5 ایده ناهار سالم بنتو باکس برای کودکان


اگر بچه دارید ، این بدان معناست که شما نیاز به یک منبع الهام بی پایان دارید تا ناهار خود را آماده کرده و همه چیز را تازه و سرگرم کننده نگه دارید! بیایید در مورد معنای صرف ناهار سالم که فرزندان شما می خورند صحبت کنیم ، و من پنج ایده ناهار سالم بنتو باکس دارم که به بچه های شما کمک می کند رژیم غذایی خود را تغییر دهند.

به عنوان یک متخصص تغذیه ، فکر کردم که در این وضعیت بسته بندی ناهار به پایین بروم. منظورم این است که من می دانم بچه ها باید چه بخورند ، درست است؟ خوب … 10 سال بعد ، بسته ناهار را سریع ببرید جلو و باید اعتراف کنم که گاهی اوقات می توانم بعنوان والدین بعدی گیج شوم! آن زمان است که من باید کلاه رژیم درمانی خود را دوباره بر سر بگذارم و راه حلی پیدا کنم تا بتوانم هفته ها ادامه دهم. بنابراین دوباره با نان Silver Hills (نان سبوس دار مورد علاقه من) همکاری کردم تا بفهمم که یک ناهار کامل سالم برای بچه ها در واقع چگونه به نظر می رسد.

طرز تهیه یک شام متعادل برای کودکان

متخصصان تغذیه در مورد رژیم غذایی متعادل بسیار صحبت می کنند … اما این از نظر تغذیه به چه معناست
آن را روی بشقاب می گذارید – یا در جعبه شام؟

من عاشق استفاده از روش پلاک به عنوان یک چک آسان در زمان غذا تحت راهنمای راهنمای غذای کانادا هستم. من روش بشقاب را دوست دارم زیرا از نظر بصری جذاب است ، بنابراین بین وعده های غذایی مفروضاتی در نظر گرفته می شود تا تمام مواد مغذی مورد نیاز برای پرانرژی بودن را دریافت کنید.

اگر 100 of از وقت خود را به آنجا نمی برید ، سعی کنید غذایی را تهیه کنید که حدود 50 fruits میوه و سبزیجات ، 25 foods غذاهای پروتئینی و 25 gra غلات کامل باشد ، حتی اگر کاملاً طبیعی باشد. دیدن؟ پزی آسان.

به عنوان والدین گیاهی ، وضعیت بدون آجیل کمی عادت است-به ویژه از آنجا که برای مواد معدنی ، چربی های سالم و پروتئین های گیاهی به آجیل های زیادی تکیه می کنم. با این حال ، همچنین به من کمک کرد تا در مورد آنچه در جعبه ناهار می گذارم خلاق باشم. هنگام پخت یک غذای بدون آجیل مطابق روش بشقاب ، ممکن است به این شکل باشد:

  • یک یا دو غذای غنی از پروتئین های گیاهی مانند توفو ، تمپه ، حبوبات و دانه ها این می تواند یک روغن دانه برای نان تست ، نخود برشته ترد ، سیخ توفو یا ساندویچ ماهی نخود به عنوان میان وعده باشد.
  • غذاهای غلات کامل مانند نانوایی Silver Hills نان سبوس دار ، برنج قهوه ای یا کراکر غلات کامل جوانه زده اندبه میزان سرو غذا بستگی به اشتهای شما دارد. سرو نان های سبوس دار جوانه زده به سایر نان های ساندویچ غلات کامل کمک می کند زیرا پروتئین و فیبر گیاهی به کودک شما می دهد که به آنها کمک می کند تا مدت بیشتری احساس سیری کنند.
  • دو یا سه میوه و سبزیجات. ماجراجو باشید! بچه ها را به فروشگاه ببرید و از آنها بخواهید چیزی را انتخاب کنند که قبلاً هرگز امتحان نکرده اند ، مانند سرمه ، جیکاما یا گل کلم بنفش. برای میوه ها و سبزیجاتی که قهوه ای هستند ، مانند سیب یا آووکادو ، ابتدا آب لیمو را در آن بریزید تا قهوه ای شدن آن به تاخیر بیفتد.
  • آب را به عنوان یک نوشیدنی جمع آوری کنید. حتی برای کودکان ، آب در روزهای مدرسه بهتر است. برای استحکام استخوان ها می توانند از شیر گیاهی غنی از کلسیم برای صبحانه و شام استفاده کنند.

نکاتی برای بسته بندی ناهار سالم مدرسه

من از شما اطلاعی ندارم ، اما وقت زیادی برای آشپزی ندارم. به همین دلیل است که من دوست دارم تا آنجا که ممکن است امور را سازماندهی کنم. بنابراین ، در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند غذاهای سالم و گیاهی تهیه کنید که بچه ها در واقع می خورند و تمام وقت آزاد شما را نمی گیرند!

  • سرگرم کننده کنید: با شکل و قالب بازی کنید.
    • برای برش ساندویچ های قلب از یک برش بزرگ کوکی استفاده کنید. یا جایگزینی بین مستطیل ، مثلث و مربع برای ساندویچ های خود ایجاد کنید.
    • یک ساندویچ را به بطری ، بسته یا بشقاب میان وعده تبدیل کنید. پر کردن یکسان ، قالب متفاوت!
    • با استفاده از نقاط خربزه میوه ها و سبزیجات را به شکلهای سرگرم کننده مانند مارپیچ یا توپ برش دهید
      گهگاه اوضاع را متزلزل کند
  • کودکان را درگیر کنید: آنها بیشتر احتمال دارد که ناهار خود را بخورند!
    • از آنها بخواهید میوه و سبزیجات را بریده یا تمام وعده های غذایی خود را آماده کنند (بسته به سن)
      مناسب)
    • بگذارید آخر هفته با شما نان بپزند تا شیرینی و کیک داشته باشند
      هفته
    • اگر شام به خانه می آید ، بدون قضاوت در مورد آن بپرسید و نظر آنها را دریابید
      چگونه از ناهار بیشتر لذت خواهند برد
  • از قبل برنامه ریزی کنید: با بچه ها درباره آنچه می خواهند در آخر هفته داشته باشند صحبت کنید
    قبل از رفتن به خواربارفروشی و باز کردن “منو” در یخچال ، برای همه روشن است که چه اتفاقی افتاده است.
    بسته بندی
  • بقیه را فراموش نکنید! این می تواند روال عادی را متزلزل کند و تنوع بیشتری را ارائه دهد
  • هر بار یک شگفتی اضافه کنید! چه برچسب باشد ، چه یک کوکی کوچک یا یک یادداشت
    عنصر غافلگیری کودکان را با شام مشغول می کند.

5 ایده جعبه ناهار سالم گیاهی برای کودکان

نیاز به تغییر آن دارید؟ چند ایده ناهار سرگرم کننده و آسان برای به روز رسانی برنامه کاری خود

  • مهمانی پیتزا: ساندویچ سرخ شده با سس پیتزا ، پنیر موزارلا وگان و پپرونی وگان. با کشمش ، فلفل زرد خرد شده و ذرت بوداده سرو کنید
  • ساندویچ متورم: تومورهای تست سیب + دارچین. با ادامام ، گوجه گیلاسی ، کلم بروکلی سرو کنید
  • ماهی تنو Redux: ساندویچ ماهی تن نخود. با زغال اخته ، خیار ، مارپیچ هویج سرو می شود
  • بشقاب میان وعده: هوموس و تورتیلا های غلات کامل به صورت مثلث بریده می شوند. با مینی پرتقال ، نخود فرنگی ، سرمه خرد شده سرو می شود
  • نیش شیرینی: پنیر خامه ای گیاهی ، مربا + چوب دستی ، به قطعات 1 اینچی برش دهید. با مخلوطی از کیوی ، هویج رنگین کمان ، ردیابی ایمن در مدرسه سرو می شود

آیا به ایده های دوستدار کودک احتیاج دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید