آیا تو استرس داری؟ امتحان کن!


من می خواهم در مورد زمان زیادی که امروز صرف می کنیم ، چقدر تلاش می کنیم در انتخاب غذاهای سالم تلاش کنیم ما رژیم داریم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصول غذای سالم و رژیم غذایی و …) اما می بینیم که همه این کارها را انجام می دهیم ، اما نتیجه دلخواه ما نفهمیدیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقاط وجود دارد که می گوید مقدار انرژی الزامات ما مشروط است

مشکلات عصبی مانند استرس می تواند انرژی مورد نیاز شما را تامین کند بدن خود را تغییر دهید و در نتیجه روند کاهش وزن با مشکلات و شکست مواجه می شود.
با توجه به نقش آن در استرس و کاهش وزن ، ابتدا باید به استرس فکر کنید بیماریهای عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل کمی استرس (مثال: رانندگی در ترافیک یا محل کار و تحت استرس)

بنابراین این کاری است که ما باید انجام دهیم این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا پاسخ ما به آنها را تغییر دهید.
اما فردی که رژیم دارد به جای بررسی عوامل سبک زندگی چه می کند؟، مصرف بیشتر را محدود کرده و فشار بیشتری به بدن وارد می کند. اما غافل از وزن آن کاهش نخواهد یافت.

از متقاضیان بپرسید ، “برای کاهش استرس 10 تا 9 برابر چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

خوب ، شما از آزمون می پرسید ، پس ما چکار کنیم؟ این یکی از راه حل هایی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم لیستی از فعالیت های فردی که به شما در مقابله با استرس کمک می کند اوقات خوشی داشته باشید ، آماده شوید!

بر اساس تجربه من ، این ایده ها می توانند به شما در ایجاد و تهیه یک لیست شخصی کمک کنند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر عاشق حیوانات خونخوار هستید ، می توانید آنها را بخرید و لذت ببرید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین را بررسی کنید

به قلب طبیعت بروید (حتی پارک خوب است)

شلیک کنید یا شلیک کنید

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید