3 ایده ادویه کدو تنبل سالم برای صبحانه



این 3 ایده صبحانه تند کدو سالم را امتحان کنید تا سطح انرژی خود را در این فصل بالا نگه دارید!

می دانم ، می دانم … ادویه کدو تنبل دیگر خنک نیست. اما به عنوان یک هزاره بزرگ ، این در DNA من است که هر بار در دمای اتاق از PSL درخواست کنم. زیر 80’F پایین می آید (من در فلوریدا زندگی می کنم ، مسخره ام نکنید!)

مواد تند Buuuuuuut با تم کدو در فروشگاه پر از شکر ، فیبر کم و پروتئین زیاد نیستند.

دانه های کدو ، گرانول و میله های انرژی مانند آن نیستند. مطمئناً طعم آن خوشمزه است ، اما یک نوشیدنی غلات تند کدو با شیر بادام من را راضی می کند ، نمی دانم ، 27 دقیقه؟

سپس انبار را برای شکر بیشتر می شویم.

در عوض ، یکی از این 3 دستور العمل صبحانه تند کدو سالم را برای شکر کمتر ، پروتئین بیشتر و تغذیه اضافی امتحان کنید!

جو دوسر کدو تنبل شکلاتی (گیاهی ، بدون گلوتن)

طعمش شبیه کیک است!

1 قاشق غذاخوری در ظرف شیشه ای یا ظرف در بسته 1 پودر پروتئین Phorm Chocolate Vegan Power Pro 2 قاشق غذاخوری پوره کدو ، 1/2 فنجان جو دوسر قدیمی ، 3/4-1 فنجان شیر انتخاب شده ، 1/2 قاشق غذاخوری دارچین و 1 قاشق چایخوری چاشنی کدو.

یک شب را خنک کنید و 1-2 قاشق غذاخوری نارگیل خرد شده و / یا هویج سرخ شده را بدون شکر به آن اضافه کنید. گرم یا سرد بخورید.

اختیاری: 1 قاشق چایخوری قهوه آماده برای جو دوسر ادویه کدو تنبل مخلوط کنید.

نکته: برای حمایت از سلامت پوست و مو ، توصیه می کنم تورن را در سطل پودر کلاژن نگه دارید.

کدو تنبل (گیاهخواری)

در یک لیوان شراب سرو کنید ، زیرا #فانتزی است

1/4 فنجان ماست یونانی کامل یا 2٪ وانیلی را به ته یک لیوان شفاف اضافه کنید (من Chobani Zero یا Chobani Complete را توصیه می کنم). یک سس سیب کدو تنبل نازک را روی ماست بگذارید. به صورت فصلی آن را در جوانه ها پیدا می کنم ، فکر می کردم بسیاری از دستور العمل های ساده مانند این در اینترنت وجود دارد. اگر از ابتدا تهیه شده است ، حتماً از سس سیب بدون قند استفاده کنید!

سپس ، گرانولا ادویه کدو تنبل را اضافه کنید (دستور غذا در اینجا). شما همچنین می توانید گرانول بخرید- من عاشق الیزابت خالص هستم ، اما غلات Ezekiel را برای انتخاب بدون قند امتحان کنید.

یک لایه ماست دیگر ، سپس سس سیب کدو تنبل دیگر اضافه کنید. با فندق خرد شده ، بو داده و / یا شکر دانه دار کمتر پر کنید.

نکته: این دستور را با گرانولای بدون گلوتن یا وگان با ماست نارگیل دنبال کنید.

کشک کدو روی نان تست (گیاهی)

می دانم که ممکن است برخی از شما را در این زمینه از دست بدهم ، اما به طرز شگفت انگیزی خوشمزه و بسیار رضایت بخش است!

1 فنجان Good Culture 2٪ پنیر خامه ای را با 2 قاشق غذاخوری پوره کدو تنبل و 1/2 قاشق غذاخوری دارچین ترکیب کنید. Trader Joe’s Cranberry Harvest Sprouted Grain با نان تست و گردو خرد شده در بالا پهن شده است.

نکته: هیچ معامله گر Joes در این نزدیکی نیست؟ هر نان غلات سبوس دار این کار را انجام می دهد یا کشک کدو را روی وافل های Kodiak Cake Power امتحان می کند.

دستور العمل های پاییزی بیشتر:

کیت ریچاردسون یک متخصص تغذیه است که در اورلاندو ، فلوریدا ثبت شده است. او در آگاهی تغذیه ای خاص شریک است که به رژیم های ناامید یویو کمک می کند تا با استفاده از آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. این میزبان مشترک آگاهی تغذیه است

سلب مسئولیت: برخی از پست های وبلاگ ممکن است دارای یک یا چند پیوند مشترک باشند. همه افکار مال من است

دیدگاهتان را بنویسید