هوم ، شام چی؟ – آنیتا دوول


چند بار سوال زیر را از خود پرسیده یا از خود پرسیده اید؟

“شام چی داریم؟”

بارها می گویم … شاید هر روز! این می تواند یکی از سخت ترین سوالات باشد زیرا نمی دانید برای شام چه بخورید!

ما در تمام طول روز تصمیم می گیریم و وقتی زمان ناهار فرا می رسد ، باید تصمیم دیگری بگیریم! ما همیشه سعی می کنیم بفهمیم چه بخوریم.

آیا می توانید با آن ارتباط برقرار کنید؟

یک روز عصر به یخچالم نگاه کردم و سعی کردم بفهمم چه کار کنم. غذاهای سالم زیادی وجود داشت زیرا من مواد غذایی تهیه می کردم. برخی نمی دانستند من واقعاً چه می خواهم ، و برخی دیگر نمی خواهند آن را رها کنند!

وقتی به یخچال نگاه کردم ، استرس بیشتری داشتم و نمی خواستم کاری انجام دهم.

نکته بعدی که می دانید ، من پیتزا سفارش دادم ، هرچند می دانستم که اهدافم را پشت سر می گذارد.

واقعیت این است که در آن زمان می توانید گیر کنید ، زیرا برداشتن تلفن و تحویل چیزی بسیار آسان است.

سپس می بینید که این کار را بیشتر انجام می دهید زیرا زندگی شما را کمی آسان می کند.

اما اگر به این مسیر ادامه دهید:

  • شما بیشتر از آنچه می خواهید کالری مصرف می کنید.
  • رژیم غذایی شما حاوی سدیم بیشتری (و سایر مواد نامطلوب) است ،
  • هیچ جایی به اندازه ای که خودتان آماده می کنید مغذی نیست ،
  • و این می تواند استرس دیگری را به شما اضافه کند.

چطور از شرش خلاص شدم؟

من تجزیه و تحلیل کردم که چرا “آماده سازی غذا” من کار نمی کند و چرا من غذاهای زیادی سفارش دادم و به نتیجه زیر رسیدم.

اگرچه من قصد خوبی داشتم که برای آماده شدن برای آخر هفته وقت بگذارم ، اما در واقع این کار را نکردم.

و سپس من:

چندین هفته از شب را “به صورت عمده آشپزی” گذراندم.

حدود یک ساعت در روزهای دوشنبه و پنجشنبه ، غذاهایی را برای تهیه کینوا ، برنج ، پروتئین (همبرگر مرغ / بوقلمون و …) و سبزیجات آماده می کردم.

و با این کار می توانم ظرفهای چند روز آینده (برای ناهار و شام) را به راحتی مخلوط کنم.

آماده سازی آشپزیاین کاری بود که به راحتی می توانستم انجام دهم … و با پخش موسیقی عالی در پس زمینه بهتر پیش رفت. در واقع ، من خیلی منتظر بودم!

بهترین بخش این است که من می توانم تفاوت بین بخشی را که هنگام خوردن غذاهای خانگی احساس می کنم و قسمتی که چندین بار در هفته می خورم احساس کنم.

انرژی بیشتری داشتم ؛ معده ام بهتر شد ؛ من آنقدر متورم نشده بودم ؛ بهتر خوابیدم ؛ و حتی درد کمتری وجود داشت. حیرت انگیز! وای!

پس از آن ، ادامه آشپزی و دوری از غذا آسان تر شد. (هنوز زمان وجود دارد ، اما نه به دفعات قبل)

این امر من را در مسیر اهداف سلامتی ام قرار داد و در این مدت مقداری پول پس انداز کردم. باید عاشقش باشم!

آمادگی زودهنگام آنقدرها هم سخت نیست و وقتی عادت کردید ، واقعا در وقت ، انرژی و پول خود صرفه جویی می کنید!

به علاوه ، استرس و اضطراب کمتری خواهید داشت!

و “برای شام چی؟” اکنون به راحتی پاسخ داده می شود!

اگر تا به حال این کار را نکرده اید ، امیدوارم امتحان کنید. این یک عادت است که زندگی شما را بسیار آسان می کند.

نکات بهداشتی منظم ، منابع ، چالش ها و موارد دیگر. با گروه پیری به صفحه پیری یا مربیگری آنیتا دوول بپیوندید.

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

مربی تغذیه دارای مجوز واحد
دارای مدرک کارشناسی ارشد مشاور بهداشت و سلامت محل کار
افزایش سن با FB Group Vitality
سرمربی آنیتا دوول صفحه FB

PS از شما دعوت می کنم به من ملحق شوید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه مکانی است که در آن اطلاعات و استراتژی های زندگی با کیفیت و پر جنب و جوش به اشتراک گذاشته می شود. آزادی ها ، مشکلات و غیره اولین نفری باشید که دسترسی پیدا می کنید. مکانی برای به اشتراک گذاشتن کمی سرگرمی!


دیدگاهتان را بنویسید