چیزهای مهم: هر رژیم غذایی برای کسی کار می کند، هیچ رژیم غذایی برای همه کار نمی کند، و رژیم های غذایی سخت هستند


پیوستن به گروه رو به رشدی از مطالعات که نشان می‌دهد رژیم‌های غذایی مختلف به همان اندازه مؤثر یا ضعیف هستند، کارآزمایی تصادفی‌سازی و کنترل‌شده این هفته رژیم غذایی ۵:۲ منتشر شده در PLoS است.

در آن، محققان به طور تصادفی ۳۰۰ شرکت کننده را برای دریافت یکی از موارد زیر اختصاص دادند:

۱) ارتباطات «استاندارد» مختصر در قالب یک مکالمه ۲۰ دقیقه ای، ارائه بروشور در مورد دستورالعمل های ملی رژیم غذایی انگلستان و یک جزوه در مورد منابع مختلف مدیریت وزن محلی،

۲) ۲۰ دقیقه پرسش و پاسخ در مورد اینکه آیا رژیم گرفتن و ارائه بروشور در مورد رویکرد ۵:۲ برای روزه متناوب (اگر – در جایی که از افراد خواسته شود در مجموع ۵۰۰ تا ۶۰۰ کالری در دو روز غیر متوالی در هفته بخورند) یا نه.

۳) همان پست و چت IF مانند بالا به اضافه ۶ جلسه حمایت گروهی ۱ ساعته در هفته که در ۶ هفته اول رژیم پخش شده است.

چه چیزی پیدا کردند؟

۱) تفاوتی در کاهش وزن بین گروه‌ها در ۶ ماه یا ۱ سال پس از تصادفی‌سازی وجود نداشت (متوسط ​​کاهش وزن کمتر از ۴ پوند اما در برخی از افراد با وزن ۲۰ پوند)

۲) نزدیک به ۵۰ درصد از شرکت کنندگان از هر گروه در طول سال ترک تحصیل کردند

بنابراین من فکر می کنم همان نتیجه گیری قدیمی و غیر جالب همیشه.

هر رژیم غذایی برای کسی کار می کند. هیچ رژیمی وجود ندارد که برای همه مفید باشد. چرا؟ زیرا حفظ رژیم غذایی دشوار است مگر اینکه از رژیمی که دنبال می کنید لذت ببرید.

برای این منظور، از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که ادعا می کنند بهترین راه برای از دست دادن وجود دارد، دوری کنید. بهترین رژیم غذایی برای شما بدترین رژیم غذایی برای دیگران است.

[Also, if you’re able, please consider donating to my #Movember fundraising efforts. It’s my one and only annual ask and I’m 80% of the way to my $3,000 goal. No amount is too small, you can give anonymously, and tax receipts are provided. Simply click here to donate, and if you’re wondering how it’s going, will post an updated picture this Saturday]



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر