همبرگر Flexitizer با سیب زمینی گیاهی ریشه ای


با دستور العمل ها داون جکسون بلاتنر ، RDN ، CSSDdjblatner
توسعه دهنده: لیندسی گاسکوت

عکاسی پل گربه

آیا تا به حال در مورد رژیم فلکسور چیزی شنیده اید؟ این شیوه غذا خوردن به این معنی است که تمام غذاهایی که می خورید بیشتر منشا گیاهی دارند ، در حالی که برای گوشت های با کیفیتی که انتخاب می کنید جا باز می کند. زندگی انعطاف پذیر به دور از این که یک روش سخت برای خوردن باشد ، تعیین می کند که چقدر گوشت می خواهید بخورید و به شما این آزادی را می دهد که غذاهایی را که به طور کامل با استانداردهای شخصی شما مطابقت ندارند ، کنار بگذارید. فلکسیونیسم به جای این که اعلام کند گوشت نمی خورید ، به بدن شما این قدرت را می دهد که با مواد مغذی گیاهی و آنتی اکسیدان ها تغذیه شود ، در حالی که به نیاز شما به پروتئین و مواد معدنی تأمین شده از پروتئین حیوانی وفادار است.

در بهترین دستور العمل هر دو جهان ، ملکه انعطاف پذیری ، Dawn Jackson Blatner ، شب برگر شما را کاملاً تازه کرده است تا سبزیجات رنگارنگ و پروتئین با کیفیت را برای رسیدن به اهداف خود در حالی که جوانه های خوشمزه خود را سیر می کنید ، شامل شود.

همبرگر Flexitizer با سیب زمینی گیاهی ریشه ای

زمان آماده سازی: 15 دقیقه • زمان کل: 40 دقیقهاو انجام می دهد 4 وعده

سیب زمینی

  • هویج 8 عدد
  • 8 شوید
  • 4 عدد چغندر کوچک
  • به 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون تقسیم کنید
  • ½ قاشق چایخوری نمک دریا
  • ½ قاشق چایخوری فلفل سیاه

همبرگر

  • دکمه های سفید 12 اونس یا قارچ خامه ای ، ریز خرد شده
  • گوشت گاو چرخ کرده 12 اونس (توصیه می شود علف بخورید)
  • کاهوی برگ سبز 8 عددی یا برگ سبز

پیشنهادات فوق: برش های گوجه فرنگی ، ترشی ، پیاز ، فلفل تند

1 فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید.

2 همه سبزیجات ریشه را به چوب کبریت ضخیم برش دهید. 1 a یک قاشق غذاخوری روغن ، نمک و فلفل بریزید.

3 روی یک ورقه پخت قرار دهید و به مدت 20 دقیقه بپزید و نصف آن را یک بار طلایی کنید.

4 وقتی سیب زمینی ها پخته شدند ، در تابه ای روی حرارت متوسط ​​، قارچ های خرد شده باقی مانده را در یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به مدت 5 دقیقه بپزید.

5 اجازه دهید 5-10 دقیقه خنک شود ، سپس با گوشت گاو مخلوط کنید و چهار کوفته درست کنید. همبرگرها را در یک تابه یا کاسه کبابی به مدت چهار دقیقه از هر طرف بپزید تا دمای داخلی آن به 160 درجه فارنهایت برسد.

6 همبرگرها را روی برگ های کاهو قرار دهید و روغن های دلخواه را اضافه کنید. با سیب زمینی سبزیجات ریشه ای بزرگ سرو کنید.



دیدگاهتان را بنویسید