21 غذای پاک کننده – زنان اولیه


در مورد تغذیه مناسب و ورزش در برنامه های روزانه ما می توان چیزهای زیادی گفت. به نظر می رسد تعداد افرادی که از بیماری هایی مانند فشار خون بالا ، دیابت یا چاقی رنج می برند به طور پیوسته در حال افزایش است. اگرچه داروهای زیادی برای درمان چنین بیماری هایی در بازار وجود دارد ، اما گاهی اوقات می توانیم عادات غذایی خود را برای بهبود وضعیت یا رهایی کامل از آن تغییر دهیم. افزودن غذاهای سالم و پاک کننده به رژیم غذایی شما می تواند دنیا را متمایز کرده و در عین حال به ما کمک کند تا در کل احساس بهتری داشته باشیم.

چاقی می تواند طیف وسیعی از مشکلات سلامتی ، اعم از روحی و جسمی را ایجاد کند. خستگی مزمن ، درد مداوم و حتی عدم تمایل به اتاق خواب می تواند مشکلاتی در روابط و عزت نفس ما ایجاد کند. اینها عوارض طبیعی پیری نیستند و ما می توانیم تغییرات ساده ای را برای کمک به آنها انجام دهیم.

اگر عوارض رژیم غذایی ناسالم را احساس می کنید ، وقت آن است که در مورد آن کاری انجام دهید.

رژیم آیورودا

شارژ

پزشکان و شرکت های سراسر جهان رژیم های غذایی سالم و برنامه های غذایی را برای کمک به ما در سفر به زندگی بهتر تهیه کرده اند. برای یافتن یا پاکسازی جدیدترین و بهترین رژیم غذایی که هدف آن افزایش سلامت شما با حداقل تلاش است ، نیازی نیست که به دنبال راههای زیادی باشید. من شخصاً چند سال پیش سعی کردم آب را تصفیه کنم زیرا می خواستم برخی عادات غذایی ناسالم در اسرع وقت اصلاح شود. متأسفانه پس از چند روز گرسنگی و عصبانیت ، موفقیت چندانی کسب نکردم. لازم نیست پول زیادی برای تمیز کردن یا ایجاد تغییرات بزرگ در رژیم غذایی روزانه خود هزینه کنید. می توانید وعده های غذایی ساده خود را در وعده های غذایی معمولی خود قرار دهید و آنها را به سطح دیگری ببرید.

دانه های کتان و انواع توت ها با کمبود استروژن مبارزه می کنند

از لیست زیر نترسید. این احتمال وجود دارد که در مورد برخی از مواد موجود در لیست چیزی نشنیده باشید ، اما ممکن است مواردی وجود داشته باشد که بدن شما به آن نیاز دارد تا یک پاکسازی طبیعی و بهبود کلی در سلامت کلی خود را تجربه کند. می توانید آزمایش با برخی از مواد آشنا را شروع کنید ، سپس به آرامی از آنجا اضافه کنید. برای مثال ، چند صبح این هفته چند صبح به صبحانه خود اضافه کنید و به جای چیپس ، چند عدد کلم بروکلی بخورید. می توانید به یک نوشیدنی آب میوه محلی ضربه بزنید و از آنها بخواهید برخی از مواد ذکر شده را درج کنند. متوجه خواهید شد که افزودن غذاهای پاک کننده به برنامه روزانه خود آسان تر از آن است که فکر می کنید!

پاک کردن غذاها برای خوردن برای احساس بهتر

با کلم بروکلی قلب خود را سالم نگه دارید

  • سبزیجات مصلوب: اینها شامل روگولا ، کلم بروکلی ، کلم ، یقه ، جوانه بروکسل و گل کلم است. برای بهترین مزایای سلامتی ، سعی کنید حداقل 1 فنجان در روز بنوشید.
  • غذاهای غنی از فیبر: غذاهای سرشار از فیبر شامل میوه ها (به ویژه سیب) ، سبزیجات ، حبوبات ، آجیل و دانه ها ، لوبیا و نخود فرنگی است. فیبر بخشی جدایی ناپذیر از رژیم غذایی سالم است زیرا به عادی شدن روده شما کمک می کند و سیستم شما را به طور طبیعی تمیز می کند.
  • آووکادو: آووکادو ، یک سم زدای طبیعی ، به طور کلی غذاهای فوق العاده مملو از مواد مغذی برای بهبود سلامت شما است.
  • چای سبز ارگانیک: قهوه صبح خود را با یک فنجان چای سبز جایگزین کنید. اگر صبح نمی توانید بدون جو زندگی کنید ، کمی مخلوط کنید و فنجان های ثانویه را عوض کنید تا از مزایای سلامتی هر دو برخوردار شوید.
  • آب سبزیجات تازه: به دنبال موادی مانند زنجبیل ، کرفس ، گشنیز و جعفری باشید و مطمئن شوید که آنها پر از شکر نیستند زیرا مزایای سلامتی را که در غیر این صورت تجربه می کنید جبران می کند.
  • چای های سم زدایی گیاهی: اینها باید شامل مخلوطی از ریشه باباآدم ، ریشه قاصدک ، ریشه زنجبیل ، ریشه شیرین بیان ، ریشه سارساپاریلا ، دانه پیله و پوست دارچین باشد. بله ، به نظر می رسد چیزی است که می خواهید در لانه جادوگران مخلوط کنید ، اما نمی توانید منافع پاکسازی را که با آن روبرو می شوید منکر شوید.
  • غذاهای با کیفیت بالا و حاوی گوگرد: شامل تخم مرغ ، پروتئین آب پنیر ، سیر و پیاز است. نکته خوب در این مورد این است که می توانید آنها را به هر غذای روز اضافه کنید و طعم و ادویه جات را اضافه کنید.
  • حبه های سیر: هر روز 2-3 دندان به برنامه غذایی روزانه خود اضافه کنید. اگر این واقع بینانه نیست ، می توانید به جای آن مقداری سیر اضافه کنید.
  • دانههای چیا: دانه های چیا سالهاست که برای کمک به روند گوارش و کاهش درد مفاصل مورد استفاده قرار می گیرند. طعم خنثی آنها را به یک افزودنی آسان برای بهبود سلامت هر وعده غذایی تبدیل می کند.
  • بیوفلاونوئیدها: اینها معمولاً در انگور ، انواع توت ها و مرکبات یافت می شوند و به راحتی در صبحانه شما قرار می گیرند. استفاده از آن برای غلات یا بلغور جو دوسر یا افزودن آن به ماست سالم یونانی به عنوان پارافیت را در نظر بگیرید.
  • سبزی قاصدک: این سیستم برای بهبود جریان صفرا و افزایش جریان ادرار معجزه می کند که به شما در دفع سموم خطرناک کمک می کند.
  • کرفس: باعث افزایش جریان ادرار می شود که سیستم شما را از سموم پاک می کند.
  • Cilantroاگرچه گشنیز یک شوخی قدیمی است که شما یا آن را دوست دارید یا از آن متنفرید – هیچ چیز بین آنها وجود ندارد – به حذف فلزات سنگین از بدن کمک می کند. از آن برای تکمیل یک شام خوشمزه به عنوان رنگ ، طعم و دوز غذای پاک کننده سالم استفاده کنید.
  • رزماری: حاوی کارنوزول ، تقویت کننده آنزیم های سم زدایی ، که می تواند به سیستم شما کمک کند و در عین حال که به عنوان طعم دهنده عمل می کند ، پاکسازی شود.
  • کورکومینوئیدها: شامل زردچوبه و کاری است که دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند.
  • فلفل هندی: تصور می شود که کاین متابولیسم و ​​چربی سوزی را افزایش می دهد. حاوی کپسایسین است که به دلیل قابلیت پاکسازی و سم زدایی بدن در سطح سلولی شناخته شده است. اگر مستعد غذاهای تند نیستید ، می توانید مکمل کاین را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.
  • ریشه بیدمشک: تصور می شود که ریشه باباآدم ، که اغلب در طب سنتی چینی برای اهداف سم زدایی استفاده می شود ، از عملکرد کبد پشتیبانی می کند. می توانید از چای ریشه باباآدم لذت ببرید یا از مکمل ها استفاده کنید تا از مزایای پاک کنندگی برخوردار شوید.
  • کلروفیل: در سبزیجات برگ سبز تیره و علف گندم وجود دارد و به سم زدایی کبد ، اتصال و دفع سموم در سطح سلولی کمک می کند.
  • پیکنوژنول: این یک ماده ضد التهابی است که از پوست درخت کاج دریایی فرانسه استخراج شده است و علاوه بر گردش خون موجود است.
  • نار: انار نه تنها خوشمزه است ، بلکه سرشار از آنتی اکسیدان است که مزایای پاک کنندگی سلامتی را ارائه می دهد.
  • جلبک دریایی: این غذا سالهاست که جزء اصلی غذاهای آسیایی بوده و دارای ید و فیبر است که هضم و سلامت کلی شما را بهبود می بخشد.

یک کاسه سالاد جلبک دریایی Wakame یک ظرف پاک کننده است

نگاهی به Prime Women PLATE بیندازید ، یک برنامه باورنکردنی که به طور خاص برای زنان بالای 50 سال طراحی شده است تا وزن خود را برای برخی از دستور العمل های شگفت انگیز پر از غذا طراحی کنند. در حال حاضر در برنامه ای در Apple یا Android با یادآوری برای حرکت در دسترس است. همچنین می توانید برنامه ما را با یک روزه 5 روزه ProLon همراه غذا امتحان کنید ، یا می توانید از FastBar برای جلوگیری از وسوسه استفاده کنید و به شما در موفقیت در هنگام روزه داری متوسط ​​کمک کنید (می توانید از کد به عنوان پاداش استفاده کنید) PRIME برای صرفه جویی در هزینه هر دو محصول در زمان خرید).

بعد:

7 غذای رژیم غذایی بسیار ناسالم

10 نکته برای تغذیه سالم بی گناه

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام کنید (رایگان است!) و ما هر هفته مقاله های فوق العاده ای را برای شما ارسال می کنیم. در اینجا به صورت رایگان مشترک شوید.



دیدگاهتان را بنویسید