بدترین توصیه جهان در بهترین روغن برای رژیم کتوژنیک

چه کسانی نباید رژیم کتوژنیک بگیرند پژوهش های پزشکی بر روی داوطلبان نشان داده است که رژیم کتوژنیک در مقایسه با رژیم های غذایی دیگر، تاثیر بیشتر و سریع تری در 6 راه برای رسیدن به با رژیم کتوژنیک چقدر کم میکنیم شما 1402 کاهش وزن دارد. در مطالعه اخیر در مجله پزشکی ورزشی و تناسب اندام ، محققان دریافتند که شرکت کنندگان در مسابقات دوچرخه سواری و دویدن با شدت بالا ، بعد از چهار روز استفاده از رژیم کتوژنیک عملکرد بدی در مقایسه با کسانی که چهار روز را در یک رژیم پر کربوهیدرات قرار داشتند، ارائه نمودند . با مجله پزشکی ژین طب همراه شوید. 1- خوردن سبزیجات با کربوهیدرات بالا این یک اصل رایج است که همه سبزیجات مزایای سلامتی شگفت انگیزی برای بدن انسان به همراه دارند. قبل از انجام درمان استاندارد، او فقط روزهدرمانی و رژیم كتوژنیك محدود (600 كیلوكالری در روز) را به همراه آب مورد استفاده قرار داد. رژیم غذایی گیاهی اینگونه است که فرد عمدتا از مواد خوراکی مانند: میوهها، سبزیجات، غلات، حبوبات، آجیل و دانهها استفاده میکند. پیروی از رژیم میدیترانهای به این معنی است که انواع زیادی از میوهها و سبزیجات و همچنین غلات، آجیل و دانهها را باید در سبد غذایی گنجاند. مطالعات متعدد نشان میدهد که پیروی از رژیم غذایی مدیترانهای ممکن است خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش دهد.  Post has ᠎been g᠎en erated  by GSA C on​te nt  G enerator Dem᠎ov​ersi​on !

علاوه بر این، در یک مطالعه روی 1260 زن نیجریهای، خطر ابتلا به سرطان سینه در افرادی که بیشترین مصرف لوبیا را داشتند در مقایسه با کسانی که کمترین میزان مصرف را داشتند تا 28درصد کاهش یافته بود. بنابراین هر رژیم غذایی مانند رژیم مدیترانهای که این نوع غذا خوردن را تشویق میکند، ممکن است به بهبود سرطان کمک کند و یک تغذیه سرطان سینه خوب و مناسب محسوب شود. متخصصان تغذیه معتقد هستن روزانه سیزده تا بیست گرم پروتئین در وعده صبحانه باید باشد. در یک رژیم روزانه 2000 کالری، ممکن است 165 گرم چربی، 40 گرم کربوهیدرات و 75 گرم پروتئین به نظر برسد. با این حال انتخاب مواد غذایی خوب میتواند به تغذیه مغز و بدن در ادامه مبارزه با بیماری کمک کند. متخصصان تغذیه معتقدند که تقریبا 25 درصد افراد با شروع رژیم کتوژنیک دچار این علائم میشوند. اما این مطالعات قدیمی را به سختی میتوان با مطالعات امروزی مقایسه کرد؛ مطالعات قدیمی اغلب دچار سوگیری گزینش بودند، چرا که بیمارانی را که قادر به آغاز یا ادامهٔ این رژیم نبودند از مطالعه حذف میکردند و در نتیجه فقط افرادی در مطالعه لحاظ میشدند که میتوانستند نتایج نهایی آن را بهبود بخشند.

کتاب راهنمای رژیم کتوژنیک

تحقیقات نشان میدهد که حدود 50درصد از افراد مبتلا به سرطان سینه دچار افسردگی یا اضطراب نیز میشوند. با این حال، با کتو، رژیم در واقع از وابستگی سرطان به گلوکز سوء استفاده میکند. جالب است بدانید از این رژیم در سالیان دور، برای درمان بیماری صرع استفاده میشد، اما با پیشرفت علم پزشکی، داروهایی برای درمان این بیماری جایگزین شدند. ما قادر به تولید گلوکز نیستیم و مفید است، فقط برای 24 ساعت در بافت های ماهیچه ای و کبد ما ذخیره می شود. بسیاری از افرادی که در مورد سرطان سینه به صورت آنلاین مطالعه میکنند، امکان دارد ادعاهایی نیز پیدا کنند که یک رژیم غذایی میتواند آنها را در درمان کند. به همین ترتیب، مطالعهای روی 285 زن نشان داد که مصرف زیاد سیر و تره فرنگی نیز میتواند از سرطان سینه محافظت کند. نتایج این رژیم نشون داد که علاوه بر کنترل بیماری صرع لاغری هم اتفاق میوفته و این تبدیل دلیل شهرت این رژیم در سطح جهان شد. پزشکان همچنان در حال تحقیقات برای روشهای درمانی جایگزین یا کمکی برای این بیماری هستند .

خرید کتاب رژیم کتوژنیک

اگرچه چند مطالعه نشان دادهاند که رژیم کتوژنیک برای روند بهبود انواع خاصی از سرطان امیدوارکننده است؛ اما برای درمان سرطان سینه ثابت نشده. سبزیجات چلیپایی، از جمله گل کلم، کلم و کلم بروکلی، موجب کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه میشود. به طور کلی تحقیقات نشان میدهد که پیروی از یک رژیم غذایی متعادل با مقدار زیادی میوه، سبزیجات، غلات کامل، مرغ و محصولات لبنی کم چرب ممکن است تاثیر مثبتی بر درمان سرطان داشته باشد. زیرا اقدام به کاهش وزن میتواند سلامتی شما را تحت تاثیر قرار بدهد و به همین منظور باید از یک رژیم قاعدهمند و درست، تحت نظر مشاور پیروی کنید. علاوه بر این تحقیقات منبع معتبری نشان میدهد که این رژیم ممکن است به بهبود کیفیت خواب، کاهش درد و افزایش رفاه کلی فرد کمک کند. علاوه بر این عوارض جانبی درمان مانند استفراغ و اسهال میتواند باعث کمآبی بدن فرد شود. سبزیجات چلیپایی حاوی ترکیبات گلوکوزینولات هستند که بدن میتواند آنها را به مولکولهایی به نام ایزوتیوسیانات تبدیل کند. در حالی که بهبود رژیم غذایی میتواند سلامت کلی فرد را در پی داشته باشد و به طور کلی خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد؛ اما تنها یک تکه از پازل است و مراقبتهاب دیگری هم نیاز دارد.

نظرات برتر کتوژنیک در بدنسازی!

رژیم کتوژنیک در بدنسازی در حالی که برخی دیگر می توانند به راحتی و بدون علائم کتو آنفولانزا، منابع سوخت را تغییر دهند. در حالی که برخی غذاها ممکن است از سرطان سینه محافظت کنند، سایر غذاها ممکن است خطر ابتلا را افزایش دهند. ریزش مو در رژیم کتوژنیک یکی از عوارض شایع این رژیم غذایی است اما با رعایت برخی نکات میتوانید از ریزش مو یا تغیر حالت موهای خود در رژیم کتوژنیک جلوگیری کنید. در تحقیقات، انجام هرگونه مطالعه طولانی مدت و تحت کنترل، به دلیل عدم رعایت آن بسیار دشوار است. این نیز قابل ذکر است که مطالعه ای روی 1493 زن، مصرف بیشتر سبزیجات چلیپایی میتواند باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه شود. موارد ذکر شده به عنوان مثال پونه کوهی دارای آنتی اکسیدانهای کارواکرول و رزمارینیک اسید است که مطالعات لوله آزمایش نشان دادهاند که اثرات ضدسرطانی قابل توجهی در برابر ردههای سلولی تهاجمی سرطان سینه نشان میدهند و در تغذیه سرطان سینه گنجانده میشود.

برنامه رژیم کتوژنیک 28 روزه

در نمونه رژیم کتوژنیک لاغری ۱۴ روزه ای که برنامه آن در بالا ذکر شد میتوانید هر روز علاوه بر وعده های اصلی از دو میان وعده هم استفاده کنید. تعداد بسیار زیادی از زئونسترون ها مانند هورمون رشد گاو ها در لبنیات تجاری،پلاستیک مانند بسفنول آ و بی پی آ فتلات و پارابنها و مواد شیمیایی مورد استفاده در مواد غیر چوب وجود دارد. رژیم کتوژنیک استاندارد (SKD) : این یک رژیم غذایی بسیار کم کربوهیدرات، پروتئین متوسط و پرچرب است. رژیم غذایی کتو یا کتوژنیک یک نوع رژیم با کربوهیدرات کم و چربی بالا می باشد. در همان ابتدا بگوییم که هیچ کربوهیدراتی در رژیم کتو مجاز نیست. فیتوشیمیاییها: خوردن غذاهای حاوی ترکیبات خاصی به نام فیتوکمیکالها ممکن است به بدن فرد در مبارزه با سرطان کمک کند. با نوشیدن مقدار زیاد آب و خوابیدن زیاد میتوان اثرات آنفولانزای کتو را به حداقل رساند، همچنین مصرف چای سبز و قهوه ارگانیک در این مدت نیز توصیه میشود. بهتر است یکی از میان وعده های کتو را صبح و دیگری را بعد از ظهر میل کنید. به همین دلیل در طب اسلامی و طب سنتی دو وعده مصرف غذا در صبح و نزدیک غروب توصیه شده است.ناهار نخوردن و به جای آن استراحت قیلوله موجب سلامتی و تناسب اندام است.

رژیم کتوژنیک شامل چیست

در مقابل خوردن غذاهای فرآوری شده، غذاهای با قند بالا یا غذاهای سرخ شده تاثیرات منفی به دنبال دارد. حذف گلوکز از غذاهای کربوهیدراتی باعث می شود که بدن برای تامین انرژی، چربی بسوزاند. امروزه از برخی از آنها برای درمان لاغری استفاده می شود. با این وجود ، بیایید دلایلی را بررسی کنیم که چرا کتو برای برخی از افراد به عنوان یک ابزار کاهش وزن عمل می کند. بیماری آلزایمر: رژیم کتو ممکن است علائم بیماری آلزایمر را کاهش داده و پیشرفت آن را کند کند. بیماری آلزایمر: این رژیم غذایی علائم آلزایمر و سرعت پیشرفت بیماری را کاهش می دهد. از تحقیقات مشخص شده است که هم انسولین و هم فاکتورهای رشد شبه انسولین میتوانند رشد سرطانها را تحریک کنند. از آنجایی که سرطان سینه میتواند به طور قابل توجهی بر سلامت جسمی و روانی فرد تاثیر بگذارد، ممکن است بر اشتهای او نیز تاثیر منفی داشته باشد.

مشکلات رژیم کتوژنیک

در یک مطالعه بر روی 75929 زن، کسانی که حداقل 2 وعده هلو در هفته مصرف میکردند تا 41درصد کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه ER-S را داشتند. متعادل کردن نسبت امگا 3 به امگا 6 با خوردن ماهیهای چرب میتواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه نیز کمک کند. مطالعهای روی 2571 زن نشان داد که مصرف زیاد لوبیا خطر ابتلا به سرطان سینه را تا 20درصد در مقایسه با مصرف کم لوبیا کاهش میدهد. جالب است که یک مطالعه در لوله آزمایش نشان داد که آنتی اکسیدانهای پلی فنل موجود در هلو از رشد و گسترش رده سلولی سرطان سینه جلوگیری میکند. گیاهان و ادویهها مانند جعفری، رزماری، پونه کوهی، آویشن، زردچوبه، کاری و زنجبیل حاوی ترکیباتی شامل ویتامینها، اسیدهای چرب و آنتی اکسیدانهای پلی فنل هستند که میتوانند به محافظت در برابر سرطان سینه کمک کنند. انسولین ها مقدار اضافه ی گلوکز یا همون قند رو تبدیل به چربی های اضافه ای میکنن که دور شکم، پهلو و سایر نقاط بدن جمع میشه. مدیریت مصرف پروتئین بسیار مهم است چون در صورت کمبود گلوکز ممکن است بدن در صورت زیاد بودن پروتئین ، این را جایگزین گلوکز کند که باعث کاهش مسیر متابولیسم کتوز می شود.

نیازهای فرد به مواد مغذی ممکن است بسته به عوامل بسیاری متفاوت باشد که شامل سایر تشخیصهای پزشکی، وزن بدن، کمبود مواد مغذی، داروها و علائمی است که در زمان درمان تجربه میکنند. عوارض جانبی طولانی مدت شامل استئاتوز کبدی، هیپوپروتئینمی، سنگ کلیه و کمبود ویتامین و مواد معدنی است. از آنجایی که رژیم کتوژنیک یک ابزار قوی در کاهش وزن است، می تواند با مبارزه با چاقی، ریسک سرطان را هم پایین بیاورد.البته این رژیم معایبی هم دارد و نباید خودسرانه و به مدت طولانی استفاده شود. برای بهبود طعم غذا بهتر است از استفاده از ظروف فلزی خودداری کنند. در چنین مواقعی، چربی برای دریافت انرژی سووخت میشود و به کتون ها تبدیل میشود که همین مورد باعث فراهم شدن انرژی لازم برای مغز می گردد. «رژیم غذایی کتوژنیک» (Ketogenic diet) که به آن رژیم کتو هم گفته میشود، رژیمی با کربوهیدرات کم و چربی زیاد است. همچنین ممکن است برای سبک زندگی و تمایلات برخی افراد مناسب نباشد معقول ترین کار این است که از یک متخصص کتوژنیک که دارای تخصص تغذیه است در مورد برنامه و اهداف غذایی خود صحبت کنید تا تصمیم بگیرید که آیا یک برنامه غذایی کتو مناسب شما است یا خیر.