5 نکته برای بسته بندی تغذیه پشت مدرسه


فرزندان خود را برای یک سال تغذیه سالم با این 5 نکته مهم بازگشت مدرسه از شارون پالمر ، متخصص تغذیه گیاهان آماده کنید.

آیا کودک کوچکی دارید که به مدرسه یا مدرسه می رود؟ سپس احتمالاً شما بر خرید وسایل مدرسه ، کوله پشتی جدید و کفش های سالم زمین بازی تمرکز کرده اید. اما فرصت تهیه غذای سالم و تغذیه مدرسه را از دست ندهید.

با برنامه ریزی غذاهای سالم مدرسه چیزهای زیادی می توانید به دست آورید. مطالعات نشان می دهد که رژیم غذایی سالم با موفقیت تحصیلی بهتر مرتبط است. همانطور که ملاحظه می کنید ، کودکان برای تامین نیازهای انرژی ، پروتئین ، ویتامین و مواد معدنی خود برای سازگاری با رشد سریع ، رشد و سطح فعالیت خود باید بدن خود را با مواد مغذی ضروری در طول ناهار و میان وعده ها پر کنند. دریافت یک وعده غذایی متعادل در وعده ناهار ، سرشار از کربوهیدراتهای دیر هضم ، پروتئین ها و چربی های سالم از غذاهایی مانند غلات ، حبوبات ، سبزیجات ، میوه ها ، آجیل و دانه ها ، کلید یک روز خوب برای دوران جوانی شما است. خوردن غذاهای کم ارزش مانند چیپس ، کراکرهای ظریف و شیرینی های میوه ای و نوشیدنی های شیرین در جعبه ناهار فایده ای نخواهد داشت.

5 نکته من را برای تغذیه خوب در مدرسه دنبال کنید و سال تحصیلی را فوراً شروع کنید!

5 نکته برای بسته بندی تغذیه مدرسه

جو دوسر بری جو دوسر دوستدار کودکان ، میوه ، غلات کامل و دانه های کنجد را جمع آوری می کند.

1. فرزند خود را درگیر کنید.زمان آن فرا رسیده است که کودک خود را با رفتارهای غذایی سالم مانند لذت بردن از میوه ها و سبزیجات و افزایش طعم غذا شروع کنید. با فرزند خود مغازه ایجاد کنید ، از بازار کشاورز دیدن کنید و میوه ها و سبزیجات تازه را با هم میل کنید و پیش بند ببندید تا چیزی سالم و خوشمزه بپزید. به عنوان یک غذای سالم و در عین حال خوشمزه ، تعدادی میله جو دوسر بری با طعم ناهار را با کمک فرزند خود مخلوط کنید.

ادویه کدو هلو فوق العاده صاف

2. به یک ساندویچ فکر کنیدبه وجود یک PB&J خوب در نان سبوس دار هیچ ایرادی ندارد ، اما شما می توانید تغذیه و طعم بیشتری را در جعبه غذاخوری مانند چند پانسمان سالم ، قمقمه فلفل خانگی و حتی اسموتی به فرزند خود ارائه دهید. جایگزین.

مافین ارزن بلوبری وگان

3. بدون نیاز به زباله.لازم نیست غذاهای کم مغذی مانند کیسه ها ، میان وعده های “میوه ای” ، کراکرهای ظریف و کوکی ها را وارد کنید. در حقیقت ، کودکانی با شکم کوچک و حتی محدوده توجه کمتر می توانند غذاهای مهم را به جای غذاهای غیر ضروری در جعبه غذا بردارند. به کودک خود چیزی سالم و به طور طبیعی شیرین به عنوان یک مخلوط ، میوه یا یک غذای خوب مانند این کلوچه های ارزن بلوبری وگان پیشنهاد دهید.

سوپ سبزیجات زمان خوبی برای شام است.

4. جعبه ناهار را با کارخانه تقویت کنید.حتی اگر خانواده گیاهی یا گیاه خوار نیستید ، مهم است که در طول هفته غذاهای گیاهی بیشتری اضافه کنید. خوردن غذا در جوانی می تواند عادات سالم مادام العمر را ایجاد کند ، خطر بیماری های مزمن را کاهش دهد و به شما در افزایش وزن سالم کمک کند ، اما همچنین می تواند رد پای کربن را کاهش دهد. بنابراین ، گزینه های پروتئین گیاهی سالم مانند هموس گیاهی ، ساندویچ موز روغن بادام ، یا سوپ لوبیا گیاهی را در قمقمه امتحان کنید.

بهترین هوموس کلاسیک

5. بسته بندی با میوه ها و سبزیجاتبه این یکی از مهمترین اهداف برای یک شام سالم است و اغلب سخت ترین است. اگر فرزند شما غذای انتخابی می خورد ، میوه ها و سبزیجات مورد علاقه خود را در جعبه غذا مانند انگور ، هویج ، نخود برفی و برش های پرتقال تهیه کنید. برای تقویت تعامل ، سبزیجات را پیشنهاد کنید ، مانند غوطه ور شدن کنگر فرنگی یا حمص کدو تنبل دودی.

برای دستور العمل های دیگر برای تقویت تغذیه خوب مدرسه ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

دانه آفتابگردان گیلاس ترد سارار
سوپ گوجه فرنگی کلاسیک
نخود فرنگی گوجه فرنگی خشک شده ریحان هموس
نخود شکلاتی کره بادام زمینی

دیدگاهتان را بنویسید