4 نکته برای کاهش وزن در تعطیلات – Beaupre Coaching Weight Loss و Life Coaching



بسیار خوشحالم که می توانم با شما به اشتراک بگذارم چگونه می توانید به اهداف کاهش وزن خود وفادار بمانید و از تعطیلات خود لذت ببرید! برای کسانی از شما که قصد دارید قبل از پایان سال تعطیلات خود را سپری کنید ، امروز این شانس شماست که دفترچه یادداشت تهیه کرده و برنامه تعطیلات خود را ایجاد کنید! شما می خواهید از بقیه لذت ببرید و ناامید به خانه باز نگردید و 5 رقم از هدف فاصله بگیرید.

وقتی مشتریان من ، که برنامه های تعطیلات را ایجاد می کنند و از آنها پیروی می کنند ، به خانه باز می گردند ، شگفت زده می شوند که حتی یک کیلو وزن اضافه نکرده اند یا حتی چند کیلو وزن کم نکرده اند. در گذشته ، آنها به تعطیلات خود نزدیک می شدند تا از زندگی و کار اجتناب کنند و از زندگی روزمره خود دور شوند. اغلب ، این دویدن شامل استقامت “مناسب” و کاهش استرس مربوط به غذا می شود.

آنچه در هر شرایطی فکر می کنید ، احساس می کنید و انجام می دهید ، نتایج به دست آمده را تعیین می کند.

دیدن تعطیلات خود به عنوان زمان تجدید و ارتباط با دوستان ، خانواده و طبیعت و کنار هم بودن با شادی ، تجربه متفاوتی را برای تعطیلات شما رقم می زند تا تصور کنید زمان صرف وقت آزاد ، خوردن و نوشیدن است. ترک کردن. به

بازنشستگی به این معنا نیست که از کار دور شوید ، این می تواند فرصتی برای دیدن نقاط مختلف جهان ، شکستن روال عادی یا گذراندن وقت با دوستان و خانواده باشد. شاید بخواهید فعالیت های جدیدی مانند شنا ، پیاده روی یا دوچرخه سواری را امتحان کنید. او می تواند در ساحل بنشیند و رمان های کثیف بخواند.

آنچه برای تعطیلات بعدی خود برنامه ریزی می کنید ، بسیار مهم است که به اهداف خود نگاه کنید و انتظارات خود را درباره خود و زمان خود بررسی کنید.

اگر با دیدی از روز شروع کرده اید که از تعطیلات برمی گردید؟ وقتی به خانه می رسید ، در را باز می کنید ، کیسه را روی زمین می گذارید و به تخت می خورید. احساس خستگی می کنید ، اما واقعاً خوب است. در واقع شما فوق العاده سالم غذا می خوردید.

شما بیش از آنچه انتظار داشتید تمرین کرده اید و می توانید بگویید این بهترین تعطیلات زندگی شما است. چرا؟ شما با مردم ارتباط برقرار کردید ، به خود وابسته شدید و با بدن خود با احترام رفتار می کردید. شما از نوشیدن بیش از حد ، پرخوری و نیاز به تغذیه خود با یک وعده یا قاشق رنج نمی برید. در عوض ، تصمیم می گیرید کمی بیشتر قدم بزنید ، به اقیانوس خنک بپرید ، یا زیر آبشار یا دور آتش بنشینید و با نوه های خود آواز بخوانید.

امسال ممکن است تجربه تعطیلات شما باشد. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

4 نکته برای کاهش وزن در تعطیلات

اولین، با یک دید ، یک تصویر ذهنی از بازگشت به خانه شروع کنید. نتیجه ای که می خواهید ببینید چیست؟

دومین، طرحی ایجاد کنید که عمداً بتوانید هر روز در تعطیلات از آن استفاده کنید. در اینجا شش نکته مهم در پیشبرد برنامه تعطیلات وجود دارد:

6 ویژگی اصلی طرح:

  • کلید شماره 2: تصمیم بگیرید که چه بخورید و چه بنوشید. شما باید بسته به تعطیلات خود تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید. آیا در کنار خانواده خود می مانید و برای خودتان آشپزی می کنید؟ آیا به جنوب ایالات متحده سفر می کنید؟ آیا به اروپا سفر می کنید؟ کمی تحقیق کنید تا ببینید چه نوع غذاهایی برای شما رایج و مقرون به صرفه است. همه غذاهایی را که از آنها لذت می برید انتخاب کنید. متعهد شوید که از مجله غذایی خود استفاده کنید و تصمیم بگیرید که بهترین غذا را 24 ساعت قبل از چه چیزی بخورید. اگر چیزی می خواهید ، استثنا را مجاز کنید. فقط آنها را برنامه ریزی کنید.

  • کلید شماره 3: به جای پرخوری ، به این فکر کنید که برای اطمینان از مشارکت در زندگی اطرافتان ، چه اعتقادات و افکاری را باید برای انتخاب فعالیت های غیر از غذا به کار ببرید.

نمونه هایی از باورهای ضعیف:

من باید از همه چیزهایی که سالم هستند استراحت کنم

من سزاوار خوردن و نوشیدن آنچه می خواهم هستم

همیشه می توانم به خانه بروم و رژیم بگیرم

من باید غذاهای مختلفی را که به من پیشنهاد می شود بخورم

چرا سعی می کنم در تعطیلات خودم را کنترل کنم؟

تعطیلات پر از پیچیدگی نه سرگرم کننده است و نه راحت

معنای انکار هر چیزی در تعطیلات چیست؟

من سعی می کنم در تمام طول سال خوب باشم ، ممکن است در مدت کوتاهی بد باشم

می خواهم دیگر فکر نکنم

نمی خواهم خودم را کنترل کنم

نمونه هایی از باورهای موفقیت:

من مشتاقانه منتظر حضور در کنار دوستان و یادگیری چیزهای جدید هستم

هدف من این است که هنگام مراقبت خوب از خودم آرامش داشته باشم

فعالیتهای جدید را امتحان خواهم کرد

من غذا را برای سوخت انتخاب می کنم

با افتخار به خانه برمی گردم

اگر غذای مناسب را در قسمت های مناسب انتخاب کنم ، احساس بهتری دارم

این یک تجربه یادگیری خواهد بود

من طبق برنامه غذا خوردن را انتخاب می کنم

من غذاهای کامل و سالم را انتخاب می کنم

برخی از استثنائات را در برنامه لحاظ خواهم کرد

من نه برای تفریح ​​، بلکه برای سوخت غذا می خورم

  • کلید شماره 5: برای هر مانعی یک استراتژی ایجاد کنید. به بهترین دوست خود اطلاع دهید که در مسابقه پای شرکت نخواهید کرد. اگر تحت تأثیر نظرات خواهرتان قرار گرفتید ، می توانید او را برای فشار دادن برخی دکمه ها برنامه ریزی کنید. امسال چگونه پاسخ خواهید داد؟ اگر در هتل اقامت دارید ، یخچال بخواهید و صبحانه را بسته بندی کنید. با خانواده خود بمانید و به آنها بگویید که به چه چیزی نیاز دارید یا برنامه ای برای غذا داشته باشید. میوه تازه؛ سالاد ؛ گوشت کبابی – سخت نگیرید!

  • کلید شماره 6: لیستی از کارهایی که می خواهید انجام دهید و در مرکز غذا نیستند تهیه کنید. با فرهنگ محلی که از آن دیدن می کنید آشنا شوید. کسی را بهتر بشناسید. آماده باشید تا به دیگران بیشتر در مورد خود بگویید. اگر شک دارید ، به اقیانوس پرش کنید. به کارهایی که در دوران کودکی از انجام آنها لذت می بردید فکر کنید و به دنبال کمی تفریح ​​باشید.

سوم، هر روز آن را مرور کنید و ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی می تواند بهبود یابد. به عنوان مثال ، اگر احساسات شما توسط خواهرتان تحریک می شود ، از مدل استفاده کنید و افکار دوست داشتنی و خنده دار و واقعی را ارائه دهید که واقعاً می توانید در مورد آنها فکر کنید. اگر بتوانید دید خود را نسبت به یک شخص یا مکان وسیع تر کنید ، احساسات بهتری و همچنین احساسات منفی پیدا خواهید کرد. به آنها اجازه دهید در کنار هم زندگی کنند. فضایی محبت آمیز برای همه ، از جمله شما ایجاد کنید تا ناقص باشند.

چهارم، سفر را ارزیابی کنید. چطور هستید؟ چه یاد می گیرید چه چیزی شما را شگفت زده کرد؟ برخی از استراتژی ها م effectiveثر بودند ، در حالی که برخی دیگر م notثر نبودند؟ پیروزی های خود را ثبت کنید و ببینید در مورد مکانی که در آن نقطه را از دست داده اید چه چیزی می توانید یاد بگیرید.

اگر عمداً از این تمرین برای آمادگی برای تعطیلات متفاوت استفاده کنید ، می توانید تازه ، سالم و قوی به خانه بیایید.

زندگی یعنی زندگی و یادگیری از تجربه شما. اگر در 50 و 60 سالگی برای کاهش وزن تلاش می کنید ، تعطیلات می تواند فرصتی برای یادگیری مراقبت از خود واقعی و تخریب خود باشد.

تمرین عمدی این کار را می کند. با آموختن چیزهای جدید ، توانایی خود را برای انجام کارهای بیشتر و برنامه ریزی موثرتر افزایش می دهید.

کاهش وزن در تعطیلات می تواند تنها یک شروع باشد. در سن 60-70 سالگی ، این بر عهده شماست که یک سبک زندگی سالم با بدن سالم و ذهن سالم ، با شادی و هدف داشته باشید.

پت بوپر یک مربی وزنه و وزن معتبر بکر است. او به زنان بالای 50 سال آموزش می دهد که بیشتر عمرشان با پرخوری مبارزه می کنند. این به آنها می آموزد که وزن کم کنند ، پرخوری احساسی را کنار بگذارند و امروز زندگی خود را دوست داشته باشند و برای آینده خود هیجان ایجاد کنند. او مطمئن است که برای کاهش وزن هرگز دیر نیست.



دیدگاهتان را بنویسید