پادکست قسمت 163: محور HPA ، بهینه سازی تیروئید و متابولیسم


چگونه می توانید متابولیسم خود را کنترل کرده و اهداف تناسب اندام خود را بهینه کنید؟ لیسی دان ، یک متخصص تغذیه و بنیانگذار UpliftFit Nutrition ، در مورد هورمون ها صحبت می کند ، اینکه چرا و چرا باید درک کرد که می توانید بهترین ظاهر خود را داشته باشید.

همه اطلاعات و پیوندهای مربوط به این بخش را می توانید در اینجا پیدا کنید https://holisticwellness.ca/episode163به

برای گوش دادن به iTunes ، Stitcher یا Spotify اینجا را کلیک کنید:

iTunes – اینجا را کلیک کنید
Stitcher – اینجا را کلیک کنید
Spotify – اینجا را کلیک کنید

مطمئن شوید که در این پادکست در iTunes مشترک شده اید و برای ما امتیاز و بازخورد بگذارید!

موضوعات مورد بحث در این بخش:

  • HPA چیست؟
  • چگونه محور HPA می تواند خراب شود و به دنبال چه چیزی باشید
  • مشکلات تیروئید و بزرگترین کمک به سلامت تیروئید
  • ارتباط بین غده تیروئید و متابولیسم شما
  • چگونه متابولیسم خود را بهینه کرده و مدیریت کنیم
  • نکات و ترفندهایی که می توانید برای بهینه سازی تناسب اندام و اهداف فیزیکی خود در نظر بگیرید
  • آموزش بسته به دوره شما
  • در اینجا چند استراتژی اساسی برای خواب کامل آورده شده است

بسته های کلیدی:

  • وقتی استرس ایجاد می کنیم ، بدن ما آن را به عنوان یک خطر درک می کند. و آنچه می تواند اتفاق بیفتد این است که با گذشت زمان ، این عامل استرس زای داخلی یا خارجی ما را مجبور می کند تا در محور HPA به سمت پایین تنظیم شویم. در این زمان ، ما قاعدگی نامنظم یا چرخه قاعدگی خود را از دست می دهیم.
  • انواع ریزمغذی ها یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای تسهیل سلامت روده و میکروبیوم سالم انجام دهید.
  • تیروئید مرکز قدرت متابولیسم ما است.
  • برای دستکاری فیزیک ، باید بدانیم چگونه غذا می خوریم و چقدر انرژی مصرف می کنیم.
  • خواب اساساً سرویس نظافت منزل ما است. این به حذف تمام التهاب و سموم از بدن ما کمک می کند و به ما در تجدید خود کمک می کند.

مراحل عمل:

  • رژیم غذایی خوب و با کیفیت ضدالتهاب بگیرید.
  • به این اختلالات غدد درون ریز نگاه کنید.
  • مطمئن شوید که قند خون خود را متعادل کرده اید.
  • اگر می خواهید روده خود را درمان کنید ، از غدد فوق کلیوی و استرس خود شروع کنید. همچنین ، وضعیت تغذیه ای خود و سلامت کبد خود را بررسی کنید.
  • اگر کورتیزول بالا یا پایین دارید ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید تمرکز بر تمرینات مقاومتی حداکثر 1 ساعت 4-5 بار در هفته است.
  • راهکارهایی برای خواب کامل:
  • چراغ آبی را حداقل 2 ساعت قبل از خواب متوقف کنید.
  • حداقل 30 دقیقه قبل از خواب تمام لوازم الکترونیکی را خاموش کنید.
  • قبل از خواب چند کربوهیدرات مصرف کنید.
  • اتاق خواب خود را خنک نگه دارید.
  • اطمینان حاصل کنید که یک تخت با کیفیت و با کیفیت دارید.
  • از مصرف کافئین در پایان روز خودداری کنید.

لیسی گفت:

“قطر. هنگامی که احساس می کنید نیاز به آرامش دارید ، به بدن خود گوش دهید و آرام باشید. “

“سطل آشغال. غذای کثیف را بردارید ، آب بد ، فیلتر هوای بد ، افراد بد را قطع کنید. زیرا همه اینها می تواند بر سلامتی ما تأثیر بگذارد.”

ممنون که گوش دادید!

تذکرات مهم:

برنامه 28 روزه تنظیم مجدد آدرنال را بررسی کنید. اگر احساس خستگی ، اضطراب ، کاهش وزن ، عدم خواب و نیاز به تنظیم مجدد می کنید ، این برنامه عالی است! غدد فوق کلیوی ما در مورد بازیابی سلامت هورمونی قدامی و مرکزی هستند. به همین دلیل است که ما یک برنامه غذایی مغذی ، برنامه ورزشی ، تمرینات تنفسی و موارد دیگر را برای کمک به شما در بهترین حالت قرار داده ایم! در این پیوند به برنامه تنظیم مجدد آدرنال بپیوندید – https://bit.ly/28dayadrenalresetبه

برای دریافت خبرنامه ما ثبت نام کنید holisticwellness.ca/ خبرنامه و در اینستاگرام با من ارتباط برقرار کنید ، @ xeberler.comبه اگر چیزی برای گسترش دارم به من اطلاع دهید. اگر در هر پلتفرمی پادکست که به آن گوش می دهید برای ما امتیاز یا نقد بگذارید ، بسیار منطقی است.

پیوندهایی که در برنامه گفتم:

  • سر eatonhemp.com با کد کوپن HEALTHYHORMONES تا 20٪ در سایت خود صرفه جویی کنید. من کاملاً دانه های کنف سرخ شده افرا را که قبل از خواب استفاده می کنم و روغن CBD با طعم کامل کامل را دوست دارم. https://eatonhemp.com
  • آویز مورد علاقه من برای محافظت از EMF و پشتیبانی از استرس. با دنبال کردن این لینک -> تا 50 discount تخفیف در آویز HARMONI دریافت کنید https://www.wendymyersdetox.com/2CN2HP5/BP658/؟uid=39
  • بر روی کلیه محصولات Organifi 15 درصد تخفیف بگیرید organifishop.comبه ترکیب جدید متعادل کننده هورمون زنانه Organifi Harmony و پودر آب میوه سبز خوشمزه را بررسی کنید. از کد HEALTHYHORMONES استفاده کنید. آب سبز را اینجا ببینید – https://www.organifishop.com/products/organifi-green-juice-1-bottle
  • محصولات CANPREV را در فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی کانادا و Natures-Source.ca ببینید – من شخصاً عاشق پودرهای MYCO10 و کلاژن هستم. من همچنین دوست دارم قبل یا بعد از تمرین اسیدهای آمینه به اسموتی هایم اضافه کنم. اهداف من L-glutamine و L-tyrosine هستند. سر https://canprev.ca برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات Canprev. حتماً لیپوزوم های جدید را از Canprev بررسی کنید. من در حال حاضر از ویتامین C و کورکومین لیپوزومی استفاده می کنم و محصولات بیشتری به زودی در دسترس خواهند بود! – https://canprev.ca/products/curcumin100-liposomal

https://canprev.ca/products/vitaminc1000-liposomal

کجا می توان لیسی را پیدا کرد:

لیسی اینستاگرام (faithandfit)

صفحه فیس بوک لیسی

وب سایت لیسی

کجا می توانی مرا پیدا کنی:

اینستاگرام سامانتا

سامانتا فیس بوک

وب سایت سامانتا

توییتر سامانتا

انجمن خصوصی پادکست هورمون های سالم برای زنان فیس بوک

چگونه می توانید با من کار کنید:

اشتراک گذاری!

در Pinterest به اشتراک بگذارید



دیدگاهتان را بنویسید