ویژگی های رژیم غذایی کاهش وزن سالم


رژیم غذایی – رژیم کاهش وزن غذا یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهای افرادی است که به دنبال تناسب اندام هستند یا چاقی را به عنوان یک عامل خطر برای سلامتی در نظر می گیرند.
اگر فکر می کنید چاقی به رژیم غذایی سالم شما آسیب می رساند متخصص تغذیه باید برای حفظ و بهبود سلامت جسمانی بدن شما طراحی شود. با آن کاهش وزن موضعی هر دو را بگیرید.

تمام مواد مغذی را داشته باشید

  1. یک رژیم غذایی خوب حاوی مواد مغذی ، مایعات ، اسیدهای چرب ، ویتامین ها و مواد معدنی ، کالری برای عملکرد روزانه بدن است.

داشتن رژیم غذایی سالم نیازهای اولیه زندگی را بدون هیچ گونه ضعف و بیماری برآورده می کند.

رژیم غذایی

عادات غذایی خود را تنظیم کنید

  1. متخصص تغذیه رژیم غذایی بر اساس عادات غذایی و سلیقه شما تنظیم شده است تا بتوانید آن را دنبال کنید و به آن پایبند باشید. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. به همین دلیل ، وزن کاهش یافته به زودی باز می گردد ، اما متأسفانه اکثر مردم در دام این نوع رژیم ها می افتند.

هدف اصلی سلامتی شماست

  1. ابتدا باید تعیین کنید که آیا رژیم کاهش وزن یک انتخاب سالم است یا خیر. در نهایت ، شما باید انتخاب های خود را محدود کنید تا به انتخاب مطلوب برسید. انتخابی متناسب با سبک زندگی و رژیم غذایی و ورزش شما.

رژیم غذایی

گرسنه نمانید

  1. مهم است که رژیم غذایی از گرسنگی رنج نبرد. بدنبال رژیم غذایی سرشار از فیبر و آب مانند سوپ ، میوه و سبزیجات باشید. این غذاها شما را سیر می کنند و اشتهای شما را کاهش می دهند ، در حالی که شما را بدون رعایت احساس نیاز به رژیم نگه می دارند. نه به این دلیل که شما آنقدر گرسنه هستید که آماده خوردن چنین سنگی باشید.

راحت باش

  1. با توجه به هرگونه رژیم غذایی ، از خود بپرسید ، “آیا این چیزی است که من می خواهم تا پایان عمر به آن توجه کنم؟” در غیر این صورت در اینجا یک محصول جدید فقط برای شما است!

به میزان آبی که می نوشید توجه کنید

  1. یا آیا یک وعده غذایی یا نوشیدنی وجود دارد که بخواهید در دراز مدت آن را ترکیب کرده و میل کنید؟ در برخی برنامه ها ، غذا باید با الکل جایگزین شود ، که برای افرادی که دائما در حال فرار هستند مفید است ، اما برخی دیگر نیز غذا خوردن را ترجیح می دهند.

زمان را هدر ندهید
رژیم غذایی

  1. برنامه ای که حاوی ظروف غیر معمول است و ساعت ها در آشپزخانه طول می کشد ، ممکن است برای افرادی مناسب باشد که وقت و پول کافی دارند ، اما نه برای همه.

خودتان را محدود نکنید

  1. بهترین رژیم غذایی رژیمی است که هرگز فکر نمی کردید از آن استفاده می کنید. تصور اینکه رژیم دارید می تواند منجر به اختلال وسواس فکری-عملی ، افزایش اشتها و حتی سرخوردگی شود. به دنبال برنامه ای باشید که به شما در مورد عادات بدی که از داشتن برنامه سالم و مغذی جلوگیری می کند هشدار دهد. اگر هنگام غذا خوردن تلویزیون تماشا می کنید یا به تمیز کردن ظروف فرزندان خود عادت دارید ، سعی کنید از آنها دوری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید