کالری در رژیم کتوژنیک اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک


بادکنک کالری دست کلمه 1 800x252 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اگرچه اکثر متخصصان تغذیه می گویند که کالری ناشی از رژیم کتوژنیک بی اهمیت است. اما در حقیقت اینطور نیست.

وقتی بدن شما به میزان کالری مورد نیاز خود در طول روز برسد ، غذای مصرفی را ترجیح می دهد و به شما در استفاده از چربی بدن کمک نمی کند.

کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از کالری دریافتی روزانه شما باشد ، که در واقع همان چیزی است که به کاهش وزن کمک می کند.

غذای کتوژنیک - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

همانطور که می دانید ، رژیم کتوژنیک به طور قابل توجهی این کاهش وزن را بهینه می کند ، هورمون های بدن را تنظیم می کند و حتی با مقدار زیادی غذا باز نمی گردد. می توانی متوقف شوی ، اما باز نمی گردد.

رژیم کتوژنیک ، پس از سوزاندن گلوکز ، به سمت خوردن چربی می رود و ماهیچه های شما را نمی سوزاند و باعث می شود کمتر غذا بخورید.

بیماری ها و بی حالی که شما را مجبور به خوردن می کند. و ضعف اعصابی که قبلاً به شما می رسید ، دیگر به شما نمی رسد.

بنابراین باید کالری دریافتی را از کالری مورد نیاز بدن خود کاهش دهید. هنگامی که برای اولین بار رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، به طور خودکار کالری کمتری را به دلیل بی اشتهایی از دست می دهید ، فقط وزن بیشتری را کاهش می دهید. تا توقف.

وقتی توقف می کنید ، هورمون میل جنسی می آید و شروع به کار می کند و به شما اجازه نمی دهد اشتهای خود را برای کاهش وزن افزایش دهید.

666x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

راه هایی برای خروج از رژیم کتوژنیک بدون توقف

راه ها و نظریه های مختلفی برای خروج از پارکینگ هنگام توقف وجود دارد. اما در واقع ، باید باعث شود همه چیز مورد نیاز شما بدون توقف خارج شود کاهش کربوهیدرات ها یا مصرف کالری را کاهش دهیدبه

کربوهیدرات خالص

دی اکسید کربن زیاد نیز چندان اصولی نیست ، زیرا حتی فیبر و فیبرهای محلول در آب می توانند از نظر تئوری سطح انسولین شما را افزایش دهند.

از این به بعد منحنی ها را محاسبه نکنید و منحنی ها را به طور کامل محاسبه کنید.

بسیاری از افراد با مصرف 50 گرم کربوهیدرات در روز وزن خود را کاهش می دهند. وقتی این افراد دریافت 20 گرم کربوهیدرات در روز را متوقف می کنند ، باید کربوهیدرات خود را تا حد ممکن کاهش دهند. تا زمانی که بدن شما دوباره شروع به چربی سوزی کند و چربی سوزی را تسریع کند.

البته ما خوردن کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز را توصیه نمی کنیم ، زیرا شما باید در طول روز به اندازه کافی سبزیجات بخورید.

سبزیجات برگ دار برای سلامتی و ریزمغذی های شما بسیار مهم هستند.

این در واقع راهی است که شما را متوقف می کند.

راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از مردم کالری هایی را که باعث دردسر و رنج می شوند ، حساب می کنند که ما معتقد نیستیم شما برای آسیب رساندن و کاهش وزن به خودتان آسیب می رسانید.

کاهش وزن 0 630x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

وقتی بدن متوقف می شود به بدن ضربه بزنید

ایده های بسیار زیادی برای تکان دادن بدن برای خارج شدن از حالت سکون وجود دارد که همه آنها در واقع کمک کننده هستند.

سعی می کنید شوک بزنید و پاسخی دریافت نمی کنید. حالا باید روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما در نهایت ، همه آنها کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

روش هایی که برای ایجاد شوک به کار می برید ، شمارش کالری را مشکل نمی کند. روشهای زیادی در مقالات متعدد ذکر شده است.

راههای عدم شوک

یکی می آید و روزه می گیرد ، یکی می آید تا زمان روزه را کم کند و دیگری می آید که زمان روزه را تغییر دهد.

(البته ، تغییر ساعت با سرعت به گونه ای است که مهم نیست با چه سرعتی ساعت خود را خاموش می کنید ، به عنوان مثال ، اگر قبلاً ساعت سریع خود را در ساعت 12 خراب کرده اید و در ساعت 1 به رختخواب رفته اید ، آن ساعت را خاموش کنید. بیشتر بمانید ، بیشتر روزه بگیرید. ، و می تواند به شما کمک کند چربی بیشتری بسوزانید.)

راههای زیادی وجود دارد ، یکی تولید آجیل ، یکی تولید آجیل بیشتر و دیگری تولید محصولات لبنی.

می توانید بسیار تکان دهنده امتحان کنید. البته خوب این است که آزمایش این ضربات به بدن شما آسیبی نمی رساند. شما آنقدر بزرگ نیستید که بتوانید برگردید ، می توانید آنها را امتحان کنید تا زمانی که یکی از آنها از پارکینگ خارج شود تا بدن شما پاسخ دهد.

رژیم غذایی رژیم غذایی کم کربوهیدرات کم انتخاب دیوار سفید 2 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

آیا رژیم کتوژنیک در همه افراد قطع می شود؟

البته همه ایست ندارند ، اکثر افراد به راحتی می توانند به وزن دلخواه برسند و به خط پایان برسند.

این به این دلیل است که این افراد هورمون های خود را تا رسیدن به وزن و تناسب مطلوب تنظیم می کنند.

البته در برخی افراد هورمون لیبیتین گرلین باعث مقاومت می شود. آنها باید توسط شوک شکسته شوند. حالا شما یک شوک داده اید و پاسخی دریافت نکرده اید ، باید یک شوک دیگر وارد کنید.

البته باز هم تکرار می کنم که همه ضربات باید تمام شود کربوهیدرات ها را کاهش دهید و کل کالری دریافتی خود را کاهش دهید تغییر مسیر

آیا می توان با رژیم سلولی با سوزاندن چربی به وزن ایده آل دست یافت؟

برخی از افراد سعی می کنند چربی را کاهش دهند ، اما همانطور که گفتیم ، کاهش چربی زیاد را توصیه نمی کنیم زیرا مغز شما باید از قند یا کتون های بدن شما استفاده کند.

بدن شما نمی تواند فقط از فیبر گیاهی یا پروتئین برای تغذیه مغز خود استفاده کند و هنگامی که نیاز به استفاده از پروتئین دارد ، ابتدا باید آن را به قند تجزیه کرده و شروع به استفاده از آن قند کند.

این خود باعث تحریک عصبی می شود. همانطور که می دانید تبدیل پروتئین ها به قند شما را از کتوز نجات می دهد.

اخرین حرف

البته باید توجه داشت که بسیاری از افراد با مشکل چربی سوزی دچار کاهش وزن می شوند. اما سعی می کنید رژیم کتوژنیک را رعایت کنید تا به عقب برنگردید. برای به دست آوردن نتیجه مطلوب به همان سرعتی که می خواهید ، شوک های بالا را امتحان کنید و وزن کم کنید و به وزن دلخواه برسید.

دیدگاهتان را بنویسید