۳-بستنی پروتئینی توت فرنگی عضله ساز


این بستنی پروتئینی توت فرنگی خانگی در یک شب گرم تابستان چه لذتی دارد! این دسر منجمد با پروتئین بالا در هر زمان و هر فصلی چه لذتی دارد. اگر به دنبال جایگزین سالم تری برای بستنی پرچرب و قندی هستید، به جای درستی آمده اید. این دستور تقریبا بدون چربی و بدون شکر اضافه شده است.

آیا می خواهید بدانید که بهترین راه برای کنار گذاشتن یک عادت مصرف شکر یا غذاهای ناسالم چیست؟ سعی نکنید از بوقلمون سرد دست بکشید. چیزی به همان اندازه خوشمزه، اما مغذی‌تر را در جای خود پیدا کنید. تعویض آسان تر از حذف است. اگر دوست دارید بستنی بخورید، بستنی را ترک نکنید، شروع کنید به خوردن بستنی توت فرنگی با پروتئین بالا.

از آنجایی که من مجموعه کاملی از دستور العمل هایی مانند این را ساخته ام (شیک های پروتئینی، پودینگ پروتئینی، کیک لیوان پروتئینی، براونی پروتئینی، کلوچه های پروتئینی، توپ های پروتئینی، نوارهای پروتئینی و حالا بستنی پروتئینی)، هرگز وسوسه نمی شوم که قند بالا، چربی بالا، مواد زائد ناسالم بخورید. من حتی به آن فکر نمی کنم. من نه تنها جایگزینی برای تنقلات و دسرهای شیرین دارم، بلکه همزمان یک وعده عضله ساز کامل پروتئین با کیفیت دریافت می کنم!

بستنی پروتئین کازئین توت فرنگی

اما آیا واقعا بستنی پروتئینی (پودری) طعم و بافت بستنی واقعی را دارد؟

می توانید این دستور بستنی پروتئینی را درست کنید و خودتان تصمیم بگیرید که طعم آن به بستنی واقعی چقدر نزدیک است.

به نظر من، به خصوص وقتی از پروتئین کازئین استفاده می کنید، در واقع این به بستنی واقعی بسیار نزدیک است. شیرینی خوشمزه، به دلیل محتوای چربی کم، شاید کمی کمتر غنی باشد. اگر دوست دارید اسمش را «پروتئین فریز» یا «شرب پروتئین» بگذارید، اما بله، سرد است، غلیظ است (اسموتی نیست – حتی نمی‌ریزد – آن را با قاشق می‌خورید) و طعم آن عالی است. حتی اگر تقریباً بدون چربی باشد.

بهترین بخش این است که این بستنی پروتئینی به طرز مضحکی سریع و آسان درست می شود و فقط به سه ماده (اگر مقداری شیرین کننده اضافه اضافه کنید چهار ماده) نیاز دارد. این همه چیزی است که به آن نیاز داری:

مواد تشکیل دهنده بستنی پروتئینی توت فرنگی

  1. توت فرنگی منجمد (۲۵۰ گرم – حدود ۱۰-۱۲)
  2. پودر پروتئین کازئین، وانیل یا توت فرنگی (۳۱ گرم – حدود ۱/۳ فنجان)
  3. شیر بدون چربی (۱/۲ فنجان)

من آن را با شیر بادام امتحان نکردم، اما مطمئنم که خوب جواب می دهد.

بیشتر پودرهای پروتئینی شیرین هستند و توت فرنگی میوه ای بسیار شیرین است، بنابراین بدون هیچ شیرین کننده اضافی خوشمزه است. با این حال، اگر یک یا دو بسته از شیرین کننده مورد علاقه خود (استویا، اریتریتول، اسپلندا، و غیره) اضافه کنید، حتی بهتر است و طعم آن بیشتر شبیه بستنی واقعی است.

چگونه بستنی پروتئینی را غلیظتر کنیم؟

با درک اینکه کازئین پودر پروتئین غلیظ تری است، ابتدا شروع به ساخت آن به طور انحصاری با کازئین کردم. کازئین برای غلیظ تر کردن بستنی پروتئینی عالی عمل می کند. کازئین یکی از پروتئین های شیر است و دیگری آب پنیر است، اما کازئین با آب پنیر بسیار متفاوت است.

آب پنیر یک پروتئین سریع هضم است، در حالی که کازئین به آرامی هضم می شود. مهمتر از همه، وقتی صحبت از دستور العمل های خاص می شود، آب پنیر رقیق تر و آبکی تر است، در حالی که کازئین بسیار غلیظ است. این باعث می شود کازئین برای پودینگ های پروتئینی، اسموتی های پروتئین غلیظ و در این مورد بستنی پروتئینی عالی باشد.

با این حال، بعداً، پس از اینکه بسیاری از خوانندگان از من پرسیدند که آیا می توانند از آب پنیر استفاده کنند، من خودم آن را امتحان کردم و بله واقعاً پروتئین آب پنیر کار می کند. به اندازه کافی ضخیم نیست.

حدس می زنم که اگر به اندازه کافی از میوه های یخ زده استفاده کرده باشید، همچنان می توانید یک قوام بستنی مانند با پروتئین آب پنیر داشته باشید، اما نمی توانم با اطمینان بگویم زیرا امتحان نکرده ام. تنها چیزی که من می دانم این است که کازئین همان چیزی است که این بستنی پروتئینی توت فرنگی را با این مقادیر مواد آنقدر غلیظ می کند که آن را نمی نوشید، آن را با قاشق می خورید.

می دانم که برخی از افراد صمغ زانتان را به عنوان غلیظ کننده اضافه می کنند. من گاهی از آن در برخی از دستور العمل های دیگرم استفاده می کنم. حتی در هنگام استفاده از پودر پروتئین کازئین هم لازم نبود

آیا بستنی پروتئین گیاهی وجود دارد؟

اگر گیاهخوار هستید و از پروتئین شیر استفاده نمی کنید، ممکن است مجبور شوید به یک اسموتی بسنده کنید. با این حال، می‌توانید پودرهای پروتئین گیاهی و شاید مقادیر بیشتری از میوه‌ها را آزمایش کنید و ببینید آیا در نهایت بستنی قاشقی می‌خورید یا خیر.

اگر پودر پروتئین گیاهی را امتحان می کنید که کازئین نیست، لطفاً در نظرات ارسال کنید و به من اطلاع دهید. اما من فقط می‌توانم تضمین کنم که یک بستنی مشابه با مواد ذکر شده در این صفحه، در مقادیر ذکر شده دریافت خواهید کرد.

آیا برای تهیه بستنی پروتئینی به مخلوط کن نیاز دارید؟

اکنون، ممکن است بلافاصله فکر کنید که این در مخلوط کن درست می شود، و بله، من این را با مخلوط کن درست کردم.

باید مطمئن شوید که نوع مخلوط‌کنی دارید که می‌تواند میوه‌های یخ زده را مدیریت کند. (اگر مخلوط کن شما می تواند تکه های یخ را تحمل کند، مطمئناً می تواند میوه های یخ زده را تحمل کند). کلمه ای که در وب وجود دارد این است که اگر میوه های منجمد یا تکه های یخ را در مخلوط کن های خاصی قرار دهید (ارزان، نه چندان سنگین)، می تواند به تیغه ها آسیب برساند یا ترک بخورد. ناگفته نماند که میوه را به طور کامل تجزیه نمی کند و تکه های آن باقی می ماند و اگر مخلوط شود برای همیشه طول می کشد. به گفته “متخصصان مخلوط کن” بهتر است ابتدا در مایع بریزید، سپس پودر و سپس میوه را روی آن قرار دهید.

(آیا مخلوط‌کنی دارید که برای میوه‌های منجمد عالی باشد؟ اگر چنین است، لطفاً در نظرات زیر از کدام یک استفاده می‌کنید) به اشتراک بگذارید.

ترجیح من برای تهیه این بستنی پروتئینی توت فرنگی در واقع یک همزن دستی (مخلوط کننده غوطه وری) با اتصال تیغه فولادی است. موردی که من از آن استفاده می کنم مولر اتریش Ultra Stick است (این لینک وابسته به آمازون من است: https://amzn.to/3kC5pwJ). من همزن دستی را ترجیح می دهم زیرا به نظرم آنها کمی سریعتر و راحت تر تمیز می شوند. بعلاوه، اگر از یک ترفند کوچک استفاده کنید، توت فرنگی له می شود و تقریباً بلافاصله با پودر پروتئین و شیر مخلوط می شود.

کاری که من دوست دارم انجام دهم این است که به جای استفاده از توت فرنگی های سنگی کامل درست از فریزر، آنها را برای مدت کوتاهی زیر آب خنک یا دمای اتاق قرار می دهم تا کمی ذوب شوند. آنها همچنان سفت و منجمد خواهند بود (اگر بستنی می خواهید و نه اسموتی، باید اینطور باشند)، اما به این ترتیب خیلی سریعتر با هم ترکیب می شوند. من می دانم که برخی از افراد آنها را به طور خلاصه در مایکروویو قرار می دهند، اما روش آب برای من بهترین کار را دارد. همچنین، این کار گرفتن چاقو و کندن برگ ها و ساقه های توت فرنگی را آسان تر می کند. سپس آنها را از وسط نصف کردم که باعث می شود سریعتر هم شوند. قبل از شروع این کار، چه از همزن دستی یا مخلوط کن استفاده می کردم، چهار یا پنج دقیقه طول کشید تا کاملا مخلوط شوند. با این روش کمتر از یک دقیقه زمان می برد.

بهترین روش برای سرو بستنی پروتئینی چیست؟

بستنی پروتئینی توت فرنگی را می توانید بلافاصله پس از مخلوط کردن سرو کنید و قوام بستنی سرو نرم را خواهد داشت.

اگر بگذارید مدت طولانی در آشپزخانه گرم بماند، غلیظ می ماند، اما بستنی است، پس آب می شود.

اگر می‌خواهید سردتر و بافت بستنی سفت‌تری داشته باشد، آن را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قبل از خوردن در فریزر قرار دهید.

اطلاعات تغذیه برای این دستور بستنی پروتئینی

ماکروهای عالی در این مورد را باور نخواهید کرد.

این مواد یک وعده غذایی بسیار سخاوتمندانه را ایجاد می کنند اما فقط ۲۱۰ کالری دارد.

شما ۲۹ گرم پروتئین، ۲۰.۷ گرم کربوهیدرات و تنها ۱.۴ گرم چربی دریافت می کنید.

این بسیار سبک است، شما به راحتی می توانید دستور غذا را ۲۵٪ یا ۵۰٪ افزایش دهید و کالری آن همچنان به طرز مسخره ای کم خواهد بود، و هرگز آن مقدار پروتئین را در غذاهای دسر معمولی دریافت نمی کنید. با این حال، متوجه خواهید شد که این اندازه سرو معمولی کاملاً پرکننده است. این تا حد زیادی به دلیل پروتئین کازئین است که غلیظ است و برای ایجاد احساس سیری عالی است.

آیا به پودر پروتئین توت فرنگی نیاز دارید؟

من از کازئین وانیلی استفاده کردم و طعم وانیلی کم و بدون طعم است – تمام چیزی که می‌چشید توت فرنگی است. اما اگر دوست دارید، کازئین توت فرنگی را برای «بستنی پروتئینی دوگانه توت فرنگی» امتحان کنید.

من هنوز آن را امتحان نکرده‌ام، اما شرط می‌بندم که موز یا ترکیبی از توت‌فرنگی و موز برای یک ترکیب طعم متفاوت عالی است.

سال‌ها شنیده‌ام که مردم از سختی خوردن پروتئین کافی در روز شکایت می‌کنند. وقتی یکسری دستور العمل پودر پروتئین دارید، اصلا سخت نیست. با توجه به اینکه چگونه کازئین به عنوان “پروتئین شبانه” شهرت دارد و چگونه مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد کازئین در شب می تواند از رشد ماهیچه ها حمایت کند و چقدر خوشمزه و آسان تهیه می شود، این می تواند به راحتی به یک دسر اصلی هر شب تبدیل شود.

لذت بردن!

تام ونوتو،
بنیانگذار و مدیر عامل، Burn the Fat Inner Circle
نویسنده کتاب چربی بسوزانید، ماهیچه را تغذیه کنید (BFFM)
نویسنده کتاب راهنمای BFFM برای برنامه ریزی غذایی انعطاف پذیر برای کاهش چربی

PS. خوب، من بستنی پروتئینی را با موز به تنهایی امتحان کردم. واقعا خوب بود، اما توت فرنگی هنوز هم مورد علاقه من است. دفعه بعد ترکیبی از توت فرنگی و موز را امتحان خواهم کرد.

PPS حتماً جدیدترین کتاب الکترونیکی از Tom Venuto را بررسی کنید: راهنمای برنامه ریزی غذایی انعطاف پذیر برای کاهش چربی

بستنی پروتئین کازئین توت فرنگی

بستنی پروتئینی توت فرنگی کازئین

فقط ۳ ماده، به راحتی در چند دقیقه درست می شود، بستنی خانگی عضله ساز با نزدیک به ۳۰ گرم پروتئین! دستور العمل از تام ونوتو Burn the Fat, Feed The Muscle Blog (www.BurnTheFatBlog.com)

چاپ
سنجاق
نرخ

دوره: دسر

غذا: آمریکایی

کلمه کلیدی: توت فرنگی، پروتئین، کازئین، پودر پروتئین

زمان آماده سازی: ۵ دقایق

زمان پخت: ۰ دقایق

زمان کل: ۵ دقایق

خدمات: ۱

کالری: ۲۱۰کیلو کالری

کربوهیدرات ها: ۲۰.۷g

پروتئین: ۲۹g

چربی: ۱.۴g

عناصر

  • ۲۵۰ g توت فرنگی، منجمد
  • ۳۳ g پودر پروتئین کازئین، وانیل یا توت فرنگی (حدود ۱/۳ فنجان = اسکوپ متوسط)
  • ۱/۲ فنجان شیر بدون چربی
  • ۱-۲ بسته ها شیرین کننده

دستورالعمل ها

  • توت فرنگی را فریز کنید

  • بگذارید یا برای مدت کوتاهی در آب غوطه ور شود تا کمی ذوب شود

  • برگ ها و ساقه ها را جدا کرده و از وسط نصف کنید

  • توت فرنگی را با پودر پروتئین، شیر بدون چربی و شیرین کننده به کاسه همزن اضافه کنید

  • با همزن دستی هم بزنید تا یکدست شود

تغذیه

خدمت رسانی: ۱g | کالری: ۲۱۰کیلو کالری | کربوهیدرات ها: ۲۰.۷g | پروتئین: ۲۹g | چربی: ۱.۴g


tomvenuto-blogدرباره تام ونوتو، مربی کاهش چربی بدون BS
تام ونوتو یک متخصص بدنسازی و کاهش چربی طبیعی است. او همچنین یک خالق دستور غذا است و متخصص در آشپزی چربی سوز و عضله سازی است. تام یک بدنساز رقابتی سابق است و امروزه به عنوان مربی بدنسازی، نویسنده، وبلاگ نویس و نویسنده تمام وقت کار می کند. او در اوقات فراغت خود یک علاقه مندان به فضای باز و کوله گرد است. کتاب او، چربی را بسوزانید، عضله را تغذیه کنید یک کتاب پرفروش بین المللی است، ابتدا به عنوان کتاب الکترونیکی و اکنون به عنوان یک جلد گالینگور و کتاب صوتی. راه حل چربی بدن، کتاب تام در مورد غذا خوردن احساسی و حفظ وزن طولانی مدت، یکی از انتخاب های مجله اپرا و مجله تناسب اندام مردان بود. تام همچنین بنیانگذار Burn The Fat Inner Circle است – یک انجمن پشتیبانی تناسب اندام با بیش از ۵۲۰۰۰ عضو در سراسر جهان از سال ۲۰۰۶. برای جزئیات عضویت اینجا را کلیک کنید


افشای: پست‌های وبلاگ Burn the Fat ممکن است از پیوندهای وابسته به وب‌سایت‌های شخص ثالث و فروشگاه‌های آنلاین از جمله به عنوان یکی از همکاران آمازون استفاده کنند و در صورت خرید محصولات یا کتاب‌ها، کمیسیون دریافت کنند. ما هرگز محصولاتی را که استفاده نکرده‌ایم و کاملاً تأیید می‌کنیم توصیه یا پیوند نمی‌دهیم. با این حال، در صورت خرید از یک تاجر شخص ثالث در اینترنت، همیشه دقت لازم را انجام دهید.

اگر از این پست لذت بردید، برای به روز رسانی های هفتگی مشترک شوید – رایگان!

ایمیل شما نزد من امن است!