مهاجرت پزشکان به انگلستان و شرایط آن


مهاجرت پزشکان به انگلستان با پروسه ای همراه است و پزشکانی که می خواهند برای طبابت به انگلیس مهاجرت نمایند همواره می خواهند شغل خود را حفظ کنند. پزشکان برای طبابت در انگلستان نیاز به معادل سازی مدرک پزشکی خود دارند. بنابراین چه پزشکان عمومی و چه پزشکان متخصص نیاز است که در ابتدا مدرک پزشکی خود را معادل سازی نمایند.

کشور انگلستان از کشور های قدرتمند در جهان از نظر اقتصادی اجتماعی و سیاسی می ‌باشد. این کشور از نظر اقتصادی در رتبه ششم در جهان قرار دارد. همین موجب شده که افراد زیادی برای کار به انگلستان مهاجرت کنند. امروزه پزشکان زیادی به کشور انگلستان مهاجرت می ‌کنند و از اشتغال با حقوق مکفی و زندگی در آرامش برخوردار هستند. از مزایای مهاجرت پزشکان به انگلستان می ‌توان به حقوق و درآمد بالای پزشکان، برخورداری از خدمات اجتماعی در سطح بالا، بالا بودن استاندارد های زندگی در انگلستان، نزدیکی جغرافیایی به ایران در مقایسه با کشورهای آمریکا و کانادا و استرالیا و اخذ اقامت دائم و غیره اشاره کرد.

مهاجرت پزشکان به انگلستان و شرایط آن

مهاجرت پزشکان به انگلستان و شرایط آن

موسسۀ بین المللی راد از مراکز معتبر و تخصصی است که سال ها در بخش امور مهاجرتی فعالیت داشته و توانسته بهترین خدمات دهی را به مهاجران ارائه دهد. برای مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی ، اخذ اقامت دائم و.. می توانید از این مجموعه اطلاعات لازم را دریافت کنید.

شرایط مهاجرت پزشکان به انگلستان

کشور انگلستان نیاز زیادی به نیروی پزشک دارد و به همین دلیل از پزشکان استقبال خوبی به عمل می ‌آورد. همین موجب شده که افراد زیادی از سراسر جهان برای طبابت به کشور انگلستان مهاجرت کنند. البته برای مهاجرت پزشکان به انگلستان نیاز به مدارک هویتی، مدارک مالی، شرکت در آزمون و دریافت مجوز کار می ‌باشد. پزشکانی که در خارج انگلستان تحصیلات پزشکی خود را گذرانده باشند باید در ابتدا تاییدیه برای مدرک خود دریافت کنند و برای این کار نیاز به شرکت در دوره کارآموزی و کار به عنوان پزشک در این کشور می ‌باشد. به طور کلی شرایط ثبت نام و اخذ مجوز پزشکی به موارد مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

  • ملیت متقاضی
  • کشوری که مدرک پزشکی دریافت شده
  • موقعیت شغلی درخواستی پزشک در انگلیس
  • دوره ارشد یا دوره کارآموزی پس از لیسانس پزشکی

معادل سازی مدرک برای مهاجرت پزشکان به انگلستان

به طور کلی معادل سازی مدرک پزشکان سه مرحله دارد که در ابتدا یادگیری زبان کشوری که مهاجرت می ‌کنند، است. همچنین مرحله بعدی گذراندن آزمون‌ های مربوطه در انگلستان می ‌باشد و مرحله سوم هم گذراندن دوره کارورزی می ‌باشد. همانطور که گفته شد یکی از مراحل معادل سازی مدارک پزشکان زبان کشور است. بدیهی است که پزشکان ایرانی به جهت اینکه با زبان انگلیسی آشنایی زیادی دارند می ‌توانند در کشور های انگلیسی زبان بسیار راحت ‌تر به کار کردن بپردازند و به همین جهت به مهاجرت به این کشور ها تمایل بیشتری دارند. مزیت کشور های انگلیسی زبان این است که با توجه به آشنایی پزشکان با این زبان، مراحل اول که یادگیری زبان این کشور است به راحتی طی خواهد شد.

معادل سازی مدرک برای مهاجرت پزشکان به انگلستان 

معادل سازی مدرک برای مهاجرت پزشکان به انگلستان 

 ارزیابی مدارک برای مهاجرت پزشکان به انگلستان

متقاضیان مهاجرت و گردشگری به انگلستان باید در آزمون شرکت کنند. این آزمون دو مرحله دارد و هدف از این آزمون ارزیابی علمی و عملی در خارج از انگلستان برگزار شده و سطح دانش پزشکی متقاضیان توسط این آزمون سنجیده می ‌شود. مرحله دوم آزمون نیز مدل سازی مدارک پزشکان در انگلستان می‌ باشد که طی آزمون مرحله دوم برگزار می‌ شود که به ارزیابی مهارت‌ های بالینی و حرفه ‌ای می پردازد. مرحله اول این آزمون در کشور های مختلف مثل ترکیه، سنگاپور، مالزی و غیره برگزار می‌ شود و افرادی که می ‌خواهند در این آزمایش شرکت کنند نیازی به حضور فیزیکی در انگلستان ندارند و می ‌توانند در این کشور ها در آزمون شرکت کنند. پذیرفته شدگان در آزمون مرحله اول طب با داشتن مدرک زبان انگلیسی می‌ توانند برای اخذ ویزا در مرحله دوم آزمایش شرکت کنند. ویزایی که به این متقاضیان داده می ‌شود ویزای ۶ ماهه است. برای اخذ ویزا نیاز به مدارک هویتی، مدارک مالی و غیره است. متقاضیان مهاجرت پزشکان به انگلستان با دریافت نمره قبولی در این آزمون ‌ها تاییدیه شورای عمومی پزشکان انگلستان را به دست می ‌آورند. پس از موفقیت در مرحله اول و مراحل معادل سازی مدارک و آزمون و سپس دریافت جاب آفر از یک کارفرمای انگلیسی می ‌تواند تکمیل کننده این کار باشد. البته دقت داشته باشید که اگر پزشک متخصص هستید و می ‌خواهید در انگلستان به طبابت بپردازید باید در آزمون سه مرحله ‌ای MRCP را شرکت کنید.

مهاجرت پزشک عمومی به انگلستان

پزشکان از جمله افرادی هستند که در انگلستان از حقوق و مزایای بالایی برخوردارند. به همین دلیل افراد زیادی اقدام به مهاجرت به کشور انگلستان می ‌نمایند. مهاجرت پزشکان عمومی به انگلستان نیز بسیار رایج گشته است و پزشکان عمومی در انگلستان از درآمد بالای برخوردارند، بنابراین زندگی مفرحی را دارند. کشور انگلستان به نیروی پزشکی عمومی و انواع تخصص ‌ها نیاز دارد بنابراین دولت انگلستان استقبال خوبی از پزشکان می ‌نماید. شرایط زندگی پزشکان در انگلستان بسیار ایده آل است. شرایط رفاهی پزشکان در انگلیس بسیار عالی بوده و پزشکان از حقوق بالایی برخوردار هستند که می توانند زندگی خوبی را بگذرانند. فرهنگ غنی مردمان انگلستان شرایط خوبی را برای زندگی فراهم کرده است.

مهاجرت پزشک متخصص به انگلستان

امروزه مهاجرت پزشکان متخصص به انگلستان بسیار زیاد شده و نیاز است که این پزشکان شرایطی را داشته باشند تا بتوانند اقدام به مهاجرت نمایند. پزشکان متخصص پس از طی کردن مراحل و آزمون ‌های پزشکان عمومی و تاییدیه یا سازمان ای سی اف ام جی می ‌توانند در آزمون‌ های پزشکان متخصص شرکت کرده و قبول شوند و پس از دریافت مجوز کار پزشکی در انگلستان به این کشور مهاجرت کنند. کشور انگلستان به انواع نیرو های متخصص پزشکی در رشته ‌های مختلف نیاز دارد و به همین دلیل شرایط بسیار خوبی را برای آن ها فراهم می‌ کند.

مهاجرت پزشک متخصص به انگلستان

مهاجرت پزشک متخصص به انگلستان

پزشکی حرفه ای است که در سراسر جهان به آن نیاز است بخصوص در کشور انگلستان به نیروی پزشکی زیادی نیاز می باشد و به همین دلیل شرایط مهاجرت پزشکان به انگلستان آسان تر در نظر گرفته شده است. پزشکان در انگلستان از حقوق و مزایای زیادی برخوردارند. همچنین شرایط زندگی در انگلیس بسیار مطلوب است. همان طور که در این مقاله به آن اشاره کردیم ، مهاجرت پزشکان به انگلستان به دلایل مختلف انجام می گیرد و انگلستان دارای مزایای زیادی است که موجب شد هر ساله پزشکان زیادی از سراسر جهان به این کشور برای زندگی و کار بروند. برای مهاجرت پزشکان به انگلستان ، نیاز به معادل سازی مدرک است و نیاز است که پس از موفقیت در آزمون های مربوطه، اخذ تاییدیه از وزارت بهداشت انگلستان انجام شود و پزشک بتواند مجوز کار دریافت کند. برای مهاجرت پزشکان به انگلستان ، نیاز به ارائه ی مدارک خاصی است که مدرک زبان ، سوابق کاری، معادل سازی مدارک و … از این مدارک می باشد. برای سهولت در مهاجرت می توانید از موسسات معتبر مهاجرتی کمک بگیرید برخی از این موسسات دارای سابقه ی درخشانی هستند و می توانند به بهترین شکل اطلاعات لازم را به شما ارائه کنند.

موسسۀ بین المللی راد از مرکز معتبر مهاجرتی است که سال ها در این حوزه فعالیت داشته و دارای مشاورین مجرب است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

https://radvisa.com/



Source link