7 دلیل شگفت انگیز برای عضلات شما


آیا بدن شما آماده زندگی پر از فعالیت است؟

شما از فعالیتهای خارج از منزل ، ماجراجویی لذت می برید ، با خانواده و دوستان خود تفریح ​​می کنید و به راحتی می توانید فعالیتهای روزانه خود را انجام دهید … با انرژی اضافی خود!

کی اینو نمیخواد! میدونم چیکار کردم!

داشتن ماهیچه های قوی هر یک از این کارها را آسان تر می کند و حتی می تواند اعتماد به نفس کلی شما را افزایش دهد. و البته سلامت کلی شما.

7 علت شگفت انگیز عضلات شما …

  1. ماهیچه به بدن شما در کنترل قند خون کمک می کند. هنگام ورزش ، ماهیچه های شما از گلوکز بیشتری استفاده می کنند که قند خون شماست. و با گذشت زمان ، این می تواند به کاهش قند خون شما کمک کند.

    علاوه بر این ، به بهبود نحوه استفاده بدن از انسولین برای محافظت در برابر مشکلات متابولیک و دیابت کمک می کند.

  2. آنها شما را قوی نگه می دارند. ماهیچه ها تمام فعالیت های شما را تقویت می کنند … از راه رفتن ، بازی گلف ، باغبانی ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، رقص ، بالا رفتن از پله ها یا قدم زدن در ساحل!
    نکته اصلی این است که سخت کار کنید تا آنها را قوی نگه دارید.

    آیا می دانستید که از سن 30 سالگی شروع به از دست دادن توده عضلانی می کنید و با افزایش سن این میزان افزایش می یابد؟ بنابراین بیایید این ماهیچه ها را حرکت دهیم!

  3. به سوزاندن کالری بیشتر به ماهیچه ها کمک می کندنه تنها زمانی که فعال هستید ، بلکه در روز و شب نیز فعالیت می کنید. مطالعات نشان می دهد که 10 پوند ماهیچه 50 کالری در روز و 10 پوند چربی 20 کالری می سوزاند. اگرچه این ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما همه چیز به مرور اضافه می شود.
  4. برای روحیه و عزت نفس شما مفید است.وقتی ماهیچه های قوی و متعادل دارید ، عموما وضعیت بهتری دارید. و وضعیت بهتر با روحیه بهتر و اعتماد به نفس بیشتر همراه است!
  5. این برای مفاصل و استخوان های شما مفید است.ورزش منظم که ماهیچه های اطراف مفاصل شما را تقویت می کند می تواند به حرکت بهتر آنها کمک کند و درد کمتری داشته باشد. من می توانم آن را تضمین کنم!

    درد زانوی من آنقدرها که می توانستم وجود نداشت زیرا من ماهیچه هایم را بسیار تمرین دادم (من آرتروز شدید دارم) و تعویض زانو من سالها بعد اتفاق افتاد!

    تمرینات تحمل وزن می تواند به استخوان های شما کمک کرده و با افزایش سن آنها را قوی نگه دارد.

  6. شما را زنده نگه می دارد.بالاخره قلب شما ماهیچه است! ورزش ماهیچه های قلب را تقویت می کند ، به کاهش وزن کمک می کند و از آسیب عروق به دلیل کلسترول بالا ، قند خون و فشار خون جلوگیری می کند.
  7. کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.این می تواند به شما انرژی و قدرت دهد تا فعال باشید و چیزهای جدید را امتحان کنید! برای اینکه بتوانید کارهایی را که دوست دارید انجام دهید!

شخصاً ، وقتی می خواهم یک تمرین را کنار بگذارم (بله ، گاهی اوقات برای من اتفاق می افتد!) ، به تمام دلایلی که نمی خواهم فکر می کنم. آنها همیشه سنگین تر از لحظه تنبلی به نظر می رسند!

یک ترفند دیگر این است که با اجازه دادن به من اجازه دهید کفش و لباس ورزشی خود را بپوشم و اگر نمی خواهم ادامه ندهم. خوب ، من یکبار شروع کردم ، همیشه ادامه می دهم.

نظرات خود را در زیر بنویسید و دلایل خود را برای آموزش و / یا نحوه ایجاد انگیزه در عمل بیان کنید.


اگر می خواهید نتایج کوتاه ، م effectiveثری در 5 تا 20 دقیقه به دست آورید (دیگر بهانه ای برای تمرین نکردن ندارید!) ، سپس برنامه Time Crunch من را ببینید … برای همه سطوح تناسب اندام عالی است.

علاوه بر این ، هر تمرین شامل یک فرهنگ لغت با عکس و توضیحات است.


به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

مربی تغذیه دارای مجوز واحد
دارای مجوز مشاور بهداشت و سلامت در محیط کار
گروه FB پیری با افزایش سن
سرمربی آنیتا دوول صفحه FB

PSاگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به صفحه من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه مکانی است که در آن اطلاعات و استراتژی های زندگی با کیفیت و پر جنب و جوش به اشتراک گذاشته می شود. آزادی ها ، مشکلات و غیره اولین نفری باشید که دسترسی پیدا می کنید. مکانی برای به اشتراک گذاشتن سرگرمی!

دیدگاهتان را بنویسید