۷ نکته در مورد چگونگی ترک خوردن گوشت حتی اگر عاشق آن هستید – متخصص اطفال


بلافاصله پس از رابطه ما با گیاهان، من و همسرم خود را در یک مراسم خیریه عصرانه دیدیم. شام توسط یک پیشخدمت ماهر به طرز جادویی جلوی ما رسید. استیک، آه. ما با ملایمت یک گزینه غیر گوشتی درخواست کردیم و غذای ما با ماکارونی نرم جایگزین شد. هنگامی که محصولات حیوانی را رها می کنیم، برایمان روشن می شود که گوشت همه جا هست. مانند یک الکلی که از الکل اجتناب می کند، آشکار شده است که چقدر وسوسه خوشمزه همیشه در رسانه ها، رستوران ها، جشن های تعطیلات و تقریباً در هر موقعیت اجتماعی اطراف ما وجود دارد.

سلب مسئولیت: به عنوان یکی از همکاران آمازون، دکتر اتینگر از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کند. شما هیچ چیز اضافی پرداخت نمی کنید.

در اینجا ۷ نکته در مورد چگونگی تجدید نظر در رابطه با گوشت وجود دارد. در زیر با پیشنهادات دیگر برای گیاهخواران کنجکاو، وگان های جدید، وگان ها، وگان ها و وگان ها در زیر نظر دهید.

۱. طعم دهنده ها

یک همکار یک بار سعی کرد مرا متقاعد کند که استیک غذای مناسبی برای غذا دادن به دنیاست. از او پرسیدم که چگونه استیک دوست دارد؟ او تکه گوشت کبابی را با روغن زیتون، پیاز و سیر تشریح کرد. بنابراین او در واقع طعم گیاهان را دوست دارد.

در نظر بگیرید که چگونه از همبرگر معمولی لذت می برید. در حالی که گوشت، پنیر و بیکن محصولات حیوانی هستند، طعم های دیگر از پادشاهی سبزیجات. حتی می توانم بگویم که یک فرد بیشتر به آن پاسخ می دهد هیجان انگیز، چرب، نمکی و خوش طعم برای محصولات حیوانی طعم واقعی غذا از نان، دانه‌های کنجد، کاهو، گوجه‌فرنگی، پیاز، ترشی/سنگ، فلفل، سس کچاپ، خردل و هر گونه سبزی و ادویه دیگر در سس مخصوص به دست می‌آید. قارچ ها نوعی قارچ هستند، اما شما متوجه موضوع هستید. ما انسان ها در واقع از طعم های متنوع گیاهان لذت می بریم. پس چرا فقط گیاهان نخوریم؟

۲. غذاهای انتقالی

اگر واقعاً باید آن همبرگر یا مرغ را بخورید، به گزینه های متعدد گوشت وگان نگاه کنید. این روزها واقعاً گزینه های خوب زیادی وجود دارد. اگر این محصولات با اهداف شما همخوانی داشته باشند می توانند از آنها لذت ببرند. اگر هدف کاهش وزن است، به همین دلیل باید از آن اجتناب کرد تراکم کالری بسیار بالا. اگر کسی بخواهد نمک را محدود کند، همین کار را می کند. اما، اگر هدف باشد کاهش کلسترولمهربانی با حیوانات یا با آنها کاهش اثرات زیست محیطی انتخاب های غذایی فرد پس این محصولات انتخاب خوبی هستند. گوشت‌های گیاهی را غذاهای انتقالی می‌نامند، زیرا نشان‌دهنده بهبودی نسبت به رژیم غذایی استاندارد آمریکایی در مسیر غذاهای کامل و رژیم‌های گیاهی است.

۳. صبر کنید

آیا در مورد گوشت خالص که به آن گوشت پرورشی نیز می گویند شنیده اید؟ شرکت ها در حال پیشرفت های قابل توجهی در زمینه گوشت های آزمایشگاهی هستند. اگر کنار گذاشتن گوشت تا آخر عمر باعث اضطراب زیادی در شما می شود، همین الان پرهیز کنید و در آینده نزدیک برای لذت بردن از گوشت تمیز برنامه ریزی کنید.

گوشت آزمایشگاهی AKA Clean Meat AKA Cultured Meat

به نظر می رسد مردم باید بر عامل کثیف غذا خوردن از ظرف پتری غلبه کنند. اما، وقتی به آن فکر می کنید، در واقع بزاق کمتری نسبت به قرار دادن چیزی که از یک کشتارگاه بیرون می آید در دهان شما وجود دارد. زمانی که قیمت این محصولات از گوشتی که در مزرعه در سوپرمارکت پرورش می‌یابد کمتر باشد، دامداری، سنتی ۱۵۰۰۰ ساله، تمام می‌شود. تامین کنندگان عمده گوشت در سراسر جهان این شرکت در استارت آپ ها برای تولید گوشت پرورشی سرمایه گذاری می کند زیرا چنین غذاهایی فواید بسیار زیادی برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دارد.

  • دیگر به دلیل آلودگی باکتریایی مواد غذایی فراخوانی نمی شود. غذای تولید شده در آزمایشگاه با مدفوع حیوانات تماس پیدا نمی کند، بنابراین برای آلودگی به سالمونلا یا E. coli هیچ فراخوانی پرهزینه وجود ندارد.
  • مزایای زیست محیطیتخمین زده می شود که گوشت پاک شامل ۷-۴۵٪ مصرف انرژی کمتر، ۷۸-۹۶٪ انتشار گازهای کمتر، ۹۹٪ کمتر استفاده از زمین و ۸۲-۹۶٪ مصرف آب کمتر از گوشت حیوانات است.
  • محلی بخورید: تولید گازهای گلخانه‌ای در حمل و نقل حیوانات و محصولات غذایی تمام شده کمتر می‌شود، زیرا گوشت را می‌توان به صورت محلی، حتی یک روز، نزدیک به آشپزخانه رستوران رشد داد.
  • در نهایت، ترکیب غذایی این محصولات می‌تواند خواسته‌های مصرف‌کننده مانند افزایش پروتئین، کاهش چربی، تراکم کالری کمتر یا هر چیزی که علم تغذیه به عنوان سالم در آن زمان تبلیغ می‌کند را برآورده کند.
  • طعم‌ها در نهایت در فرآیند کشت به گوشت تزریق می‌شوند تا نیازی به خیساندن نباشد. طعم استیک و مرغ به اندازه چیپس (مانند نمک و سرکه، باربیکیو، پیاز فرانسوی و غیره) وجود خواهد داشت.
  • کاهش خطرات بیماری همه گیر بعدیتقریباً ۷۵ درصد از بیماری های عفونی جدید از حیوانات گرفته می شود. ویروس ها و باکتری های متخاصم از گوشت بوته، بازارهای مرطوب و مزارع کارخانه ها به انسان منتقل می شوند. در مورد گوشت خالص آزمایشگاهی چنین شانسی وجود ندارد.
  • در این آموزش و معنویت با گوشت خالص بیشتر آشنا شوید بخش نمایش روزانه.

من مطمئن نیستم که شرکت های بزرگ گوشت حتی به ما بگویند که آیا و چه زمانی گوشت سوپرمارکت با گوشت آزمایشگاه جایگزین می شود یا خیر. برچسب‌های بسته‌بندی موجود اشتراکات کمی در مورد منبع گوشت داخل آن دارند. یک روز، ظرف شما ممکن است بگوید “جدید و بهبود یافته!”

۴. پس انداز کنید

گوشت گران است. غذاهای کامل، رژیم غذایی مبتنی بر گیاه، بر اساس مواد اصلی مانند برنج، لوبیا، سیب زمینی، بلغور جو دوسر، ذرت و ماکارونی ساخته شده است. اینها چند غذای ارزان در سوپرمارکت هستند. چه چیزی را بیشتر دوست دارید؟ گوشت یا پول در بانک که بتوان برای سایر کالاها و خدمات ضروری یا گران قیمت استفاده کرد؟

۵. دستیابی به ناامیدی

آنچه می خوریم فقط به عادت های ما بستگی دارد. اما تغییر عادات سخت است. لحظه ای در مورد منبع الگوی غذایی یا هوس خود کنجکاو باشید. ذهن آگاهی می تواند به از بین بردن این ولع در فرآیندی که به عنوان تحقق ناامیدی شناخته می شود، کمک کند. این انتشار ایده هایی برای رد کردن جادوی گوشت به اشتراک می گذارد.

۶. گوشت دوشنبه

خیر متاسفم، اما به نظر من این کمتر از نیمی از اندازه است. مقیاس هفتم است. گوشت دوشنبه یک است نسخه اعتدال این مطلقا هیچ کاری برای سلامتی شما ندارد. حتی بدتر از آن، تنها یک روز مرخصی از خوردن گوشت ممکن است به فرد احساس امنیت کاذب بدهد که کاری مهم برای بهبود سلامتی انجام می شود. افراد ممکن است احساس کنند اجازه دارند گوشت بیشتری بخورند یا در روزهای دیگر هفته بی احتیاطی بخورند. دوشنبه‌های بدون گوشت تنها زمانی ارزشمند است که قطار کوتاهی را متوقف کند تا کاملاً بدون گوشت باشد.

۷. عاشقان غذا خوشحال می شوند

تغییر رژیم غذایی فرصتی برای امتحان دستور العمل های جدید است. برای کسانی که از بودن در آشپزخانه لذت می برند، هزاران کتاب آشپزی، وب سایت و صفحات پینترست دستور العمل های گیاهی را ارائه دهید. مزیت دیگر تمیز کردن سریعتر پس از پخت است زیرا نیازی به تخته برش، بشقاب و ظروف جداگانه بدون گوشت خام، ماهی و مرغ در دستور پخت وجود ندارد. باغبانان همچنین می توانند از پرورش مواد تشکیل دهنده خود خوشحال باشند، که مطمئنا آسان تر از پرورش خوک یا گاو است.

یک برگ جدید ورق بزنید و یک باغ راه اندازی کنید

مراحل

مطمئن نیستید چگونه ادامه دهید؟ این مراحل را دنبال کنید، هر کدام در یک زمان راحت شخصی. برخی یک شبه تغییر را انجام می دهند. برخی دیگر ممکن است هفته ها، ماه ها یا سال ها طول بکشد تا در این مسیر به سمت یک رژیم غذایی کامل و مبتنی بر گیاه حرکت کنند. در طول مسیر، همانطور که در پیشنهاد شده است، مصرف گیاه خود را افزایش دهید این انتشار، در یک این انتشار، و در این انتشار. پر از سبزیجات نشاسته ای و غیر نشاسته ای، میوه ها، غلات کامل، حبوبات، آجیل و دانه ها.

  • از خوردن موجوداتی که روی ۴ پا راه می روند خودداری کنید: گاو، خوک، بره و غیره.
  • پس از آن، دیگر از حیوانات دو پا خبری نیست: مرغ، بوقلمون و غیره.
  • وقتی آماده شدید، از شر هر موجود پا خلاص شوید: ماهی، صدف، تخم مرغ
  • محصولات لبنی: شیر، پنیر، ماست و بستنی را حذف کنید
  • در نهایت حذف کنید غذاهای فراوری شدهشکر و روغن های گیاهی اضافه شده

بنابراین، سعی کنید گوشت را کنار بگذارید. بدترین چیزی که می تواند در یک دوره آزمایشی چند هفته ای اتفاق بیفتد چیست؟ شما واقعاً به هیچ گونه کمبود تهدید کننده زندگی مبتلا نخواهید شد. منتظر دو تغییر سریع در سلامتی خود باشید که ممکن است افراد ناآماده را ناراحت کند.

چه انتظاری داری

انتظار داشته باشید که حتی بیشتر گرسنه باشید. این پاسخی به کاهش است تراکم کالری از غذاهای گیاهی بدن ما قبل از تاریخ از زمانی که ما در زمان کمبود کالری تکامل یافته ایم، هوس کالری دریافت کرده است. بدون گوشت پر کالری، مغز ما زنگ خطر نزدیک شدن به گرسنگی را به صدا در می آورد. هر تغییری در رژیم غذایی که کالری دریافتی را کاهش دهد باعث این پاسخ می شود. اگر بدون گوشت گرسنه‌تر، مضطرب‌تر، یا استرس بیشتری دارید، برخی از غذاهای گیاهی کامل بخورید تا به مغز پارینه سنگی خود اطمینان دهید که بقای شما در خطر نیست. شکم پر می تواند آرامش بخش باشد.

انتظار داشته باشید که احساس نفخ، گاز گرفتگی و گرفتگی کنید. فیبر یک اصطلاح کوتاه برای فیبر گیاهی است. در محصولات حیوانی فیبر وجود ندارد و در گیاهان فیبر زیادی وجود دارد. کاهش مصرف گوشت و خوردن بیشتر گیاهان کامل ممکن است باعث ناراحتی گوارشی شود که برای مقادیر زیاد فیبر غیرعادی است. باکتری های روده ای که وظیفه هضم تمام آن فیبر جدید را دارند که باید تکثیر شوند. در این بین، ممکن است سفرهای بیشتری به حمام وجود داشته باشد. هیدراته ماندن می تواند به این انتقال کمک کند.

هیچ چیز آسان نیست

گرسنگی و ناراحتی گوارشی با تطبیق بدن با شرایط عادی جدید کاهش می یابد. آن احساسات ناخوشایند با غرور در تغییر عادت های موفق شما جایگزین می شود. ترک گوشت شاهکار شگفت انگیزی است که می توانید به آن افتخار کنید.

اگر به دنبال راهنمایی شخصی تر هستید، یک نمایه ایجاد کنید نوبت پزشکی از راه دور. من در نیویورک و نیوجرسی مردانی بین ۲ تا ۲۱ سال می بینم. افراد زیر ۱۸ سال باید با والدین یا قیم معاینه شوند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر