5 دقیقه ماهی نخود وگان – Desiree Nielsen


هیچ چیز رضایت بخش و آرامش بخش تر از ساندویچ ماهی تن نخود گیاهی نیست! بسیار آسان: 5 ماده اصلی و 5 دقیقه آماده سازی. حاوی تمام طعم های مورد نظر شما و مقدار زیادی فیبر و پروتئین گیاهی است. آیا کاری وجود دارد که یک نخود نمی تواند انجام دهد؟

اگر من هم بچه بودم ، فقط دو ساندویچ بزرگ داشتید: سالاد تخم مرغ و ماهی تن. مطمئن هستم که ممکن است چند پنیر سرخ شده باشد ، اما من شنیدم که ساندویچ های فانتزی باعث شدند من ساندویچ را دوست داشته باشم. هیچ یک از این مجموعه پنیر و گوجه فرنگی. وقتی به بزرگسالی رسیدم ، لازم بود که زیبایی یک ساندویچ خوب مانند Shiitake BLT را در کتاب آشپزی گیاهی بیشتر درک کنم … اما اکنون نمی توانم راضی باشم!

در حال حاضر یک سالاد تخم مرغ توفو در وبلاگ وجود دارد ، بنابراین فکر کردم زمان آن رسیده است که دستور تهیه ماهی تن نخود را به شما بدهم. من مطمئن نیستم که اگر این دستور العمل های گیاهی شما را متقاعد نکند که می توانید همه چیز را با گیاهان دارویی انجام دهید ، چکار کنم! این ساندویچ تن ماهی گیاهی تمام طعم و مزه ای را که از یک سالاد ماهی سنتی انتظار دارید ندارد. اما متخصص تغذیه در داخل من نشان می دهد که فیبر زیادی برای تغذیه میکروبیوم روده شما دارد … که با حالت عادی یکسان نیست ماهی تن. !

مواد لازم برای ساندویچ نخود دسیری نیلسن متخصص تغذیه

مواد لازم ماهی نخود فرنگی + جایگزین ها

اساس ماهی تن نخود تنها شامل 5 ماده است: نخود فرنگی ، سس مایونز گیاهی ، سرکه برنج ، نمک + فلفل. سپس می توانید مواد و طعم ها را تغییر دهید یا عناصر مورد علاقه خود را اضافه کنید!

  • نخود: این یکی از تنها مواردی است که مورد بحث قرار نگرفته است. سایر حبوبات و حبوبات بافت یکسانی ایجاد نمی کنند.
  • می تواند گیاهخوار باشد: لباس های شنا به طعم این غذا کمک زیادی می کند ، بنابراین مطمئن شوید که آن را دوست دارید. به نظر من ، گیاهخواری Hellman بهترین خرید است (بدون حمایت!) و اگر می خواهید خودتان روغن آووکادو تهیه کنید ، گیاهان بیشتری بخورید. من یک نسخه 3 دقیقه ای با استفاده از Aquafaba دارم. بسته به اینکه ماهی تن خود را چقدر دوست دارید ، کم و بیش از مایو استفاده کنید.
  • سرکه برنج: من عاشق سرکه برنج هستم تا یک تنگ ظریف شبیه به این ماهی اضافه کنم. اگر سرکه برنج ندارید ، می توانید از سرکه سیب کامل استفاده کنید ، اما می خواهید آن را تنظیم کنید زیرا طعم کمتری دارد و طعم قوی تری دارد.
  • نمک + فلفل: دوباره ماهی تن نخود را بچشید و به میزان دلخواه نمک + فلفل اضافه کنید. تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد!
  • مکمل: سبزیجاتی را که به طور معمول درست می کنید ، به ساندویچ های ماهی تن خود اضافه کنید ، مانند ترشی شوید خرد شده ، کرفس ، پیاز یا موسیر! من عاشق چیزی کمی ترد برای افزودن بافت هستم.

نحوه ذوب ماهی تن نخود

آیا ذوب ماهی تن را دوست دارید؟ ماهی تن نخود کاملاً برای این کار مفید است! ماهی تن روغنی و نان پنیری وگان ذوب شده مورد علاقه خود را بگذارید و در یک ظرف پخت با روکش پوست در زیر مرغ گوشتی به مدت 1-2 دقیقه قرار دهید تا پنیر آب شود.

نحوه نگهداری نخود فرنگی گیاهی

ماهی تن نخود فرنگی در ظرفی نگهداری می شود که می تواند مجدداً به مدت 3-4 روز در یخچال بسته شود ، بنابراین برای پخت و پز عالی است. توصیه می کنم برای نگهداری بیشتر از مایو کمی کمتر استفاده کنید و قبل از سرو کمی بیشتر برای شادابی بافت استفاده کنید.

خدمات ارائه می دهد

این ساندویچ ها را با نان سبوس دار ، کراکر یا آرد سوخاری مورد علاقه خود سرو کنید … اما اگر فیبر و پروتئین بیشتری می خواهید ، توصیه می کنم از نان غلات کامل 100٪ جوانه زده استفاده کنید.

می توانید یک قاشق غذاخوری به کاسه سالاد اضافه کنید یا آن را به جای گوشت یا پاته روی تخته اسنک قرار دهید.

این ماهی نخود طعم کاری عالی دارد: ½ قاشق چایخوری (2 میلی لیتر) پودر کاری به مخلوط اضافه کنید!

دستور تهیه ساندویچ نخود توسط متخصص تغذیه ثبت شده Desiree Nielsen

ساندویچ های گیاهی سالم تر

جمع آوری ساندویچ نخود دسیری نیلسن متخصص تغذیه

دستور چاپ
پین دستور العمل ها

5 دقیقه ماهی تن نخود گیاهی

با تمام طعم و مزه ای که می خواهید ، این ساندویچ های ماهی تن نخود گیاهی بسیار راحت تهیه می شوند و پر از فیبر و پروتئین گیاهی هستند.

زمان آماده سازی5 دقیقه

کل زمان5 دقیقه

دوره: ناهار ، غذای اصلی

آشپزخانه: آمریکا

رژیم غذایی: بدون گلوتن ، گیاهی ، گیاهی

کلید واژه ها: نخود فرنگی ، ساندویچ

انتخاب رژیم غذایی: بدون گلوتن ، بدون آجیل ، گیاهخوار ، گیاهخوار

بخش ها: 4 بخش

نویسنده: Desiree Nielsen، RD

عناصر

نخود ماهی

  • 1 جعبه 14 اونس نخود فرنگی بدون نمک (یا 1 ½ فنجان نخود فرنگی پخته شده) شسته و فیلتر شده است
  • .. فنجان مایو وگان
  • 1 قاشق سوپخوری سرکه برنج (یا 2 قاشق چای خوری سرکه سیب)
  • .. قاشق چایخوری نمک
  • فلفل تازه شکسته
  • .. فنجان پیاز قرمز یا پیاز ریز خرد شده
  • 1 شیره کرفس ریز خرد شده

برای ساندویچ

  • 4 برش ها نان معمولی یا غیر معمولی مورد علاقه شما (من غلات یا خمیر جوانه زده را دوست دارم)

دستورالعمل ها

  • با یک غذاساز کوچک نخود فرنگی را چند بار بکوبید ، سپس به یک کاسه متوسط ​​اضافه کنید. یا با چنگال روی کاسه را با دست ضربه بزنید.

  • سس مایونز ، سرکه ، نمک و فلفل را به نخود فرنگی اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. پیاز و کرفس را مخلوط کنید. مزه دار کنید ، نمک و فلفل را مزه دار کنید یا یک سرکه برنج دیگر به مزه اضافه کنید.

  • در صورت تمایل ، نان خود را به آرامی برشته کنید. ماهی تن نخود را بین 4 تکه نان تقسیم کنید. یک برش دیگر در بالا اضافه کنید یا با صورت باز برای اشتهای کوچکتر سرو کنید.

یادداشت

نخود فرنگی را بهتر است 3-4 روز در ظرفی نگهداری کنید که بتوان آن را مجدداً به مدت 3-4 روز در یخچال بست.
برای نگهداری طولانی تر ، توصیه می کنم از کمی مایو کمتر استفاده کنید و قبل از سرو کمی بیشتر برای تازه کردن بافت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید