۷ راز برتر برای کاهش وزن که هیچکس به شما نمی گوید!!!


خیلی اوقات افراد موفق به کاهش وزن نمی شوند. عوامل زیادی نقش افرادی را ایفا می کنند که قادر به باخت نیستند. در اینجا می توانید ۷ راز اصلی کاهش وزن را بیابید.

ممکن است همه چیز را امتحان کرده باشید، چه رژیم غذایی، باشگاه ورزشی، دستور العمل های کاهش وزن، برنامه غذایی، برنامه های رژیم غذایی افراد مشهور، یوگا یا ورزش، اما هنوز آن را از دست نداده اید.

گاهی اوقات شما نمی خواهید پایین بیایید و وزن سنگین به مغز شما آسیب می زند. بنابراین ما ایده های کاهش وزن فوق العاده را مورد بحث قرار می دهیم تا اجازه دهیم این اتفاق بیفتد.

رازهای کاهش وزن

رژیم Crash & Fad به کاهش وزن سریع و سریع کمک می کند. اما اغلب از دست دادن آب است. رژیم های سخت می تواند کسل کننده باشد و برای مدت طولانی به سختی به آن پایبند باشید.

کاهش وزن خیلی سریع می تواند برای سلامتی مضر باشد و به هیچ وجه باید از آن اجتناب کرد.

می تواند کلیه ها و کبد را به خطر بیاندازد و تشکیل سنگ های صفراوی را افزایش دهد.

بنابراین، دفعه بعد که در مورد “کاهش ۱۰ کیلوگرم در ۱۰ روز” شنیدید، به سادگی آن را نادیده بگیرید.

برنامه های رژیم غذایی افراد مشهور جدیدترین روند هستند، اما مردم در نهایت پول و زمان زیادی را بدون نتیجه زیاد خرج می کنند.

مانترا کاهش وزن

“آهسته و پیوسته مسابقه را میبرد”

با آهسته رفتن می توانید سریع بروید. فقط مطمئن شوید که تلاش های شما ثابت است.

رم در یک روز ساخته نشد و شما هم وزن کم می کنید

کاهش وزن آهسته برای بدن شما مفید است زیرا با رژیم غذایی کم کالری سازگار است.

انرژی های تجدید پذیر از چربی های ذخیره شده در فعالیت های روزانه استفاده می شود.

بدتر شدن تدریجی احتمالاً طولانی تر خواهد بود.

سریع وزن کم کنید

گاهی کاهش وزن می تواند بسیار کند باشد. اما محدودیت کالری ثابت با تمرینات روتین بهترین راه برای شکست دادن چند کیلو اضافه خواهد بود.

افزایش وزن عبارت است از تجمع آهسته چربی در طول سالها. حتی افزایش وزن ۰.۵ کیلوگرمی در ماه به مدت ۵ سال قابل انتقال استدر یک افزایش ۳۰ کیلوگرمی

بنابراین ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که این نوع تجمع ظرف یک ماه از بین برود. برای راه درست باخت طبیعی صبور باشید.

آرامش خود را حفظ کنید و نتایج کاهش وزن را مشاهده خواهید کرد.

ترفندهای کاهش چربی شکم

دادن خودت عالیه

با استعداد بودن احساس بسیار خوبی دارد و به شما انرژی مثبتی برای ادامه مسیر کاهش وزن می دهد.

یک شلوار جین یا یک لباس جدید بخرید.

تجهیزات تناسب اندام یا لباس ورزشی جدید را امتحان کنید.

اگر جیبتان کمی سنگین است، می توانید تعطیلات کوچک یک یا دو روزه را امتحان کنید تا ذهن خود را تازه کنید.

نکات کاهش وزن

نگران نباش. شاد بمان جولی با جنب و جوش بودن، اندورفین ترشح می کند که به کاهش وزن اضافی کمک می کند.

اضطراب، شکست و سختی‌ها می‌توانند به ناامیدی و منفی‌بافی اضافه کنند و در نهایت از ذهن و بدن شما منفجر شوند. چنین دوره هایی می تواند منجر به پرخوری و افزایش وزن خطرناک شود.

بنابراین، “شاد باش” شعار گورو برای اکثر افرادی است که در کاهش وزن موفق هستند.

ایده های کاهش وزن

سعی کنید به مدت دو دقیقه در وقت اداری چند تمرین کوچک انجام دهید.

در صورت امکان به جای پله برقی از پله استفاده کنید.

در حین کار هر ساعت ۶ دقیقه پیاده روی کنید. این نه تنها به شکست خوردن کمک می کند، بلکه تمرکز و کارایی شما را افزایش می دهد.

۳۰ تا ۴۰ دقیقه در روز ورزش منظم، یوگا، آهسته دویدن یا دوچرخه سواری یک تقویت کننده نیترو برای رسیدن به هدف و رویای نهایی شما خواهد بود.

بدون جراحی وزن کم کنید

ممکن است احمقانه به نظر برسد. اما تحقیقات نشان داده است که افرادی که به سرگرمی می پردازند تمایل به حفظ فرم بدن دارند.

رقص، بدمینتون، کریکت یا حتی نواختن گیتار، آواز خواندن، نقاشی، مکعب های یاقوت و غیره به شما کمک می کند تمرکز خود را حفظ کنید.

سعی کنید یکی را انتخاب کنید یا چیز جدیدی مانند نواختن پیانو یاد بگیرید، آواز خواندن کارائوکه می تواند جادویی باشد. چیزهای کوچکی از این دست با کاهش وزن کم کم ارزشمند خواهند بود.

این مقاله توسط دکتر دارمش دانانی و دکتر شنتان بی پاتل که دو جراح برتر چاقی در هند برای جراحی کاهش وزن در بیمارستان چند تخصصی Kiran، سورات، گجرات هستند، نوشته شده است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر