می تواند راهی عالی برای رفع نیازهای غذایی شما در دوران بارداری باشد. البته ، جایی برای خوردن وجود دارد (بستنی گیاهی ؟!

یک زن باردار به چند کالری اضافی نیاز دارد؟

نیاز به کالری در سه ماهه اول تغییر چندانی نمی کند ، اما در سه ماهه دوم و سوم 15-20 درصد در مقایسه با نیازهای قبل از بارداری افزایش می یابد. زنان باردار باید حدود 340 کالری اضافی در سه ماهه دوم و 450 کالری اضافی در سه ماهه سوم مصرف کنند. من خودم هرگز کالری شمار نبودم و هیچ وقت از ایده توصیه آن به مشتریان خوشم نمی آمد. حتی در دوران بارداری ، با علائم گرسنگی رفتم تا مطمئن شوم که به اندازه کافی غذا خورده ام. یکی از عاداتی که من تغییر داده ام این است که میان وعده های غذایی از قبل برنامه ریزی شده اضافه کنم تا کالری و پروتئین دریافتی را در سه ماه آینده افزایش دهم.

چه چیزی بارداری را به یک میان وعده خوب تبدیل می کند؟

مانند هر زمان دیگری در زندگی ، می خواهید روی غذاهای غنی از مواد مغذی تمرکز کنید تا بهترین استفاده را از تنقلات خود داشته باشید. از آنجا که نیاز روزانه شما به بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مانند آهن ، ویتامین C ، ویتامین B6 ، فولات و ویتامین B12 در دوران بارداری افزایش می یابد ، برنامه ریزی میان وعده هایی که حاوی برخی از این مواد مغذی حیاتی هستند ، یک استراتژی عالی است. (البته قبل از زایمان حتماً مولتی ویتامین مصرف کنید!) سعی کنید میان وعده هایی حاوی مقداری پروتئین برنامه ریزی کنید ، به خصوص اگر در دوران بارداری از رژیم گیاهخواری یا گیاه خواری پیروی می کنید. در دوران بارداری ، نیاز به پروتئین و همچنین نیاز به کالری افزایش می یابد. توصیه می شود که گیاهخواران تا ماه چهارم بارداری روزانه حداکثر 28 گرم پروتئین اضافی مصرف کنند! این میزان 10 درصد بیشتر از 25 گرم پروتئین توصیه شده برای افراد غیر گیاهخوار است تا هضم کمی کمتر پروتئین های گیاهی را جبران کند.

یک میان وعده خوب بارداری شامل موارد زیر است:

  • میوه و سبزیجات: نه تنها سرشار از فیبر ، بلکه سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مهم مانند ویتامین A و C ، کلسیم ، روی و موارد دیگر است.
  • پروتئین گیاهی: گردو ، دانه ها ، روغن گردو ، شیر سویا و لوبیا (یعنی هوموس / ادامام / نخود فرنگی ترد!) یک راه عالی برای ترکیب پروتئین در میان وعده های گیاهی هستند. فندق ، دانه ها و حبوبات نیز منبع بسیار خوبی از روی هستند که در بسیاری از رژیم های غذایی ما وجود ندارد ، اما برای رشد و وزن سالم هنگام تولد نوزاد مهم است.
  • مادام العمر: بسیاری از مردم پس از بارداری دچار یبوست می شوند ، بنابراین استفاده از میان وعده های غنی از فیبر در رژیم غذایی شما می تواند به حفظ نظم شما کمک کند. میوه ها ، سبزیجات ، لوبیا ، غلات کامل غنی از فیبر هستند.
  • چربی های سالم: گنجاندن آجیل ، دانه ها و غذاهای مغذی در میان وعده های شما به این معنی است که برخی از سالم ترین چربی های پلی و غیراشباع را از قلب مورد نیاز خود و نوزاد خود دریافت می کنید. قلب کنف و دانه های چیا را در ارتباط با اسیدهای چرب امگا 3 ، که برای رشد مغز نوزاد ضروری هستند ، ترکیب کنید!

در اینجا میان وعده های خانگی مورد علاقه من ، از جمله دستور العمل های زیادی که قبلاً در وبلاگ به اشتراک گذاشته ام ، آمده است! همچنین می توانید لیستی از میان وعده های مورد علاقه من را در فروشگاه زیر پست پیدا کنید ، زیرا بیایید قبول کنیم – شما همیشه وقت و انرژی لازم برای انجام همه کارها را در خانه ندارید!

نزدیک شدن به کیک موز شکلاتی دوگانه وگان

نان و نان:

برای کمی پروتئین / چربی ، کمی بادام زمینی یا روغن بادام بریزید!

لقمه خمیر بیسکویت کره بادام زمینی

لقمه های میان وعده ، میله ها و کوکی ها:

قطره / اسپرد خانگی:

نان تست سبوس دار:

  • آووکادو خرد شده و همه ادویه های پوره
  • کره بادام زمینی ، موز خرد شده و قلب کنف
  • پنیر خامه ای وایت کایت هیل ، خیار خرد شده ، نمک ، فلفل
  • روغن بادام و انواع توت های تازه

میوه تازه و روغن گردو:

  • سیب و کره بادام زمینی یا روغن بادام را برش دهید تا جذابیت آن بیشتر شود آلما ناچوس!)
  • موز با کره بادام زمینی و قلب کنفی
  • خرما Medjool با کره بادام زمینی پر شده و نمک دریا و نوک کاکائو روی آن پاشیده شده است

دکاف لاته یا شکلات داغ:

  • برای دریافت پروتئین اضافی با شیر سویا آماده کنید! گرفتیم فوم شیر (اتصال شعبه) حدود یک سال پیش و از آن زمان به بعد دوست داشتم کافی شاپ را به صورت مشبک مناسب درآورم! من از یکی برای کشیدن اسپرسو استفاده می کنم پرس هوایی چون ما اسپرسو ساز نداریم.
  • همچنین می توانید لاته های کف دار و شکلات داغ را در مخلوط کن درست کنید! این مورد مورد علاقه من است شکلات داغ نعناع گیاهیبه (این را در ابتدای بارداری تکرار کردم زیرا زمان کریسمس بود.)
  • نکته: از شیرهای گیاهی غنی شده با کلسیم استفاده کنید تا مطمئن شوید روزانه 1000 میلی گرم RDA برای کلسیم دریافت می کنید.
اسموتی انبه Cilantro

اسموتی

برای افزایش پروتئین یا افزودن پودر پروتئین گیاهی مورد علاقه خود از شیر سویا بیشتر از شیر بادام استفاده کنید. یک یا دو قاشق غذاخوری روغن سالم با روغن گردو ، قلب کنف یا دانه های چیا اضافه کنید. اگر مخلوط کن قوی دارید ، چند عدد بادام هندی اضافه کنید – من این کار را اغلب انجام می دهم!

ایده های میان وعده خوشمزه تر:

  • بادام و میوه های خشک
  • هموس و سبزیجات
  • ماست گیاهی ، میوه و گرانولای خانگی: در حال حاضر ماست گیاهی سیگی را دوست دارم زیرا پروتئین آن بیشتر از بسیاری از انتخاب های ماست گیاهی دیگر است.
  • پاپ کورن خانگی: من فقط 1 1/2 قاشق غذاخوری مغز پاپ کورن را به یک کیسه ناهار کاغذی قهوه ای اضافه می کنم ، چندین بار آن را تا می کنم و در مایکروویو قرار می دهم. پاپ کورن مایکروویو ساده تر و ارزان تر از خرید کیف است.
  • چیپس تورتیلا و سالسا یا گوآکاموله
  • پودینگ موکا چیا: دانه های چیا منبع عالی فیبر ، پروتئین و چربی های سالم برای قلب هستند
  • غلات و شیر سویا در یک کاسه کوچک: من شیر سویا را ترجیح می دهم زیرا پروتئین آن بیشتر از سایر شیرهای گیاهی است.
  • محصول روزانه (شاخه): من عاشق اسموتی ها و لقمه هایی برای میان وعده های آسان هستم که برای شما نیز مفید است! از کد استفاده کنید دبی 25 دلار از اولین جعبه خود خریداری کنید.

میان وعده های مورد علاقه خریداری شده در فروشگاه:

این محصولات با استفاده از پیوندهای مشترک (تغییر مسیر) در آمازون پیوند داده می شوند.

منابع: گیاهخوار بودن: یک نشریه جامع برندا دیویس ، RD و Vesanto Melina ، MS ، RD



دیدگاهتان را بنویسید