10 ماده غذایی برتر برای افزایش حجم عضلات


10 ماده غذایی برتر برای افزایش حجم عضلات

معرفی 10 ماده غذایی برتر برای افزایش حجم عضلات به شما کمک می کند تا با بهترین غذاهای چرخه حجم آشنا شوید. افزایش حجم عضلانی در ورزشکاران با تغذیه مناسب همراه با ورزش اتفاق می افتد. ورزش و رژیم غذایی پایدار 30 درصد پیشرفت شما را تشکیل می دهد. به این منظور برنزه کننده ها بهترین غذاها را برای افزایش حجم عضلات جمع آوری کرد. بقیه این مقاله را بخوانید و رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

آیا می خواهید عملکرد و قدرت عضلانی خود را افزایش دهید؟ غذاهایی برای عضله سازی و افزایش حجم به شما کمک می کند با تجربه کمتر نتایج بهتری بگیرید. وقت خود را از دست ندهید و یک غذای عالی و مقوی تهیه کنید.

10 ماده غذایی برتر برای افزایش حجم عضلات

1. گوشت گاو بدون چربی

در جستجوی افزایش توده عضلانی خودت هستی؟ گوشت خوک را فراموش نکنید. سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای افزایش حجم غذا است. آهن ، روی و ویتامین های گروه B تنها تعدادی از آنها هستند. پروتئین های غذایی ارزش یکسانی ندارند. اما گوشت گاو بدون چربی پروتئین با کیفیت بالا را برای ماهیچه های شما فراهم می کند. سطوح بالای آمینو اسیدها نیز به کمک انسولین به عضله سازی کمک می کند.

ما همچنین برای افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند خبرهای خوبی داریم. مصرف 85 گرم از این گوشت تقریباً به اندازه 1/5 فنجان لوبیا پروتئین را تأمین می کند. اما نیمی از کالری را دارد. علاوه بر گوشت از انواع سبزیجات استفاده کنید.

برای اخذ شده برنامه رژیم غذایی آنلاین برای وزن و حجم از طرف مربیان برنزه کننده ها ضربه زدن.

به مرغ بدون پوست

مرغ بدون پوست ، مانند گوساله ، در رژیم غذایی و افزایش توده عضلانی نقش مهمی دارد. این غذا منبع عالی پروتئین با کیفیت است. خوردن مرغ بدون پوست برای بهبود ، وزن ماهیچه ها و سلامت استخوان ها مهم است. از روش های مختلف پخت برای این پروتئین منحصر به فرد استفاده کنید. می توانید قسمت های مختلف مرغ را در فروشگاه ها خریداری کنید. مرغ معطر نیز انتخاب خوبی خواهد بود.

3. کشک یا پنیر خامه ای

پنیر کلوچه منبع پروتئین کازئین تقریبا خالص است. کازئین یک پروتئین سریع هضم است و منبع ذخیره کامل و غنی عضلات محسوب می شود. در نتیجه ، برای افرادی که از خوردن طولانی مدت امتناع می کنند بسیار مفید خواهد بود. کشک منبع عالی ویتامین B12 ، کلسیم و سایر مواد مغذی ارزشمند است. این غذای بی نظیر را از دست ندهید.

افزایش توده عضلانی

4. تخم مرغ

بدون شک ، تخم مرغ به دلیل داشتن پروتئین بالا ، یک انتخاب غذایی خوب برای افزایش حجم ماهیچه در ورزشکاران است. این غذا حاوی 9 اسید آمینه ضروری کولین ، یک نوع چربی خوب و ویتامین D است. همچنین برای سلامتی مضر نیست

5. پنیر پروتئینی (پروتئین آن)

همانطور که می دانید، پروتئین آن این رایج ترین مکمل پروتئینی است. همچنین منبع غنی و مناسبی از درشت مغذی ها است. وزنه برداران به طور کلی پروتئین آب پنیر را بعد از بیدار شدن مصرف می کنند. یک قاشق غذاخوری از این مکمل برای ماهیچه ها بسیار مفید است. به یاد داشته باشید که ابتدا رژیم غذایی خود را غنی کنید. سپس از مکمل های پروتئینی استفاده کنید. هرگز مکمل نخورید.

6. ماهی تن و ماهی های دیگر

در رژیم غذایی برای افزایش حجم ماهیچه هااین غذا را فراموش نکنید. ماهی سرشار از پروتئین ، چربی کم و اسیدهای چرب امگا 3 است. همانطور که می دانید اسیدهای چرب برای بدن بسیار مهم هستند. آنها به کاهش سطح چربی و تنظیم عملکرد مناسب فرایندهای بدن مانند متابولیسم کمک می کنند.

2. دو سر طناب

جو دوسر منبع غنی کربوهیدرات است و به دلیل داشتن شاخص گلیسمی پایین ، دیر هضم می شود. مزایای رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین عبارتند از:

  • شما گرسنگی را کاهش داده اید
  • اشباع را افزایش دهید
  • کاهش سطح چربی
  • دارای خواص ریز مغذی خوب و فیبر بیشتری است
  • کاهش مصرف انرژی ثانویه (وعده دوم)

در نتیجه ، غذاهای با شاخص گلیسمی پایین روند چربی سوزی را تسریع می کنند. منبع خوبی از کربوهیدرات ها برای محافظت از ماهیچه ها است.

8. غلات کامل

همانطور که گفته شد رژیم غذایی و ساختار ماهیچه ها ارتباط مستقیمی با هم دارند. غلات کامل در هضم م effectiveثر هستند و مواد مغذی بیشتری نسبت به غلات ریز در اختیار بدن قرار می دهند. به طور مداوم سطوح انرژی و سلامت کلی را افزایش می دهد. برنج قهوه ای به افزایش سطح هورمون رشد کمک می کند. این کار باعث افزایش رشد ماهیچه ها ، کاهش چربی و افزایش قدرت ماهیچه ها می شود.

9. میوه و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات به طور کلی منابع غنی از آنتی اکسیدان ها هستند. همچنین برای عملکرد سالم سیستم ایمنی مهم است. غذاهای دیگری مانند ویتامین C ، ویتامین E و بتاکاروتن توسط این غذاها ارائه می شود. بدن خود را به خاطر بسپارید فیبر و سبزیجات برای هضم مناسب و جذب مواد مغذی مورد نیاز است.

افزایش توده عضلانی

10. چربی های سالم

اگر می خواهید حجم عضلات را افزایش دهید ، چربی را فراموش نکنید. تعجب نکنید که چربی سالم برای رشد عضلات ضروری است. در واقع ، این درشت مغذی نقش کلیدی در تولید تستوسترون و هورمون رشد دارد. تولید کافی این هورمون ها به رشد و حفظ ماهیچه ها کمک می کند.

چربی های اشباع نشده و بسیاری از چربی های اشباع نشده خوب هستند. می توانید آن را در روغن ها و غلات مختلف مانند ماهی آزاد ، ماهی های دیگر ، آجیل ، سبزیجات ، کتان و آووکادو پیدا کنید. همچنین سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است.

راهکارهایی برای دستیابی به توده عضلانی و دستیابی به بالاترین سطح تناسب اندام

  • سه استراتژی تغذیه ای که هر ورزشکار به آن نیاز دارد

به زبان ساده ، رویکرد شما در مورد تغذیه کلید تغییر مثبت و پایدار در سلامتی و عملکرد شما است.

  • آیا ساختن یک قطره به عضله سازی کمک می کند؟

یکی از دلایلی که باعث می شود ست های ست بسیار طولانی شوند ، موثر بودن آنهاست. قطره ها سرعت رشد ماهیچه ها را افزایش می دهند.

  • آنقدر غذا بخورید که قوی و پرانرژی باشید

تغذیه نقش مهمی در بهبود ساختار بدن دارد. اما به عنوان یک ورزشکار قدرتمند ، لازم نیست برای حفظ زیبایی خود غذا بخورید. اول از همه ، قدرت بدنی به وجود می آید.

  • آیا برای افزایش حجم ماهیچه ها زیاد غذا می خوریم؟

کاهش چربی یا افزایش وزن هر دو فرایندهای وابسته به انرژی هستند. افزایش توده عضلانی نتیجه ترکیبی از تمرینات و محرک های تغذیه ای ، یعنی افزایش وزن و مصرف پروتئین است.

  • کاهش کالری جواب نمی دهد

اعمال محدودیت کالری و دور انداختن غذا در طولانی مدت جواب نمی دهد. رژیم غذایی خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

نتیجه

تغذیه نقش مهمی در افزایش حجم ماهیچه ها دارد. برای این کار ، طیف غذاهای خود را افزایش دهید. همراه با ورزش از منابع غذایی غنی نیز استفاده کنید. هیچ گونه درشت مغذی را از پروتئین ، چربی های سالم و کربوهیدرات ها حذف نکنید. مصرف تخم مرغ ، مرغ ، گوشت گاو ، ماهی و طیور به افزایش حجم ماهیچه ها کمک می کند. سبزیجات و میوه ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا فیبر و ویتامین کافی دریافت کنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای)
بارگذاری …


نویسنده:

برنزه کننده ها (برگرفته از مقاله ای در Breakingmuscle.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

در کانال تلگرام و اینستاگرام Tenorz مشترک شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1695



دیدگاهتان را بنویسید