آشنایی با رژیم غذایی دانمارکی و تاثیرات آن بر کاهش وزن


خوش اندام بودن و افزایش وزن ، رویایی است که به راحتی به دست نمی آید ، اما باید برای آن تلاش کنید ، امروز در این مقاله می خواهیم شما را با یک روش کاهش وزن سریع آشنا کنیم که می تواند در 13 روز به هدف شما برسد. این روش یک رژیم کاهش وزن به نام رژیم دانمارکی است که به عنوان روش سریع شناخته می شود.

مقدمه ای بر رژیم دانمارک

مقدمه ای بر رژیم دانمارک

رژیم دانمارکی مانند رژیم کانادایی مدعی است که اگر قوانین را رعایت کنید ، می توانید 6 تا 8 کیلوگرم در 13 روز کاهش دهید ، که محققان استفاده از این رژیم را توصیه نمی کنند ، اما کسانی که می خواهند سریع وزن خود را کاهش دهند می توانند از آنها کمک بگیرند. باید بگویم که این رژیم ، این رژیم ، کار آسانی نیست ، حتی اگر بتوانید به سرعت آنچه را که ما می خواهیم به دست آورید.

این رژیم غذایی ، همانطور که مشخص است ، توسط یک دانمارکی در دانمارک ارائه شده است ، وظیفه اصلی او استفاده از غذاهای بسیار کم کالری است که باید مطابق برنامه رژیم غذایی خود رعایت کنید. این رژیم می تواند انتخاب خوبی برای سم زدایی بدن باشد ، غذاهای رژیم دانمارکی بسیار متفاوت و خاص هستند و شما نمی توانید هیچ تغییری ایجاد کنید یا مصرف را افزایش یا کاهش دهید. شما باید از یک لیست 13 روزه استفاده کنید. غذاهای ارائه شده در زیر

رژیم 13 روزه دانمارکی

در طول این رژیم غذایی ، بدن فقط 600 کالری در روز دریافت می کند که مقدار بسیار کمی در روز است و در شرایط عادی ، میزان کالری دریافتی روزانه از 1500 تا 2500 متغیر است که به معنی کاهش شدید در مقایسه است. مقادیر بالای این رژیم کالری حمل می کند. وقتی میزان کالری وارد شده به بدن ما کاهش می یابد ، بدن از چربی بدن برای تولید انرژی خود استفاده می کند و در نتیجه باعث کاهش وزن می شود.

رژیم دانمارکی می تواند برای کسانی که چربی شکمی زیادی دارند مفید باشد ، اما بهتر است بدانید که این رژیم یک روش بسیار محدود کننده است و هرگز به شما اجازه نمی دهد قوانین خود را زیر پا بگذارید ، زیرا در این مدت یک رژیم غذایی شیرینی ، شما باید استفاده از این رژیم را متوقف کنید ، زیرا باید موثر واقع شود ، و جالبتر اینکه بعد از قطع این رژیم نمی توانید دوباره امتحان کنید. از آن استفاده کنید زیرا متوقف شدن آن 6 ماه طول می کشد ، رژیم را دنبال کنید ، می توانید این کار را ادامه دهید.

ویژگیهای رژیم دانمارک

قوانین رژیم غذایی دانمارکی برای کاهش وزن

  • اگر این رژیم دانمارکی را برای کاهش وزن انتخاب کرده اید ، باید قوانین این رژیم را رعایت کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.
  • رژیم دانمارکی تنها 13 روز است ، نه کمتر و نه بیشتر.
  • در این رژیم هیچ تنقلاتی وجود ندارد و فقط غذاهای اساسی مانند صبحانه ، ناهار و شام مصرف می شود.
  • هنگام گرسنگی در این رژیم باید آب بنوشید زیرا به کاهش گرسنگی کمک می کند
  • وعده های اصلی غذایی باید در زمان مناسب مصرف شود .8 صبح ، 2 بعد از ظهر ، 6 بعد از ظهر.بعد از ساعت 6 از غذا استفاده نمی شود.
  • هرگز از غذاهایی که در منو نیستند استفاده نکنید.
  • اگر حالت تهوع یا سرگیجه دارید ، از رژیم دانمارکی استفاده نکنید.

همه چیز درباره رژیم دانمارک

منوی رژیم غذایی دانمارکی

روز اول

صبحانه یک فنجان قهوه با یک فنجان شکر

ناهار ⇐ 2 تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی / 400 گرم اسفناج پخته

شام: 200 گرم استیک گوشت سرخ شده / سالاد سبزیجات برگ سبز / با آب لیمو و کمی روغن

روز دوم

صبحانه یک فنجان قهوه با یک فنجان شکر

ژامبون 250 گرمی را با ماست در یک کاسه کوچک میل کنید

شام: 200 گرم گوشت گاو سرخ شده / با آب لیمو و کره / سالاد سبزیجات برگ سبز

کمی گل رز

صبحانه. یک فنجان قهوه / یک تکه نان تست کوچک با کمی شکر

شام ⇐ 2 تخم مرغ آب پز / 1 ژامبون / یک فنجان کاهو

شام ⇐ 1 عدد کرفس پخته / 1 قطعه گوجه فرنگی / 1 قطعه میوه

روز چهارم

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: یک فنجان ماست با 200 میلی لیتر آب طبیعی

شام 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 هویج

جمعه

صبحانه 1 هویج با مقدار کمی آب لیمو

شام: 200 گرم کدو تنبل در آب لیمو پخته شده است

شام: 200 گرم گوشت گاو / کره سرخ شده و 1 کرفس

شنبه

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ⇐ 2 تخم مرغ / 1 هویج

شام: 1 عدد سینه مرغ آب پز کوچک / سالاد سبزیجات / با آب لیمو و کره

وعده های واقعی برای رژیم دانمارک

روز هفتم

صبحانه ⇐ فنجان چای

ناهار ⇐ یک لیوان آب

شام: 200 گرم گوشت سرخ کرده / سیب

روز هشتم

صبحانه یک فنجان قهوه با یک فنجان شکر

ناهار ⇐ 400 گرم اسفناج پخته / 2 تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی

شام: 200 گرم گوشت گاو سرخ شده / سالاد سبزیجات سبز / آب لیمو و کره

روز نهم

صبحانه یک فنجان قهوه با یک فنجان شکر

ناهار ⇐ 200 گرم ژامبون / 1 فنجان ماست کوچک

شام ⇐ 200 گرم گریل / سالاد سبزیجات / آب لیمو و کره

روز دهم

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ham 1 ژامبون / 1 کاسه کوچک کاهو / 2 تخم مرغ آب پز

شام ⇐ 1 گوجه فرنگی / 1 کرفس پخته / 1 میوه

روز یازدهم

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ⇐ 200 میلی لیتر آب طبیعی / 1 فنجان ماست

شام ⇐ 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 هویج

روز دوازدهم

صبحانه لیمو 1 هویج با آب لیمو

ناهار لیمو 200 گرم کدو تنبل آب پز با آب لیمو

شام: 200 گرم گوشت گاو سرخ شده / یک تکه کرفس و کره (کم چرب)

روز سیزدهم

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ⇐ 2 ورقه با هویج

شام ⇐ 1 عدد سینه مرغ آب پز متوسط ​​/ سالاد سبزیجات برگ سبز / آب لیمو و کره

کاهش سریع وزن با رژیم دانمارکی

تا زمانی که به درستی غذا بخورید ، تأثیر رژیم دانمارکی برگشت ناپذیر است ، اما اگر رژیم غذایی قبلی خود را پس از پایان رژیم دانمارکی ادامه دهید ، وزن کاهش یافته به سرعت کاهش می یابد.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید