چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو دوباره به رژیم کتو بازگشت؟


چگونه می توانیم پس از شکستن رژیم کتو به این موضوع بازگردیم؟

متأسفانه ، بسیاری می گویند نمی توانند از کلاهبرداری خود خارج شوند !!! بیایید به حالت Keto برگردیم

پس از تحقیق و گفتگو مشخص شد که این افراد روز بعد از گربه چربی بدن را به صفر می رسانند. به این افراد گفته شده است که بعد از خوردن یک روز توت فرنگی ، چون بدن شما مملو از ذخایر گلیکوژن است ، مصرف چربی از تخلیه این ذخایر گلیکوژن جلوگیری می کند. بنابراین ، شما نباید چربی مصرف کنید تا آن گلیکوژن را از بدن خود حذف کنید.

غذاهای کتوژنیک - چگونه می توانیم بعد از شکستن رژیم غذایی به رژیم کتو برگردیم؟

پاسخ این است که این استدلال 100٪ اشتباه است. دلیل اینکه نمی توانید بیرون بروید این است که اشتباه کرده اید.

رژیم غذایی ناشتا در مقابل رژیم کتو 01 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم غذایی به کتو بازگشت؟

چرا بحث حذف کامل چربی ها در روز بعد اشتباه است؟ 2 دلیل:

1. هنگامی که ذخایر گلیکوژن بالایی در بدن خود دارید و چربی می خورید ، بدن شما در وهله اول چربی نمی سوزاند. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
بدن همیشه ابتدا گلیکوژن و سپس چربی ها را جذب می کند

2. وقتی به این افراد برنامه ریزی می کردید به آنها گفته شد. بنابراین میزان کالری دریافتی شما بیشتر از برنامه ریزی شما نیست. و به هر حال ، وقتی تقلب می کنید ، از کتوز خارج می شوید و چربی ای که با غذای تقلبی خود می خورید به صورت چربی ذخیره می شود. شما باید مصرف چربی خود را کاهش داده و کربوهیدرات خود را افزایش دهید تا چربی ها به صورت چربی ذخیره نشوند.

از طرف دیگر ، اگر فردا میزان مصرف چربی خود را به صفر برسانید و کربوهیدرات مصرف کنید ، دوباره انسولین را تحریک خواهید کرد. کاهش سطح انسولین به دلیل ناشتا بودن (خواب) رژیم کتو را دوباره افزایش می دهد ، اشتهای شما را افزایش می دهد و مشکلاتی را که قبل از رژیم کتوژنیک خود تجربه کرده اید معکوس می کند. و این دوره می تواند چندین روز طول بکشد و شما نمی توانید از آن خارج شوید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم غذایی به کتو بازگشت؟

چگونه می توانیم به کتوز بازگردیم؟

نباید بدن خود را خالی کنید. وقتی بدن شما خالی است و بدن شما به کتوز نمی رسد. در واقع بدن شما گرسنه می شود و باعث گرسنگی کاذب و ورشکستگی مجدد می شود.
ما می خواهیم بدن را وارد مرحله کتوز کنیم. یک فرمول ساده وجود دارد ، شما باید کربوهیدرات کمتری مصرف کنید و از نظر بدنی فعال تر باشید. هنگامی که بدن شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن در بدن ، کبد ، خون و ماهیچه ها می کند و چربی ها و کتون ها را به عنوان سوخت می شناسد.

به عنوان جایگزین روش اشتباه رایج (چربی زدایی کامل) ، روش پیشنهادی برای روز بعد از حصار:

1. تمرینات قدرتی کامل بدن (یوزپلنگ برای روز بعد بهترین است. مخصوصاً برای افرادی که ورزش می کنند ، که باعث می شود ذخایر گلیکوژن به طور کامل از بدن و ماهیچه ها حذف شود. و شما هم درست و هم یک کار را انجام می دهید. از آن برای ساختن استفاده کنید. عضله به طور همزمان)

این روش در رژیم کربوهیدرات دوره ای نیز استفاده می شود (یعنی آنها دو روز در هفته تقلب می کنند و در این دو روز تمرینات سنگینی را برای عضله سازی انجام می دهند و در پنج روز آینده شروع به سوزاندن چربی می کنند).

2. روزه 100٪ پاسخ است. روز بعد ، مهمانی غذا داشته باشید. زیرا می توانید بیشترین بهره را از آن ببرید. (روزه داری به کاهش سطح انسولین بدن کمک می کند و به بدن کمک می کند کتون های تحمل کننده تولید کند.)

روزه کاملاً برعکس افرادی است که روز بعد چربی را به صفر می رسانند ، روزه داری سطح انسولین را کاهش می دهد ، اما افرادی که چربی ها را به صفر می رسانند و کربوهیدرات مصرف می کنند ، سطح انسولین خون را بالا می برند.

mctoilsportsresearch 1024x683 1 599x400 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به عقب برگشت؟

راههای تسریع فریبکاری

– mct مصرف روغن و قهوه: تولید کتون را تسریع می کند. بلافاصله پس از حصار به مرحله کتوز بازگردید.

تقلب دوباره چیست؟

وقتی بدن شما کاملاً سازگار با کتو باشد ، می توانید بخش کوچکی از چربی روزانه خود را کاهش دهید. بدن شما دسترسی خوبی به چربی دارد و می تواند از قسمتی از بدن شما به جای چربی ای که مصرف می کنید استفاده کند. و به همین دلیل ، پس از مدتی می توانید محتوای چربی خود را به طور کامل کاهش دهید.
هنگام تقلب ، سطح بالای انسولین دسترسی بدن به ذخایر چربی را کاملاً مسدود می کند و این سطوح بالای انسولین اجازه استفاده از چربی ها را نمی دهد. کافی است سطح انسولین خود را کاهش دهید تا بدن شما بتواند دوباره از چربی ها استفاده کرده و کتون تولید کند.

شما رژیم کتوژنیک را می شناسید و می دانید که این رژیم 70٪ چربی ، 25٪ پروتئین و 5٪ چربی دارد و هنگامی که یک روز پس از حصار می رسید ، چربی را به صفر می رسانید. این بدان معناست که شما 100٪ به پروتئین ها و کربوهیدراتهای تحریک کننده انسولین وابسته هستید و وقتی سطح انسولین خون شما بالا باشد ، به بدن شما اجازه نمی دهد از رژیم کتو چربی بگیرد و در عین حال بدن شما می تواند غذا و کالری کم ، مصرف و دارای سطح انسولین بالا است. اکنون بدن به سمت ماهیچه ها می رود و ماهیچه ها را می سوزاند و در عین حال اشتها را تحریک می کند و شما را به همان چرخه غذایی اشتباه می برد.

خلاصه:
روز بعد ، رژیم غذایی شما باید به گونه ای باشد که سطح انسولین در خون کاهش یابد. فقط با این عملیات رژیم متعادل کتوژنیک یا جشن این را می توان در فواصل زمانی انجام داد.

پرطرفدارترین رژیم سال کدام است؟ رژیم کتوژنیک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید